🇺🇸🫷Чи відвертаються світові споживачі від американських брендів?Згідно з нещодавнім звітом компанії Morning Consult, це саме так. Північний сусід Канада є, мабуть, найяскравішим прикладом цієї тенденції: споживачі відмовилися від купівлі американських товарів на знак протесту проти останньої політики та риторики президента США Дональда Трампа, натомість обираючи «Купуй канадське». У Франції також деякі споживачі, обурені останніми кроками Вашингтона, бойкотують американські бренди, посилаючись на заяви Трампа про каральні торгові тарифи, його позицію щодо різноманітності та інклюзивності, а також його ставлення до України та його зустріч з українським президентом Володимиром Зеленським.Дані, опубліковані компанією Axios, більш детально розглядають, як змінилися глобальні настрої щодо низки американських брендів у період з січня по березень 2025 року. З 16 досліджуваних брендів 12 зазнали зниження прихильності, причому FedEx, Chevron та WB/ Discovery зазнали найбільшого падіння (кожен з них знизився більш ніж на 33 відсотки). Однак, як видно з діаграми, ця тенденція поширюється не на всі бренди, оскільки Meta, McDonald\'s, OpenAI та Apple Inc. продемонстрували покращення настроїв після інавгурації Трампа.Важливо зазначити, що без додаткових даних важко сказати, чи є ці зміни причинно-наслідковим зв\'язком, чи просто кореляцією, оскільки існує безліч причин, чому думка споживачів про конкретний бренд може змінюватися з часом.📩 Підписуйся на \"Ціну держави\"
https://www.statista.com/chart/34310/change-in-global-sentiment-towards-selected-us-brands/
... Більше