mоnо запустить вебверсію свого маркетплейса mаrkеt by mоnоКомпанія mоnо зареєструвала окремий домен для вебверсії свого маркетплейса mаrkеt by mоnо й вже тестує продаж товарів через вебінтерфейс. Раніше Маrkеt був доступний лише в застосунку, а нині компанія запустила сайт на домені mоnоmаrkеt.соm.uа, який до цього належав магазину з Рrоm, повідомляє Кошт. В mоnо поки не коментують купівлю домена й очікування від маркетплейса. Поки що mоnоmаrkеt.соm.uа переадресовує на основну вебсторінку mоnоbаnk. Втім, на окремих сторінках вже доступний брендований мерч банку: картини за номерами та наліпки. Сторінки товарів оформлені у стилі розділу Маrkеt в застосунку mоnоbаnk з вертикальним описом і прокручуванням. Звичного для онлайн-магазинів кошика немає: щоб зробити покупку, користувач має відсканувати QR-код і перейти до застосунку. Як пише Кошт, mоnо придбала домен в одеського онлайн-магазину дитячих товарів dеmоmаrkеt.соm.uа. Домен зареєстрували 12 квітня 2025 року. А вже 25 квітня змінили дані по mоnоmаrkеt.соm.uа — тепер він належить mоnоbаnk. Нагадаємо, маркетплейс Маrkеt з’явився в застосунку mоnоbаnk восени 2024 року. Там доступні електроніка, гаджети, побутова техніка, дитячі товари тощо. За перші три дні після запуску проєкт зібрав понад мільйон унікальних користувачів і 67,5 тисячі замовлень на понад 56 млн грн. Платформа працює за моделлю 3Р — банк не зберігає товари, а підключає зовнішніх продавців. Понад половину покупок здійснюють у розстрочку.
... More