Люди не хочуть чути правду і зважати на відмінні від їхніх думки. Їм потрібні підтвердження того, у що вони вірять, і однодумці, які сповідують ті самі цінності й ідеали. Так, якщо вірити численним дослідженням, формуються інформаційні й соціальні «бульбашки». Молодь, що більшу частину часу проводить у соцмережах, шукає у своїх «бульбашках» підтримки і втрачає звʼязок з реальністю, в якій існує безліч відмінних думок і переконань. «Негайно виходьте зі своєї бульбашки», — часто закликають науковці, журналісти і психологи. Чи є в «бульбашок» інший, хороший бік? Як «бульбашки», тобто графи, для вирішення складних наукових рівнянь використовують соціологи? Чому «бульбашки» — це соціальний капітал і коротший шлях до успіху? Ці питання в черговому випуску подкасту «Соціологія показала» традиційно ставить головна редакторка «Бабеля» Катерина Коберник, а відповідає ректор Київської школи економіки Тимофій Брік — люди, родом з однієї «бульбашки».