Здорова конкуренція зазвичай грає на руку споживачам. У гонитві за зростанням часток ринку виробники знижують ціни, і споживачі за скромніші гроші отримують якісніші продукти. У І кварталі це наочно проілюстрували Sаmsung та LG своїми цінами на телевізори, звернув увагу корейський ресурс Рulsе Nеws. За підсумками І кварталу 2025 року середня ціна продажу (АSР) телевізорів Sаmsung і LG знизилася під тиском китайських конкурентів — два корейські електронні гіганти були змушені піти на цей захід, щоб захистити свої частки ринку, нехай і на шкоду короткостроковому прибутку. На ринку телевізорів стратегія Sаmsung традиційно передбачає пріоритет дорожчих моделей. Але з урахуванням падіння світового попиту та […]