«Ловить увагу щосекунди, це ніби TikTok». Як Temu продає нам більше товарів, ніж ми насправді хочемо
Онлайн-маркетплейс Теmu, рекламу якого можна було неодноразово бачити в соцмережах, та якого вже побоюється ЄС, організовуючи проти нього розслідування, уклав угоду про партнерство із «Укрпоштою». Повідомляється, що в межах співробітництва на 9 січня вже доставлено понад 1,5 млн відправлень. Проте Со-fоundеr та керівник мережі «Аврора» Тарас Панасенко назвав подібну співпрацю «шопінгом без меж, без затримок і без жодних податків в Україні». За його словами, умови, за якими закордонні маркетплейси здійснюють свою діяльність, призводять до дискримінації українських виробників та ритейлерів. Ще раніше dеv.uа готував матеріал про роботу Теmu. Нагадуємо подробиці, які ми зібрали. (текст від 25 листопада 2024 року)
... More