З 15 липня YоuТubе починає застосовувати нові правила монетизації, які суворо регулюватимуть деякі види контенту. Представник компанії зі зв’язків з авторами контенту, Рене Річі, роз’яснила цілі та параметри нового правила. Відповідно до її коментарів, зміни націлені більш ефективне виявлення повторюваних і масово вироблюваних матеріалів. Раніше YоuТubе вже вводив обмеження для деяких категорій контенту в рамках системи монетизації. Однією з ключових змін стало перевизначення терміна «контент, що повторюється» на «неавтентичний контент». Тепер платформа вимагає від творців як технічної унікальності, а й змістовної цінності у тому матеріалах. Якщо відео використовує раніше опублікований контент, його необхідно доповнити аналізом, поясненням, пародією, анімацією чи навчальними […]