Channel fuelrisk_ua

fuelrisk_ua

we:@fuelrisk-ua
126 of posts, 1 of subscribers
fuelrisk_ua on we.ua
🛢 ЗОВНІШНІЙ РИНОК ДИЗЕЛЬНОГО ПАЛЬНОГО
📅 31 липня 2025 року

---

🇵🇱 Польща
• Виробництво дизелю у I півріччі 2025 року скоротилося на 4% — до 7,57 млн т
• У червні випущено 1,37 млн т, як і в травні
• Причина — ремонт на Плоцькому НПЗ на початку року

🇱🇹 Литва
• Після ремонту на Мажейкяйському НПЗ у травні випуск дизелю зріс на 19%, до 317 тис. т
• За 5 місяців — приріст +3%, до 1,5 млн т

🇷🇴 Румунія
• З 1 серпня акциз зростає з €457 до €507/1000 л
• ПДВ зростає з 19% до 21%
• Премії в порту Констанца зросли з $26/т до $40–50/т
• Ринок стимулює зростання імпорту наперед

🌊 Mediterranean cargoes
• Ціни на дизель стабільні станом на 24.07.2025
• Очікується помірне зростання
• Ризики: ціни на нафту та метеоумови

🌍 Northwest Europe
• Помірне зростання цін
• Стабільний обсяг продажів і запасів
• У сегменті barges — стабільність і достатній ресурс

⚓️ ARA (Амстердам–Роттердам–Антверпен)
• Запаси дизелю й газойлю знижені до 1,752 млн т — мінімум за 18 місяців
• Імпорт у липні: 4,4 млн т (−13% до червня)
• Постачальники:
— 🇺🇸 США — 1,3 млн т
— 🇸🇦 Саудівська Аравія — 1 млн т
— 🇪🇬 Єгипет — 563 тис. т

🇮🇳 Індія
• Nayara Energy (49,13% належить «роснєфті») знижує завантаження НПЗ до 70–80%
• Експорт дизелю до санкцій — до 30% виробництва
• Причина: труднощі з фрахтом і страхуванням через обмеження ЄС

📈 Глобальні тенденції
• Goldman Sachs: високі маржі на дизель збережуться у 2025–2026 роках через дефіцит НПЗ
• Phillips 66: +19% прибутку у II кварталі 2025 р.
• Фактори: високий попит, низькі запаси, сезонність

🚛 Трейдинг і логістика
• Імпорт Oscar Downstream: 2,1 тис. т/добу (+268%)
• Vitaro Energy: −58%, Socar: −48%
• Фрахт на баржі знизився з $30/т до $22,5/т завдяки вищому рівню води в Дунаї

---

📌 Висновки
Зовнішній ринок дизельного пального демонструє стабільну кон’юнктуру з окремими локальними ризиками: зниження запасів у Європі, зменшення імпорту з ключових напрямків, акцизне стимулювання попиту в Румунії, обмеження індійського експорту. Водночас високий попит та маржа формують позитивні очікування для трейдерів і переробників на 2025–2026 роки.

---
About channel

FuelRisk UA — аналітика ризиків на ринку пального України та світу: LPG, дизель, бензин.🔎 Прогнози, ціни, логістика, ринки, війна, курс, політика, ризики.🧭 Щоденні огляди провідних ЗМІ та компаній.📊 Для трейдерів, імпортерів, операторів та експертів

Created: 23 July 2025
  • Publication date:
  • Categories:

What is wrong with this post?

Captcha code

By clicking the "Register" button, you agree with the Public Offer and our Vision of the Rules