Конференції в епоху АІ: чому людський контакт стає ще ціннішимЇхати чи не їхати? Це питання постає перед багатьма компаніями, коли йдеться про участь у конференціях. У зв’язку з останніми новинами про розвиток штучного інтелекту виникає логічне запитання: чи залишаються конференції актуальними? Рік тому всі говорили про важливість створення usеr gеnеrаtеd соntеnt. Але зараз АІ може завантажити зображення людини, додати текст — і ось вона вже демонструє ваш продукт. То чи станеться те саме з конференціями? На мою думку — ні. Мене звати Семен, я продуктовий маркетинг-менеджер у Sіtесhесkеr, холдинговій ІТ-компанії Вооstа. Рік тому ми вирішили відновити інтенсивне відвідування конференцій. За цей час я побував на п’яти заходах у різних форматах. У цій статті поділюся досвідом і практичними порадами для тих, хто розглядає конференції як маркетинговий інструмент.
... More https://dev.ua/storage/images/45/82/00/67/derived/0c5d2de8f7f04ca933334b90717bfd94.jpg