Парадокс, але інформація про появу нової української соцмережі часом не те що не стає сенсацією, а губиться в інформаційному шумі. Причин цьому декілька: зважаючи, що ринок соцмереж дуже глобалізований, а його гравці вже стали своєрідними «цифровими імперіями», ніхто не вірить у те, що новий конкурент, які б технологічні переваги він не мав, реально зможе не те що відкусити «шматок пирога», а навіть зібрати зі столу крихти. Особливо — якщо за спиною немає групи інвесторів зі списку Fоrbеs. Окрім того, маємо вже не одне намагання «вивести в люди» ту чи іншу українську соцмережу, але всі вони або продовжують існувати як дуже локальні проєкти з обмеженою аудиторією, або врешті припинили свою діяльність. Однак це не лякає розробників української соцмережі Vmіst, які вже виклали свій продукт у загальний доступ і продовжують регулярно його удосконалювати. dеv.uа поговорив із ними, аби зрозуміти мету, перспективи їхнього продукту і плани, а головне — відповісти на питання, навіщо вони це роблять, хоча, здавалося б, реалії і статистика — проти них.