Причиною глобального збою у роботі супутникової мережі Stаrlіnk стало оновлення програмного забезпечення. Системи на землі не витримали навантаження й перестали стабільно функціонувати, повідомляє РСМаg. Несправність виникла 24 липня близько 22:00 за київським часом і зачепила користувачів по всьому світу, зокрема й українських військових. На момент пікового навантаження система обслуговувала понад 6 млн клієнтів. Більшість абонентів змогли відновити доступ до інтернету протягом 2,5 годин, але деякі мали труднощі з підключенням ще наступного дня. Це вважається найдовшим збоєм у роботі сервісу з моменту його запуску. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Stаrlіnk відновив роботу. У компанії назвали причину збою Після стабілізації частина користувачів зафіксувала збільшення швидкості інтернету - понад 250 Мбіт/с, хоча до цього середній показник складав близько 110-150 Мбіт/с. Це дало підстави припускати, що оновлення мало на меті покращення якості зв'язку. Водночас інші абоненти продовжують повідомляти про проблеми зі швидкістю та стабільністю сигналу. У службі підтримки Stаrlіnk радять виконати повне перезавантаження обладнання, включно з усіма додатковими пристроями. У четвер, 24 липня, в мережі почали повідомляти про проблеми з терміналами Stаrlіnk. У тому числі спостерігалися перебої і на фронті в Україні. Stаrlіnk - це глобальний супутниковий інтернет-сервіс, розроблений компанією SрасеХ, що належить Ілону Маску. Проєкт спрямований на забезпечення швидкісного доступу до інтернету в будь-якій точці планети, особливо там, де традиційні провайдери не мають покриття або інфраструктури.