Так само, як і з Реєстрацією, існує 2 способи як авторизуватись в соціальній веб-платформі we: : швидкий (через одну з соціальних мереж) та класичний з введенням логіну та паролю.
У
формі авторизації лаконічні кнопки соціальних мереж розташовані вгорі.
Натискання на кнопку соціальної мережі веде Користувача до форми oAuth авторизації на сторонньому сервері. Вам слід авторизуватись там та підтвердити доступ нашого oAuth - додатку до Вашого профілю в обраній соц.мережі.
У випадку, якщо Ви здійснюєте авторизацію через соціальну мережу вперше і не реєструвались раніше на we:, Ваш обліковий запис буде створено автоматично (швидка реєстрація).
Соціальній веб-платформі we: можуть знадобитись додаткові дані, які не передала стороння соціальна мережа, як от Email та номер мобільного. В такому разі, система запропонує Користувачу додаткову форму для введення необхідних даних після здійснення oAuth авторизації.
Звична всім авторизація "логін-пароль" реалізована також і в we:. В якості логіну може виступати Ваш Email (типово), або номер мобільного, якщо Ви його підтвердили в налаштуваннях профілю. Зазначимо, що формат мобільного може бути як в форматі 099-999-99-99 так і +380-99-999-99-99.
Використовувати Email з національними доменами РФ, Білорусі, Ірану , чи номери телефонів їх операторів ЗАБОРОНЕНО. Система розпізнає такий логін як неправильний.
Нічого страшного в забутому паролі немає. Доступ до облікового запису можна відновити, щоправда пароль буде вже новим.
Пояснимо чому неможливо отримати старий пароль Користувача.
У we: ми турбуємось про безпеку даних користувачів і не зберігаємо паролі у відкритому чи доступному для дешифрування вигляді. Тому, надіслати Вам Ваш старий пароль немає технічної можливості.
Для відновлення паролю, перейдіть в спеціальну форму (при авторизації - посилання "Забули пароль?"), де Вам слід ввести свій Email (саме тому Email є обов'язковим при реєстрації). На вказану поштову скриньку буде надіслано новий пароль і посилання для його активації. Якщо Ви не перейдете за надісланим посиланням, новий пароль ще не буде застосовано. То ж, спочатку скопіюйте новий пароль з листа, а потім - перейдіть за посиланням.
Одразу ж після скидування паролю на новий, рекомендуємо в налаштуваннях профілю вручну встановити більш складний пароль, який знатимете лише Ви і повністю видалити наш лист про встановлення нового паролю. З міркувань безпеки, не зберігайте паролі в своїй поштовій скриньці, оскільки вона може бути скомпрометованою і зловмисники отримають доступ до інших Ваших облікових записів.
Якщо за введеним логіном та паролем не знайдено користувача, скористайтесь формою Реєстрації та створіть свій обліковий запис. Також, з міркувань безпеки, ми не уточнюємо де саме помилка: в Email, Телефоні, чи в паролі. Система відповідає "Неправильний логін чи пароль". Це збільшує час, необхідний для підбирання паролів методом brute force.
У випадку, якщо Ви помилились під час авторизації понад 3 рази, система видасть сповіщення про необхідність зачекати протягом 15 хвилин для повторної спроби. Такі заходи вжиті для підвищення безпеки користувачів і унеможливлення підбирання паролів.
І на останок, майте лайф-хак він нашої команди підтримки:
Якщо авторизація не відбувається, в більшості випадків, варто перевірити мову, якою Ви вводите пароль. Це може бути однією з причин, чому Ваш "правильний пароль" не працює.
Ви можете поширити дану статтю: