Для малого бізнесу стратегічна аналітика – не розкіш, а необхідність. Це одна з головних ідей, що лежить в основі вебсервісу «конкурентної розвідки» на основі ШІ СоmреtАІ. Мета його творців – допомогти ухвалювати зважені рішення без зайвих витрат часу та грошей. «Під час роботи з українським малим бізнесом ми майже постійно зіштовхуємось із відсутністю в підприємців знань та розуміння важливості використання в роботі інструментів стратегічного маркетингу», – зазначає співзасновник СоmреtАІ Дмитро Кошкарьов. Про місію та історію створення компанії, перші виклики та інсайти, а також досвід розвитку технологічного стартапу він розповів МС.tоdаy. Тhе роst Як український стартап СоmреtАІ робить стратегічний маркетинг доступним для малого бізнесу – засновник fіrst арреаrеd оn МС.tоdаy.