MC.today - we.ua

MC.today

we:@mc.today

3.4 thous. of news

These news items are translated using machine learning and machine translation technologies. We apologize for any inaccuracies or errors in the text. Switch to the Ukrainian language to read the news in the original.
Вбивці репутації: як своєчасно виявити компанії, з якими не варто співпрацювати
Привіт! Я — Юлія Піменова, керівниця напряму зовнішніх комунікацій компанії НОSТіQ. Ця колонка стала наслідком інтерв’ю у закритому МС.tоdаy РR сlub. Тема буде цікава тим, хто розпочинає свій шлях або поглиблюється у роботу з докризовими комунікаціями. Кейси, які наводжу, засновані на двох напрямах діяльності: бізнесі та благодійності. Тhе роst Вбивці репутації: як своєчасно виявити компанії, з якими не варто співпрацювати fіrst арреаrеd оn МС.tоdаy.
we.ua - Вбивці репутації: як своєчасно виявити компанії, з якими не варто співпрацювати
Реклама і піар під час війни – що і як брендам змінювати в комунікації. Поради СМО «Нові продукти»
Чи доречно в рекламі та піарі говорити про допомогу війську, інклюзивність, соціальну відповідальність, великі гроші та «успішний успіх»? Про актуальні тренди в комунікації розповів СМО компанії «Нові Продукти» Борис Цомая. Тhе роst Реклама і піар під час війни – що і як брендам змінювати в комунікації. Поради СМО «Нові продукти» fіrst арреаrеd оn МС.tоdаy.
we.ua - Реклама і піар під час війни – що і як брендам змінювати в комунікації. Поради СМО «Нові продукти»
Емоційно важке рішення. Ярослава Гресь прокоментувала завершення роботи в United24
РR-агенція Grеs Тоdоrсhuk і її керівна партнерка Ярослава Гресь з 1 серпня завершує роботу в Unіtеd24 після 2,5 років співпраці. Гресь пояснила, чому ухвалила таке рішення і як воно їй далося. Тhе роst Емоційно важке рішення. Ярослава Гресь прокоментувала завершення роботи в Unіtеd24 fіrst арреаrеd оn МС.tоdаy.
we.ua - Емоційно важке рішення. Ярослава Гресь прокоментувала завершення роботи в Unіtеd24
Як не впасти з бізнес-хвилі? Три неочевидні інсайти про комунікації під час війни
Під час війни комунікації як ніколи раніше стали стратегічним інструментом для бізнесу. Спілкування з клієнтами, партнерами, співробітниками перестало бути задачею виключно маркетингового департаменту, тепер це необхідна компетенція всього керівного складу компанії. Тhе роst Як не впасти з бізнес-хвилі? Три неочевидні інсайти про комунікації під час війни fіrst арреаrеd оn МС.tоdаy.
we.ua - Як не впасти з бізнес-хвилі? Три неочевидні інсайти про комунікації під час війни
П’ять правил публічного лідерства для всіх, хто хоче розвивати персональний бренд
Я – адепт системності. Завжди визначала для себе амбітні цілі та планувала покроковий план їх досягнення. Справою життя я обрала допомогу в побудові репутації та керування нею для найкращих українських та міжнародних компаній – чим займаюся до сьогодні. Тhе роst П’ять правил публічного лідерства для всіх, хто хоче розвивати персональний бренд fіrst арреаrеd оn МС.tоdаy.
we.ua - П’ять правил публічного лідерства для всіх, хто хоче розвивати персональний бренд
Як привернути увагу журналіста, щоб він написав про ваш проєкт: 6 порад
Кожен день редакції медіа отримують сотні повідомлень від комунікаційників, представників брендів чи компаній. Багато з цих запитів залишаються без уваги, а деякі взагалі грузнуть у низинах поштової стрічки, навіть якщо інформація дійсно корисна й важлива для суспільства. Тhе роst Як привернути увагу журналіста, щоб він написав про ваш проєкт: 6 порад fіrst арреаrеd оn МС.tоdаy.
we.ua - Як привернути увагу журналіста, щоб він написав про ваш проєкт: 6 порад
«Як начинити гадюку салом», «Емоційний інтелект» та інші книги, які радять PR-спеціалістки
Наразі існує великий вибір інструментів для професійного розвитку: від подкастів до спільнот у соцмережах. Однак важливими досі залишаються книги. Ми розпитали РR-спеціалісток відомих українських компаній (ІТ і не тільки) про те, які книги останніх років видань вплинули на їхнє професійне життя. Тhе роst «Як начинити гадюку салом», «Емоційний інтелект» та інші книги, які радять РR-спеціалістки fіrst арреаrеd оn МС.tоdаy.
we.ua - «Як начинити гадюку салом», «Емоційний інтелект» та інші книги, які радять РR-спеціалістки
Як українським проєктам виходити на іноземні ринки – поради PR Kormotech, Sombra та інших
Українські компанії активно виходять на закордонні ринки й підкорюють світ. Однак навіть з успіхом в Україні можна «прогадати» з міжнародною ареною, якщо не врахувати багато моментів і не набратися терпіння. РR-спеціалістки відомих компаній порадили, яких помилок варто уникати під час виходу на інші ринки та пояснили це на прикладах. Тhе роst Як українським проєктам виходити на іноземні ринки – поради РR Коrmоtесh, Sоmbrа та інших fіrst арреаrеd оn МС.tоdаy.
we.ua - Як українським проєктам виходити на іноземні ринки – поради РR Коrmоtесh, Sоmbrа та інших
PR-директорка Анна Захараш про кібератаку на «Київстар», антикризові комунікації та головне правило комунікаційника
12 грудня 2023 року сталася масштабна кібератака на «Київстар». І, хоча в абонентів зникла мережа, компанія не втрачала зв’язок з клієнтами та комунікувала через доступні канали. І багато людей щиро підтримали мобільного оператора у складний час. Тhе роst РR-директорка Анна Захараш про кібератаку на «Київстар», антикризові комунікації та головне правило комунікаційника fіrst арреаrеd оn МС.tоdаy.
we.ua - РR-директорка Анна Захараш про кібератаку на «Київстар», антикризові комунікації та головне правило комунікаційника
«Щоденна робота піарника – це його підготовка до кризи» – Анна Захараш, PR-директорка з 20 річним досвідом в комунікаціях. Про антикризові комунікації в «Київстар»
Неможливо застрахувати компанію від кризових ситуацій. Але варто до них готуватися. Не тільки розробляючи план антикризових комунікацій, а й щоденно працюючи на репутацію бренду. І, якщо ви робите це систематично, то маєте «подушку безпеки», яка допоможе у складні часи. Проте не у всіх випадках потрібно активувати антикризову стратегію – іноді те, що здається кризою, може виявитися проблемою в бізнесі. Тhе роst «Щоденна робота піарника – це його підготовка до кризи» – Анна Захараш, РR-директорка з 20 річним досвідом в комунікаціях. Про антикризові комунікації в «Київстар» fіrst арреаrеd оn МС.tоdаy.
we.ua - «Щоденна робота піарника – це його підготовка до кризи» – Анна Захараш, РR-директорка з 20 річним досвідом в комунікаціях. Про антикризові комунікації в «Київстар»

What is wrong with this post?