Gazeta.ua - we.ua

Gazeta.ua

we:@gazeta.ua
24.7 thous. of news
These news items are translated using machine learning and machine translation technologies. We apologize for any inaccuracies or errors in the text. Switch to the Ukrainian language to read the news in the original.
Gazeta.ua on gazeta.ua
З'явився новий трейлер "Супермену": що показали
DС опублікувала новий трейлер фільму "Супермен". У ньому показали сцену з тепловим зором, зруйнованим містом та обличчям Кларка після бою. Також Джеймс Ганн розповів про Банду Справедливості. У ролику представили молодого Супермена, який ще не став відомим героєм. Армія зустрічає його з агресією, поки навколо панують хаос і паніка серед мешканців на фоні зруйнованих будівель. Одна з ключових сцен показує перше використання теплового зору Кларком. Він активує його не для ефектного прийому, а як спонтанну реакцію на загрозу. Сюжет зосереджений не лише на боротьбі з Лексом Лютором. Важливою темою стає реакція суспільства на появу надлюдини. У трейлері знову з'являються Девід Коренсвет у ролі Супермена, Рейчел Броснахен як журналістка Лоїс Лейн і Ніколас Голт у ролі Лютора. Паралельно Джеймс Ганн анонсував Банду Справедливості. Він назвав їх "колегами по роботі" Супермена. Їхній внесок у сюжет поки не розкривають. У команду увійдуть Гай Гарднер (Натан Філліон), Містер Приголомшливий (Еді Гатегі) та Дівчина-яструб (Ізабела Мерсед). У трейлері цих героїв ще не показали, згадали лише їхні імена. Джеймс Ганн пояснив свою концепцію. За його словами, у Кларка є друзі по роботі і друзі для особистого життя. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Супермен" повертається: трейлер фільму розкрив головні виклики героя "Я думаю, що його робочі друзі - це Банда Справедливості, а друзі для відпочинку - команда Dаіly Рlаnеt", - зазначив режисер та сценарист стрічки, який також є співголовою DС Studіоs. Банда Справедливості складається з добре знайомих персонажів, але у новому контексті. Гай Гарднер є одним із Зелених Ліхтарів. Завдяки кільцю сили він літає, створює енергетичні об'єкти та атакує суперників. Кендра Сондерс, також відома як Дівчина-яструб, має бойові навички, крила та пам'ятає попередні життя завдяки перевтіленням. Містер Приголомшливий, або Майкл Холт, вирізняється геніальним розумом, стратегічним мисленням і винахідливістю. На стримінговій платформі Nеtflіх показали тизер другого сезону серіалу "Венздей". Головну роль виконає Дженна Ортега. До своїх ролей також повернулися Кетрін Зета-Джонс (Мортіша Аддамс), Луїс Гусман (Гомес Аддамс) і Фред Армісен (дядько Фестер), Емма Маєрс (сусідка Венздей Енід Сінклер). Крім цього, режисери додали нових акторів зокрема Стіва Бушемі, Біллі Пайпер, Іві Темплтон, Оуена Пейнтера і Ноа Тейлора.
we.ua - З'явився новий трейлер Супермену: що показали
Gazeta.ua on gazeta.ua
Символізує численні загрози: у Києві представили незвичну інсталяцію Black Cloud для Burning Man
У Києві на Софійській площі презентували інсталяцію Вlасk Сlоud (чорна хмара), яка представить Україну на фестивалі незалежного мистецтва Вurnіng Маn 2025. Інсталяцію створив український художник Олексій Сай. Волонтер і громадський діяч Віталій Дейнега пояснив у Fасеbооk, що собою символізує скульптура. Форма інсталяції стилізована під дитячий малюнок грозової хмари. Візуальний ефект посилюється імітацією спалахів блискавки та гуркоту грому. Під час Вurnіng Маn 2025 з Вlасk Сlоud лунатимуть звуки, які зібрав запорізький музикант Денис Васильєв під час обстрілів міста. Вона включає скульптурну частину, світло, музику та інтегровані у неї звуки війни. За словами Дейнеги, спочатку роботу побачать в Україні, а потім її відправлять до США. Інсталяція перебуватиме на Софійській площі до ранку 9 червня. Уряд урізає підтримку кіно. В Україні фінансуватимуть лише проєкти, розпочаті раніше.
we.ua - Символізує численні загрози: у Києві представили незвичну інсталяцію Вlасk Сlоud для Вurnіng Маn
Gazeta.ua on gazeta.ua
"Вдалий фільм комунікує щось таке, що не можна висловити інакшою мовою" — розпочинається фестиваль Docudays UA
71 фільм із 38 країн, зокрема 15 українських стрічок, покажуть на 22-му Міжнародному фестивалі документального кіно про права людини Dосudаys UА. Це повні та короткі метри, переважно створені впродовж останніх двох років. Цьогорічний кіноогляд складається з 12 програм, серед яких три конкурсні - "Dосu/Україна", "Dосu/Світ" і "Dосu/Коротко". Проходить із 6 до 13 червня у столичних кінотеатрах "Жовтень" і Кіnо42, а також в онлайн-форматі. Тема та центральна тематична програма мають назву "Рідкісний ресурс". Про подію розповідають програмна директорка кінофестивалю Юлія Коваленко та програмерка Ольга Сидорушкіна. Вам важливо "привозити для глядачів найсвіжіші роботи з різних куточків світу". Це і є головна мета фестивалю? Які ще цілі для вас є ключовими? Юлія Коваленко: Це одна з важливих цілей не тільки для Dосudаys UА. Мені здається, мета багатьох міжнародних фестивалів - збирати свіжі фільми з різних країн і створювати таку собі кінематографічну мапу світу. Ми також намагаємося це робити. Власне для цього створюємо спеціальний фокус у програмі. Минулого року це був Тайвань, а цьогоріч - Чилі. "Чилійський погляд" із п'яти стрічок 2023-2024 років реалізували спільно з колегами з кінофестивалю FІDОСS у Сантьяго. Але я не сказала б, що це основна мета. У кожного фестивалю може бути декілька цілей. Нам важливо показувати креативну документалістику. Тобто щоб свіжі роботи з різних регіонів говорили глядачам якісь речі, які не артикулювати жодним іншим способом, окрім кіно. Мені здається, це головний показник вдалості фільму: якщо він комунікує щось таке, що не можна висловити якоюсь інакшою мовою або формою. Звісно, важливо висвітлювати актуальні речі, які насправді відбуваються довкола нас поза великими екранами. Бо говорити про кінематограф виключно як про герметичне явище, відірване від реальності мистецтво, принаймні мені не цікаво. Гадаю, багатьом колегам теж. Кіно не може бути рецептом для ескапізму. Навпаки, має доносити нам щось про цю часто складну дійсність. Тут важливо власне бачити в кіно можливість діалогу. І я сподіваюся, що фільми нашого фестивалю дають таку нагоду. Ми створюємо умови для цього та поміщаємо ці стрічки в контекст, щоб пробуджувати різні питання про світ, у якому ми живемо. Наприклад, щороку обираємо тему для фестивалю, яку намагаємося розкрити в різних позаконкурсних секціях, візуальних рішеннях і центральній тематичній програмі. З очевидної причини останніми роками наші теми геть непрості. Вони торкаються питань, болючих для українського суспільства, але і для ширшої закордонної аудиторії теж. Цьогоріч говоримо про ресурси та партисипативну демократію. Наша центральна програма "Рідкісний ресурс" присвячена осмисленню того, куди взагалі ми всі рухаємося та де знайти ресурси для цього. Адже у світі, в якому немає чіткого уявлення про те, як хочемо жити, стає складно. Отже, думаю, що кіно, як і будь-яка людська діяльність, може й має надавати простір для осмислення себе в цьому світі, а також світу загалом. Це, мабуть, і є надметою нашого фестивалю та багатьох фільмів у програмі. Особливу увагу завжди привертають фільми відкриття та закриття. Які стрічки виступають у цій, припускаю, поважній ролі цього разу? Юлія Коваленко: Це не просто справді поважна роль, а ще й дискусійна позиція щороку для нашої команди. Обираємо ці стрічки довго та ретельно, з тривалими обговореннями та інколи палкими суперечками. Тому що вони в символічному порядку багато в чому визначають тематичний фрейм, у якому хочемо рухатися впродовж фестивального тижня. Наш фестиваль - місце, яке створює безпечний простір для дискусій усередині суспільства. У цьому сенсі важливо зрозуміти, з чого ми починаємо та чим завершуємо. Цими двома точками є фільми відкриття та закриття. Перший - це тематичний вхід до фестивалю. А другий - це пункт, на якому перериваємося, щоб продовжити розмову наступного року. Цьогорічний фільм відкриття - "Санаторій" ірландського режисера Гара О'Рурка. Ця легка, іронічна та водночас щемка картина присвячена легендарному санаторію "Куяльник" в Одеській області, відомому своїми лікувальними грязями. Окрім іронічного тону та фільмування незвичного курорту стрічка також представляє зріз нашого суспільства. До Куяльника приїжджають лікуватися багато людей із різних куточків України з різними проблемами, але об'єднує їх спільне горе та надії. Тому фільм, з одного боку, вловлює колорит цього прекрасного місця. А з іншого - показує, наскільки ми об'єднані в наших мріях, прагненнях і сподіваннях, а водночас нашою силою рухатися далі та планувати наступний день попри тривоги та всі умови, в яких живемо. "Санаторій" недарма відкриває Dосudаys UА, бо далі протягом фестивалю будемо говорити про рідкісні ресурси. А в контексті України, мені здається, головні рідкісні ресурси - це люди, ми з вами. Фільм закриття - "Агент щастя". Бутанський режисер Арун Бхаттараї та угорська режисерка Дороття Зурбо створили кіно про те, як вимірювати щастя. За результатами різних опитувань і соціологічних досліджень українське суспільство перебуває не в найкращій позиції за індексом щастя. Звісно, ми розуміємо причину, але все ж таки важливо говорити про те, як продовжувати шукати якусь формулу маленького щастя та враховувати миті радості навіть попри всі обставини війни. "Агент щастя" - це легка картина про те, як щастя намагалися знайти в Бутані. Я сподіваюся, ми також зможемо його відшукати - кожен для себе та як країна загалом. Тому на цій ноті завершуємо фестиваль і робимо перерву на рік, щоб вирушити на ці, умовно кажучи, пошуки щастя та повернутися з новими силами. Нехай це звучить нереалістично, але ніхто не забороняє нам прагнути та мріяти про краще. Які теми документалістики превалюють та об'єднують різні стрічки на цьогорічному Dосudаys UА? Ольга Сидорушкіна: Партисипативна демократія - магістральна тема цього року, представлена в добірці "Рідкісний ресурс". Це фільми, які осмислюють демократичний устрій різних країн і розглядають концепти свободи, справедливості, відповідальності, гідності, права. А також ставлять складні питання про те, чи взагалі реальна демократія, як її можна вберегти та чи можлива вона у світі майбутнього, на який впливає стільки нових факторів і який обирає легкі шляхи та постправду. Пам'ять, переосмислення історичних подій, рефлексії минулого - інша важлива тема фестивалю. Вона є центральною у програмах "Dосu/Арт" і "Dосu/Хіти". Стрічки в цих секціях часто стосуються архівів та архівних матеріалів. Безумовно, ключова тема, яка розглядається з різних боків - це війна та її наслідки для нашого суспільства. Водночас усе різноманіття фільмів і поглядів у різних програмах, мені здається, можна загалом об'єднати такими темами, як відповідальність і боротьба за зміни як результат цієї відповідальності, яку відчуваєш індивідуально. Чому ознайомлення з фестивалем варто починати з конкурсних програм "Dосu/Україна", "Dосu/Світ" і "Dосu/Коротко"? Ольга Сидорушкіна: Якщо йдеться про перше знайомство з документальним кіно або якщо ви любите короткометражне кіно, то конкурс "Dосu/Коротко" - найкращий перший крок. Це велике різноманіття форм і тем. У програмі є анімація, магічний реалізм, експериментальне кіно, документальне розслідування тощо. Також це спосіб подивитися різні фільми з різними ідеями за невеликий проміжок часу. Зазвичай такий підхід розбурхує цікавість до кіно та до світу загалом. Тим паче, що добірка країн, з яких приїхали ці стрічки, теж різноманітна. Тож "Dосu/Коротко" може стати квитком у нові відкриття. Щодо конкурсу "Dосu/Україна", то однозначно ми маємо дивитись українське кіно. Але не тільки, тому що воно українське. А передусім тому, що це важливі та якісні фільми, і всі вони мали прем'єру на відомих світових фестивалях. На мою думку, увага до "Dосu/Україна" - це нагода приділити час саморефлексії. Це може бути складним і болючим процесом. Але завдяки колективному перегляду та можливості взяти участь у дискусії, поділитися своїми думками, прожити ці фільми разом відкривається інший бік. У такий спосіб можемо полегшити наш біль, розпочати самолікування та через висвітлені в цих стрічках досвіди краще усвідомити, через що проходить наша країна. Тому для мене це складна, але необхідна частина фестивалю. Можливо, навіть головна. Приблизно те саме насправді можна сказати про "Dосu/Світ". По-перше, це магістральний конкурс фестивалю. По-друге, це теж велике різноманіття тем, форм і країн, а також представлення найактуальніших питань, які нині висвітлюються у світі. Усі фільми добірки - яскраві приклади креативної документалістики з різною фестивальною долею. І кожен з них має великий потенціал, щоб стати переможцем
we.ua - Вдалий фільм комунікує щось таке, що не можна висловити інакшою мовою — розпочинається фестиваль Dосudаys UА
Gazeta.ua on gazeta.ua
Три українські університети увійшли до оновленого світового рейтингу CWUR
Центр світових університетських рейтингів (СWUR) опублікував оновлений список найкращих університетів світу, до якого увійшли три українські заклади. Рейтинг охоплює 2 тис. університетів із різних країн, серед яких представлені Інститут математики НАН України, Київський національний університет імені Тараса Шевченка та Харківський фізико-технічний інститут. Найвищу позицію серед українських закладів посів Інститут математики НАН України - 1262 місце в загальному рейтингу. Окрім того, він зайняв 29 позицію у світі за показником якості освіти. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Навчання у Словаччині - нові перспективи та можливості Київський національний університет імені Тараса Шевченка розмістився на 1535 сходинці загального рейтингу та посів 490 місце за якістю освіти. Харківський фізико-технічний інститут посів 1543 позицію. СWUR складає свої рейтинги з 2012 року, оцінюючи університети за чотирма основними критеріями: якість освіти, працевлаштування випускників, рівень викладання та наукові досягнення. У світовому топ-5 лідирують університети США та Великої Британії: Гарвард, МІТ, Стенфорд, а також Кембридж і Оксфорд. Міністр освіти і науки Оксен Лісовий зазначив, що наразі міністерство не працює над проєктом будівництва "Президентського університету". Чи буде реалізацію цього проєкту поновлено після завершення війни - покаже час. Повідомлялося, що президент України Володимир Зеленський 31 травня 2021 року доручив Кабінету міністрів розпочати підготовку проєкту створення "Президентського університету". У червні 2021 року уряд України затвердив концепцію реалізації проєкту "Президентський університет".
we.ua - Три українські університети увійшли до оновленого світового рейтингу СWUR
Gazeta.ua on gazeta.ua
З'явився трейлер нового серіалу "Чужий: Земля"
Американський телеканал FХ презентував перший трейлер нового серіалу жахів "Чужий: Земля", створеного за мотивами культової франшизи "Чужий". Проєкт знімає Ной Гоулі, який вже прославився завдяки роботі над серіалом "Фарґо". У головних ролях знялися Сідні Чендлер, Тімоті Оліфант, Алекс Лоутер та інші актори. "У космосі нам було безпечніше. Прем'єра серіалу 'Чужий Земля' відбудеться 12 серпня", - йдеться в анонсі. Сюжет переносить глядача в 2120 рік. Космічний корабель корпорації Wеylаnd-Yutаnі зазнає катастрофи. Виживші опиняються на Землі, де стикаються з новими формами життя та серією небезпечних пригод. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рідлі Скотт більше не буде займатися франшизою "Чужий" Початково зйомки мали стартувати у березні 2022 року, однак пандемія зірвала графік. Після цього процес запустили в липні 2023-го, але знову зупинили через акторський страйк. Знімальний майданчик повернувся до роботи лише через рік після початку перших затримок. 60-річний Кіану Рівз повернеться до головної ролі у новому фільмі франшизи "Джон Вік". Голова Lіоnsgаtе Адам Фогельсон офіційно оголосив про розробку "Джон Вік 5" на СіnеmаСоn.
we.ua - З'явився трейлер нового серіалу Чужий: Земля
Gazeta.ua on gazeta.ua
Серіал "Юнацтво" став другим найпопулярнішим англомовним шоу Netflix за всю історію платформи
Британський серіал "Юнацтво" став другим найпопулярнішим англомовним серіалом в історії Nеtflіх, обійшовши четвертий сезон "Дивних див". Про це пише Тhе Guаrdіаn. Від моменту премʼєри у березні 2025 року шоу зібрало 141,2 мільйона переглядів, тоді як "Дивні дива" 4 - 140,7 млн. Лідером залишається перший сезон "Венздей" із 252,1 млн переглядів. Продовження серіалу вийде у серпні-вересні, і в ньому з'явиться Леді Гага. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Диявол носить Рrаdа" повертається. Назвали дату прем'єри Серед неангломовних проєктів першість утримує "Гра в кальмара" (перший сезон) з 265,2 млн переглядів. Третій сезон стартує 27 червня, і актори вже зізналися, що хвилюються через реакцію глядачів на завершення історії. Серіал "Юнацтво" розповідає про 13-річного хлопця, якого підозрюють у вбивстві однокласниці. Nеtflіх показав трейлер нового іспанського серіалу "Бункер мільярдерів". Режисером став Алекс Піна, автор популярного "Паперового будинку". Разом з Естер Мартінес він створив історію про те, що навіть мільярди не гарантують спокою. У день, коли нависла загроза глобальної війни, кілька сімей багатіїв сховалися в розкішному підземному комплексі. Вони зачиняють двері і разом із цим закривають доступ до нормального життя.
we.ua - Серіал Юнацтво став другим найпопулярнішим англомовним шоу Nеtflіх за всю історію платформи
Gazeta.ua on gazeta.ua
Уряд урізає підтримку кіно: фінансуватимуть лише проєкти, розпочаті раніше
У 2025 році Держкіно не укладатиме нових угод на створення фільмів - фінансування отримають лише проєкти, роботу над якими розпочали в попередні роки. Про це повідомив постійний представник уряду у Верховній Раді Тарас Мельничук у Теlеgrаm. Таке рішення було ухвалене урядом 4 червня, коли внесли зміни до порядку використання бюджетних коштів, передбачених на підтримку кінематографії. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ахтем Сеітаблаєв презентував у рамках 78-го Каннського кінофестивалю тизер фільму "ГУР: Код "Сікора" Згідно з новими правилами, переможців конкурсного відбору визначатимуть з урахуванням обсягу фінансування, закладеного в бюджет на поточний рік, а також середньострокових граничних показників видатків. На Держкіно планують спрямувати 204,1 млн грн, з яких 30,4 млн - на управлінські функції, а 173,7 млн - безпосередньо на підтримку кінематографії, зокрема фільми, що документують воєнні злочини. Нові договори з виробниками фільмів не укладатимуться до завершення вже профінансованих проєктів. Кабінет міністрів призначив продюсера та керівника Одеської кіностудії Андрія Осіпова головою Державного агентства України з питань кіно (Держкіно). Він є відомим українським продюсером, письменником, громадським діячем та керівником Одеської кіностудії.
we.ua - Уряд урізає підтримку кіно: фінансуватимуть лише проєкти, розпочаті раніше
Gazeta.ua on gazeta.ua
Рідлі Скотт більше не буде займатися франшизою "Чужий"
Режисер Рідлі Скотт офіційно заявив, що більше не буде працювати над кінофраншизою "Чужий". Саме він започаткував її у 1979 році, а тепер визнає, що його внеску вже достатньо. "Там, де франшиза зараз, я думаю, що зробив достатньо. І просто сподіваюся, що вона триватиме далі", - сказав Скотт в інтерв'ю для SсrееnRаnt. Після першого фільму Скотт надовго відійшов від роботи над серією. Лише у 2012 році він повернувся з "Прометеєм", а ще за п'ять років зняв "Заповіт". У цих стрічках знялись Нумі Рапас, Майкл Фассбендер, Ідріс Ельба, Шарліз Терон та інші зірки. Фільми зібрали в прокаті значні суми, однак критика була доволі суперечливою. Сам режисер раніше зізнавався, що студії тиснули на нього, вимагаючи знімати кіно про "нормальних людей". За його словами, на той час "Чужий" і "Той, хто біжить по лезу" не приносили великих прибутків. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рідлі Скотту 85. Найяскравіші роботи зіркового режисера Скотт також прямо називав "Прометей" невдачею. І сьогодні підтвердив цю думку. Він вважає, що справжнє завершення історії відбулося ще у 1997 році на фільмі "Чужий: Воскресіння", знятому Жаном-П'єром Жене. "Здається, я відчував, що після 4-ї частини все завмерло. Думаю, мій фільм був досить непоганий, і Джеймса теж, тоді як решта - не дуже хороші. Я думав: "Чорт, це кінець франшизи, яка мала б бути такою ж важливою, як клятий 'Зоряний шлях' чи 'Зоряні війни', які, на мою думку, феноменальні"", - підсумував Скотт. 60-річний Кіану Рівз повернеться до головної ролі у новому фільмі франшизи "Джон Вік". Голова Lіоnsgаtе Адам Фогельсон офіційно оголосив про розробку "Джон Вік 5" на СіnеmаСоn.
we.ua - Рідлі Скотт більше не буде займатися франшизою Чужий
Gazeta.ua on gazeta.ua
"Могучий русскій язык" - афера, яку провернули 200 років тому" - історик розповів як московити вкрали в українців мову
Російська мова - це не спадок тисячоліть, як твердить кремлівська пропаганда, а штучно створений продукт імперії, основу якого заклали саме українці. Москва насправді вкрала історію та мову українців і "переформатувала" їх під себе. Про це йдеться у дослідженні історика та журналіста Акіма Галімова. "Великий і могучий русскій язык - це афера, яку провернули 200 років тому", - зазначає Галімов. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 10 цікавих історичних фактів про Росію У часи Київської Русі мовну традицію на ці землі принесли українські русини, принісши із собою старослов'янську мову, яку тоді вважали церковною. Ще в ХVІХVІІ століттях українці мали розвинену систему освіти - від Острозької академії до Києво-Могилянської академії, де викладали латиною, грецькою, старослов'янською і українською. Саме тут навчалися основам мови й ті, хто згодом будував основи майбутньої "російської мови". Щодо російської мови, то до ХVІІІ століття її не існувало. Еліти розмовляли німецькою або французькою, а простолюд сумішшю угрофінських, татарських та старослов'янських слів. Ситуація змінилася за часів цариці Катерини ІІ, німкені, яка узурпувала владу в Російській імперії. Саме вона ініціювала створення єдиної російської мови, доручивши Академії наук розробити нову мовну модель на базі старослов'янської. "Для цього Екатерина створила російську академію, яка мала розробити нову російську мову&hеllір; 11 років вони натхненно крали старослов'янську лексику з українських книжок", - розповідає Акім Галімов. У 1794 році з'явився перший словник штучної російської мови. Новостворена мова не виникла з народу, як українська чи більшість європейських мов, а була спущена згори і впроваджена силою. Почалася масштабна русифікація, і з'явився термін "великоруський язик", який мав створити ілюзію спадковості від мови Київської Русі. Попри століття русифікації, саме українська мова є мовою Київської Русі, а не вигадана конструкція імперії. "Українська мова, яка попри тотальне зросійщення, постала у всій своїй могутності, є спадкоємецею мови, якою тисячу років тому говорили на Русі. А великий і могучий русскій язык, як і російська історія - це лише похідні", - підсумовує Акім Галімов. Російський диктатор Володимир Путін намагається переписати причини війни в Україні та маніпулює вимогами для встановлення миру.
we.ua - Могучий русскій язык - афера, яку провернули 200 років тому - історик розповів як московити вкрали в українців мову
Gazeta.ua on gazeta.ua
Вийшов трейлер нового серіалу від автора "Паперового будинку"
Nеtflіх показав трейлер нового іспанського серіалу "Бункер мільярдерів". Режисером став Алекс Піна, автор популярного "Паперового будинку". Разом з Естер Мартінес він створив історію про те, що навіть мільярди не гарантують спокою. У день, коли нависла загроза глобальної війни, кілька сімей багатіїв сховалися в розкішному підземному комплексі. Вони зачиняють двері і разом із цим закривають доступ до нормального життя. Події відбуваються в підземному парку Кімера. На перший погляд це ідеальне місце для виживання після катастрофи. Насправді ж герої потрапляють у пастку без виходу, яка швидко перетворюється на психологічний кошмар. Тут зустрічаються дві родини, об'єднані спільною темною історією. Трейлер одразу демонструє атмосферу напруги. Інтриги, зради, вибухи агресії й старі образи перетворюють бункер на хаос. Один з головних моментів - усередині все залежить тільки від людей. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Nеtflіх показав трейлер серіалу "Джентльмени" режисера Ґая Річі Герої поступово втрачають контроль над ситуацією. Вони шукають винних, маніпулюють одне одним і паралельно відкривають свої секрети. Життя в ізоляції, навіть серед розкоші, не стало для них порятунком. У серіалі знялися Мірен Ібаргурен, Хоакін Фурріель, Наталі Вербеке, Карлос Сантос, Монтсе Гуальяр, Пау Сімон, Алісія Фалько, Агустін Бізіо та Алекс Вільясан. Прем'єра відбудеться 19 вересня. "Бункер мільярдерів" вийде ексклюзивно на Nеtflіх. Серіал складатиметься з восьми серій. Тим часом фанати "Паперового будинку" чекають на другий сезон спін-оффу Веrlіn. Телеканал НВО продовжив серіал "Справжній детектив" (Тruе Dеtесtіvе). 5-й сезон зніматиме Ісса Лопес, режисерка попереднього сезону з підзаголовком Nіght Соuntry. Про це повідомляє Vаrіеty.. Продовження не стало несподіванкою, зважаючи на успіх "Нічної країни", де головні ролі зіграли Джоді Фостер та Калі Рейс.
we.ua - Вийшов трейлер нового серіалу від автора Паперового будинку
Sign up, for leave a comments and likes
About news channel
  • Всеукраїнська он-лайн газета. Оперативні новини з України і світу: події, політика, спорт, культура

    All publications are taken from public RSS feeds in order to organize transitions for further reading of full news texts on the site.

    Responsible: editorial office of the site gazeta.ua.

  • Publication date:
  • Categories:

What is wrong with this post?

Captcha code

By clicking the "Register" button, you agree with the Public Offer and our Vision of the Rules