Українці намагаються зменшити споживання продуктів тваринного походження: результати дослідження
Хоча все більше людей переходять на веганство та вегетаріанство, вони не є справжньою рушійною силою рослинного ринку. Натомість найбільший вплив на його стрімкий розвиток мають люди, які дотримуються традиційної дієти, але прагнуть замінювати рослинними альтернативами певні продукти тваринного походження. Міжнародне дослідження 2021 року показало, що близько чверті споживачів світу вважають себе флекситаріанцями, а половина зацікавлена в рослинних альтернативах. Тож UA Plant-Based вирішили дізнатися, чи відповідає ця статистика українським реаліям, зокрема у скрутні воєнні часи.
Виявилося, 21.6% українців та українок вже не вживають, або ж намагаються зменшити споживання тих чи інших про
дуктів тваринного походження. Отже, кожна п’ята людина є потенційним споживачем рослинних альтернатив.
Більше за посиланням.
#дослідження
... More