Cоціальні мережі, зроблені в Україні

WE.UA - це не лише соціальна мережа

Одразу розставимо крапки над "i", зазначивши, що WE.UA - це web-платформа, яка об'єднує кілька різних сервісів: Агрегатор новин, Погода, Дошка оголошень, Конструктор лендінгів, Агрегатор заходів та подій і, звичайно ж, Соціальна мережа для обміну повідомленнями, емоціями та спілкування в рамках проєкту we.ua. Далі спробуємо описати феномен українських соц.мереж більш детально.

Зародження соціальних мереж та Web 2.0

Поняття "соціальна мережа" побутує у вітчизняному сегменті Internet ще з часів становлення таких гігантів галузі як Facebook та Twitter.

Низка дуже популярних вітчизняних сайтів (тоді це називалось сайтами знайомств) мали функціонал соціальних мереж в далеких часах становлення Web 2.0, хоча поняття соціальної мережі як web-сайту з'явилось в Україні пізніше. До них належать: Connect.ua та «Українці». Саме Web 2.0 змінив підхід до обміну інформацією і ставлення до ЗМІ. Саме завдяки Web 2.0 та соціальним мережам користувачі цих сайтів перетворились зі споживачів на цінних авторів контенту, на своєрідну "п'яту силу" яка стала впливати на інформаційний порядок денний. В новинах все частіше почали з'являтись фрази "мережу сколихнуло відео", або "допис в [назва_мережі] набув шаленого розголосу". ЗМІ стали рахуватись з соцмережами і навіть черпати новини з них "по гарячим слідам".

В чому ж проблема?

Звичайно ж, багато талановитих українців думали (і продовжують думати) "чим ми гірші?" і "гайда творити власний Facebook!". Так і зародилась епопея зі створення "100% української мережі". Епічність ситуації полягає в тому, що жодна з нових соціальних мереж так і не набрала аудиторію в 1 млн користувачів і дуже часто після стрімкого злету і хвилі популярності зіткнулась з жорстоким фатумом і втратила інтерес потенційних користувачів.

Можливо, проблема не лише в тому, що ідея локальної мережі "тільки для українців" є збитковою, а й в низці внутрішніх та зовнішніх факторів.

Внутрішніми факторами за мотивами прислів'я "Де два українці – там три гетьмани" можна вважати: нездатність до компромісів, нездатність гуртуватись та об'єднуватись для досягнення спільних благ і відстоювання спільних цінностей, нездатність до спільної боротьби в інформаційному полі та, ймовірно, левова частка авантюризму. Лише жага пригод може штовхати розробників на чергові граблі "наша соціальна мережа буде не така, як інші, вона буде кращою за всі, вона буде на 1000% українською і лише для українців". Колосальний вплив на вітчизняні потуги народити свою соціальну мережу зіграли російські Odnoklassniki, Vkontakte та все зло концерну MailRU Group. Колосальне зросійщення пересічного обивателя "рунету" (а ми таки тривалий час вважали себе частиною СНД та спілкувались в Мережі "па-рускі") постійно корелювалось з наративом "Навіщо вам своє, якщо є Vkontakte". Наполегливі розробники, які намагались рухати свої соціальні web-сайти виглядали щонайменше диваками і їх продукт не міг конкурувати з творіннями "з-за поребрику".

Зміни після Революції Гідності

Та все змінила Революція гідності, наш Євромайдан 2013 року. Українці показали всьому світові, що ми відрізняємось від росіян іншою системою цінностей, ми заявили на ввесь світ, що хочемо кращого життя і нам з СРСР2.0 не по дорозі. Миттєво відреагував український сегмент Internet, тисячі користувачів почали відмовлятись від всього російського, в т.ч. і від російських соціальних мереж, пошуковиків, поштових сервісів та кривого дзеркала русо-ЗМІ. В групи ентузіастів зародилась ідея соціальної мережі "На майдані". Далі в 2014 році (хронологічно, та не "в наслідок") слідувала реалізація заздалегідь спланованої військової інтервенції в Автономну республіку Крим та Український Донбас. Почалась Російсько-Українська війна. Українці зрозуміли "Ніколи ми не будемо браттями" і розрив світоглядного провалля з горе-сусідами збільшився в сотні тисяч разів і посилюється з кожним дзвоном за полеглими, з кожною поганою звісткою з Фронту.

З 2014 року народжувались ідеї про свій незалежний куточок Internet з нашою правдою, з нашими побратимами і посестрами, з нашими ідеями, де "всі як один" і без жодного клятого москаля. З'являються мережі weua.INFO та UkrOpen, в яких пишались бути українцями і мріяли про світле майбутнє.

Блокування Vkontakte

Та не всі користувачі звичних російських мереж розуміли загрози і колосальні (як виявилось) можливості ворога та його присутність ледь не в кожному телефоні, ледь не в кожному комп'ютері. OSINT-розслідування та збір даних відбувався по обидва боки, та загроза потенційних втрат України в інформаційній війні була вирішальною. В результаті, в 2017 році було здійснено ряд непопулярних кроків по блокуванню Vkontakte, Yandex та всього продукту від Mail.ru Group. Здавалось, що для створення наймасовішої і 100% української мережі настали найкращі та найзаповітніші часи. З'явились мережі Ц.УКР , Nimses, Druzi.net, Ukrainians.co та кілька інших менш відомих.

Відсутність єдиної інформаційної політики і бажання лідерів галузі "брати ситуацію в свої руки" посилили міжусобиці між вітчизняними соціальними мережами, не відбулось злиття та об'єднання навколо спільної проблеми з утримання українців в єдиному інформаційному полі. Комусь не вистачило інформаційної підтримки та реклами, комусь - досвіду і команди для створення конкурентного функціоналу. В результаті, ввесь контент українського сегменту Vkontakte перекочував у Facebook, Twitter та YouTube, а пізніше - в Instagram.

Навіть після "великого переселення народу у Facebook" і появи в ньому української мови інтерфейсу, українці все-одно користувались Vkontakte через VPN. Нові соціальні мережі продовжували з'являтись під впливом трендів: FaceUkr, Yachudo, FamalyUA, СІЧ.УКР, CIMBOR, єСвоє, sl8 та ін.

Всюдисущий Telegram

Після успішної розбудови соціальної бомби сповільненої дії мережі Vkontakte, росіяни брати Дурови працюють над новою платформою та інноваційним, за їх словами, способом комунікації. Дітище Дурова, пропагуючи анонімність та безпеку даних (ОКСЮМОРОН століття), спочатку виглядало доволі порожньо і злиденно, пропонуючи лише сервіс чатів у вигляді текстових повідомлень в обмін на мобільні номери користувачів та їх геолокацію. Пізніше, в 2015 році в Telegram з'явились "канали" - стрічки новин з елементами блогу, які можуть адмініструватись кількома учасниками, в т.ч. анонімно. І полилась інформація, за яку ніхто не відповідає, на яку просто нікому скаржитись, яка не закріплена нічим, окрім миттєвого вау-ефекту від появи в тисячах і десятках тисяч смартфонів по всій Україні. ЗМІ, які раніше мали "високі стандарти журналістики" все частіше посилаються "на джерела в Telegram". Для багатьох українців Telegram став найпопулярнішим каналом зв'язку та обміну повідомленнями в Intenet. ЗМІ відкрили скриньки Пандори під виглядом "власних новинних каналів", щоб встигнути вчепитись за увагу читачів. І ледь не з кожного екрану та ледь не в кожній статті залунали мантри "Читайте нас в Telegram", "Підписуйтесь на наш канал в Telegram". Органи місцевого самоврядування почали масово створювати "Офіційні канали в Telegram" для інформування населення про важливі новини в містах та громадах.

Вітчизняний месенджер Kawoon

В якості альтернативи Telegram на обрії вітчизняних додатків в 2021 році зажеврів проєкт вітчизняного месенджеру та соціальної мережі в телефоні - kawoon.app, залучивши понад $100 тис приватних інвестицій. Станом на 2023 рік додаток не працює, подальша доля проєкту - невідома.

Зміни після повномасштабного вторгнення РФ

Повномасштабне військове вторгнення ЗС РФ в Україну в 2022 році змінило підходи і вимоги до безпеки даних в Internet. Експерти з кібербезпеки не радять встановлювати Telegram на телефони військовослужбовців, волонтерів та активістів. Більшої популярності (в порівнянні з 2021 роком) стали набувати месенджери Signal та WhatsApp, але все-одно "велике переселення народу з Telegram" ще попереду. Сподіваємось, користувачі зрозуміють необхідність таких жертв, а вітчизняні розробники зможуть запропонувати гідні альтернативи. Також, конкуренти Telegram не дрімають і можуть похвалитись кілер-фічами, як от Канали у WhatsApp.

В будь-якому разі, Російсько-Українська війна завдала настільки колосального впливу на кілька поколінь українців, що, сподіваємось, їм вистачить глузду не використовувати програмні продукти країни-вбивці та терористки, а пропагувати і розвивати свої рішення. Можливо, розробникам прийшов час об'єднуватись і знаходити компроміси заради виживання і відбудови власної країни.

Список соціальних мереж "made in Ukraine"

Нижче наводимо таблицю з усіма відомими в Україні соціальними мережами, розташованими в хронологічному порядку за роком заснування. Будемо вдячні за доповнення та коментарі.


Домен
Рік заснування Коротка інформація про соцмережу
connect.ua
(не діє)
2007 Connect.ua — сайт знайомств в Україні, створений як «соціальна мережа знайомств», але пізніше переорієнтований виключно на знайомства.
BIG.UA 2008 BIG.UA - канал комунікації, використовується для швидкого поширення дописів, новин, ідей, публікацій, об'єднання однодумців у спільноти, організації.
ukrainci.org.ua 2009 «Українці» – соціальна мережа, яка допомагає українцям в різних куточках світу підтримувати звя’зок і є орієнтована на громадян нашої держави.
susidy.com
(не діє)
2009Пошук людей та нові знайомства.
vreale.net
(не діє)
2010 Vreale.net позиціонує себе як незалежне інтернет-співтовариство, яке надає актуальні та популярні інструменти для знайомства, спілкування, розваги, самоосвіти, проведення конкурсів і віртуальних змагань, організації груп спільних інтересів і захоплень, а також для організації особистих та корпоративних зустрічей у реальному житті.
yachudo.com
(не діє)
2010«Yachudo» – це найеволюційніша [за словами засновників] соціальна мережа України, яка дозволяє обмінюватись повідомленнями з іншими користувачами та ділитись цікавими новинами, фото та відео в своєму мікроблозі. Особливу увагу варто звернути на унікальні можливості персоналізації, які дозволяють оформити свою сторінку на будь-який смак.
friendin.net
(не діє)
2011 Соціальна мережа Friendin.net поєднувала вже відомі переваги соціальних мереж із новими можливостями для активного, приватного та ефективного ділового спілкування. Новий соціальний ресурс розробила вітчизняна компанія "Френдін". Над створенням платформи півтора року працювала команда із понад 20 програмістів. Загалом у проект інвестовано понад 1,5 млн. доларів.
cimbor.net 2013 «CIMBOR» - це сайт знайомств і розваг, орієнтований, в першу чергу, на жителів України, але також на громадян Словаччини, Угорщини, Польщі та Румунії.
ukraina.co 2013 Ukraina.co - Україна - соціальна мережа. Знаходите друзів, знайомтеся, спілкуйтеся, угоди, події, новини, музика, фільми, блоги на порталі Україна! Відкрийте для себе нових людей, створіть нові зв’язки та знайдіть нових друзів.
ukrface.com.ua
(не діє)
2014 Мета - об'єднати патріотів України, які не згодні з антиукраїнською пропагандою в деяких іноземних соціальних мережах. Ми не будемо боротися з російськомовним населенням України і не будемо блокувати доступ користувачам з інших країн. Тому що за допомогою цього проекту ми хочемо об'єднати Схід і Захід України. Останній відомий домен: ukrface.net.
namaidani.com 2014 «НаМайдані» - міжнародний інтернет майданчик створений вітчизняними розробниками для спілкування, обміну цікавою інформацією з однодумцями, пізнавання світу разом з друзями та створення і просування власних проектів за допомогою найсучасніших технологій.
weua.info
(не діє)
2014 Перша всеукраїнська[за словами засновників] соціальна мережа, яка запрацювала 1 квітня 2014 року як мережа для українців. Альтернативний домен: weua.com.
druzi.org.ua
(не діє)
2014 Соціальна мережа. Сайт працював з березня 2014.
Альтернативні домени: друзі.укр, druzi.uk, druzi.life.
naps.com.ua 2014 «Naps» – незалежна соц.мережа. Напс - допомагає користувачам взаємодіяти один з одним. Живий чат, повідомлення, коментарі, оцінки, обмін фотографіями, життєві події та
багато іншого.
socialface.com.ua 2014 Розробники «Socialface» презентують мережу, як суміш з елементів "Фейсбука", "ВКонтакте", Twitter, "Однокласників", навіть торгівельного ресурсу Slando. Проект знаходиться на фінальній стадії тестування.
zine.com.ua
(не діє)
2014 «Zine» – соціальна мережа, або соціальний цитатник, що дає змогу писати цитати, думки, афоризми, правила, які відкривають характер користувача. Останній відомий домен: zineee.com.
ukropen.net 2015 «UkrOpen» - багато-користувальницька інтерактивна соціальна мережа, яка створена з використанням сучасних технологій. Вона розроблена з урахуванням побажань користувачів і продовжує оновлюватися щодня.
ц.укр
(не діє)
2015 Ц.укр – від словосполучення "Це – Україна". Домен підтримує кирилицю в адресі.
vsitut.com
(не діє)
2015 Соціальна мережа України «ВСІ ТУТ» створена як волонтерський інтернет-проект і не належить ні до якої партії, клану чи спільноти. Головною метою проекту є об'єднання українців і патріотів України незалежно від мови спілкування та місця проживання
zyteli.com
(не діє)
2016 Безкоштовна платформа «Жителі» в режимі онлайн дозволяє познайомитися із сусідами по будинку і об'єднатися задля вирішення спільних проблем.
famalyua.com
(не діє)
2016 Цей проект являв собою соціальну мережу. Засновники хотіли "... створити свою унікальну соц.мережу, яка вбере в себе тільки найкраще із усіх існуючих аналогів".
nimses.com
(не діє)
2017 Соц.мережа для мобільних платформ Android та Apple iOS. Це безкоштовний геолокаційний мобільний додаток, який був доступний для скачування з Google Play і App Store з лютого 2017 року. Взаємодії всередині програми Nimses засновані на віртуальній валюті.
ukrainians.co
(не діє)
2017«Ukrainians» – інтернетна соц.мережа, заснована 17 травня 2017 канадською IT-компанією StartupSoft, перша версія почала працювати 3 червня 2017 року як соціальна мережа для українців
esvoe.com2017Cоцмережа «єСвоє!» орієнтована на ведення бізнесу. Окрім цього, можна користуватися окремим квитковим сервісом та електронним гаманцем з криптовалютами
druzi.net
(не діє)
2018«Друзі» – це соцмережа для швидкої і зручної комунікації між людьми по всьому світу.
soul.ua2018«Soul» (з англ. "душа") – повноцінна комунікаційна платформа
obimy.com 2019
Новий вид додатку: сенседжер – месенджер для обміну сенсами, де спілкуються за допомогою почуттів і відчуттів. Додаток нагадує гру – користувач натискає на аватар свого друга й відправляє йому на вибір одну з дій: обійняти, поцілувати, вкусити тощо.
faceukr.com
(не діє)
2020 Соцмережа «Faceukr» згуртовує людей у спільноти залежно від мови спілкування та місця проживання
ataka.ua 2020 «Ataka» - соціальна і бізнес мережа, зроблена для дистанційного проведення навчання та судових засідань[?]
шошо.com2020«ШОШО» це нова соц.мережа. Навіщо думати "ШО люди скажуть?', якщо можна запитати тут і зараз. Давай, не соромся, ШО тебе цікавить? Залишай запитання, отримуй відповіді, ділись своїми думками під запитаннями на сайті.
kawoon.app2020Kawoon – новий месенджер Kawoon від вітчизняної IT-компанії RiverSoft. Головною відмінністю цього додатку від відомих вже платформ стане розмежування чату для живого спілкування та стрічки з постами.
sl8.online2021«Sl8» (Slate) – перша вітчизняна криптосоціальна екосистема, де в кожного користувача є криптогаманець у блокчейні Stellar. Стартап був заснований у 2019 році та зареєстрований у США.
cases.media2021«CASES» – перша в Україні UGC-платформа для креативних індустрій. Кейси за напрямками маркетинг, графічний дизайн, реклама, брендинг, SEO, комунікації, розробка тощо.
drukarnia.com.ua 2022
«Друкарня» – це безплатна блог-платформа для читання, написання і поширення авторських електронних публікацій в текстовому форматі.
matusi.app2022«Matusi» – перша соціальна мережа для спілкування мам, вагітних та плануючих вагітність жінок, заснована Станіславом Рудніченко, представлена у вигляді мобільного додатка, який доступний більш ніж у 170 країнах та 5 мовами. Головним завданням «Matusi» є знайомство, спілкування, підтримка жінок незалежно від їх місця перебування.
we.ua/social 2022 Українська соціальна мережа в рамках веб-платформи WE.UA дозволяє обмінюватись публічними (власна стрічка дописів, канали новин, оголошення, коментарі) та персональними миттєвими повідомленнями (IM-чати). Кожен з учасників може підписатись на публічний, чи приватний канал новин і отримувати в Стрічці інформацію з улюблених джерел. Віджети коментарів, емоцій (вподобайки) та погоди можуть бути інтегровані в українські сайти новин і завдяки ним користувачі we.ua можуть обмінюватись повідомленнями в реальному часі.

 

Висновки на чужих досягненнях та помилках

Практично кожен проєкт нової соц.мережі декларував наступне:

  1. Ця мережа - перша, єдина і Всеукраїнська.
  2. "Об'єднання" українців заради звичайного спілкування, яке вже налагоджене через наявні канали зв'язку, або заради досягнення ефемерних цілей.
  3. Експлуатація патріотичних настроїв суспільства ("без москалів", "українське для українців", тощо).
  4. Унікальні та неповторні особливості стандартного функціоналу.
  5. Кіллер-фічі в дусі епохи (мобільні додатки, блокчейн, криптовалюта, E2EE, тощо).
  6. "В нас буде як Facebook/VK/Twitter, тільки краще".
Що свого часу говорили користувачі про кожну з нових соцмереж:
  1. Воно зовсім не схоже на Facebook/VK/Twitter.
  2. Воно занадто схоже на Facebook/VK/Twitter, або "тема злизана".
  3. Там нікого немає.
  4. Там немає музики, як у VK, чи відео як в YouTube/Instagram.
  5. Будь-яка інша фраза з Крашебгенератору http://krasche.a3.kyiv.ua/.

На перший погляд може здатись, що вітчизняні соціальні мережі інвестували занадто мало в рекламу і про них "ніхто не чув". Та це не так. Розглянемо найвідоміших (найбільш розрекламованих) представників:

  • WeUa.INFO [не плутати з we.ua] (2014 рік, >250 тис. учасників [за словами команди], засновник - Богдан Оліярчук) - широке висвітлення на профільних сайтах з IT-тематикою, численні анонси та прес-конференція у львівському офісі ZIK, згадки досі присутні на архівних сторінках і в пошуку Google.
  • Ukrainians (2017 рік, >400 тис. учасників [за словами команди], засновниця - Олександра Струмчинська) - широке медійне висвітлення, досі багато результатів зі згадками в Google;
  • єСвоє (2017 рік, засновники: Віталій Оленійчук та Олександра Струмчинська) - широке медійне висвітлення з анонсами старту, концертною програмою Dzidzio і туром по Україні, з широкою рекламою в етері національного телебачення, досі має низку посилань з різних джерел.

Чи було таких інформаційних заходів достатньо? Здавалося б, цілком і навіть більш ніж достатньо.

Та чи були готові українці до своїх унікальних соціальних мереж? Чи задовольняли вітчизняні продукти потреби українців у спілкуванні та доступі до актуального контенту? Як нові соціальні мережі планували задовольняти потреби користувачів у базовому функціоналі, який пропонував Facebook чи Instagram?

Схоже, ці питання - риторичні, адже конкурувати з гігантами галузі є марною справою. То ж, можливо, "скласти конкуренцію Facebook" не має бути головним завданням. Слід знайти свою нішу і розв'язати бодай одну з проблем "старих" соціальних мереж.

Чудовим нішевим рішенням виявилась свого часу "Соціальні мережа для матусь". В даній мережі жінки ділились досвідом та підтримкою, паралельно розвивався напрямок таргетованої контекстної реклами. Новішою інтерпретацією в цій царині став додаток Matusi. І зазначимо, що даний додаток є чудовим рішенням, яким користуються тисячі мам з усієї України.

Свого часу додаток Obimy склав конкуренцію Facebook та TikTok за кількістю завантажень на Американському ринку, пропонуючи надзвичайно простий та зрозумілий функціонал: емоції замість тисячі слів. Це цікавий і цілком творчий підхід, який припав до душі молодшому поколінню користувачів.

Інший інноваційний приклад - крипто-мережа Slate (sl8.online), яка пропонує дуже цікавий підхід в генеруванні власної "валюти" замість "лайків". Особистісні риси учасників і персональні бажання вигоди використовуються для залучення нових клієнтів за реферальними посиланнями. Більше рефералів - більша вигода. Криптовалютний токен SSLX є цілком реальним, ним можна торгувати на біржах і з ростом кількості власників SSLX-гаманців зростає популярність та вартість даної цифрової валюти. Нагадаємо, що криптовалютні ініціативи гігантів галузі (Facebook, Telegram) свого часу не увінчались великими успіхами. Можемо лише щиро повболівати за Slate і побажати їм багатих інвесторів та процвітання.

"Якщо ти не платиш за товар, то товаром є ти"

З-відки ця фраза: https://www.imdb.com/title/tt11464826/.

Саме такою жорстокою цитатою можна описати ставлення гігантів галузі до своїх клієнтів. Вони просто міряються мільйонами і мільярдами користувачів.

Окреслимо наше бачення проблем сучасних популярних соціальних мереж:

  • Контент не належить умовному Цукербергу, чи Маску. Ви маєте право розпоряджатись власним контентом і зберігати його в будь-якому іншому зручному місці. Всі ваші фото, відео, текстові дописи, безцінні уїдливі коментарі та вподобайки - це ваш цифровий відбиток, ваш час та еволюція вашого світогляду.
  • Колосальний вплив на емоційний стан. Під впливом емоцій Ви приймаєте рішення. Саме під впливом емоцій вам показують "релевантну" рекламу.
  • Нульова відповідальність за викривлену, неповну, чи недостовірну інформацію. Часто - навіть рекламування фейків та анти-української дезінформації.
  • Видимість Ваших товарів та послуг лише в бульбашці мережі. Система рекламних оголошень зроблена таким чином, щоб викачувати якомога більше грошей з рекламодавця з відносно низькою ефективністю.
  • Засилля реклами. Її не має бути так багато. Реклама впливає на Ваш емоційний стан та загальне самопочуття. Автори контенту отримують мізерні дивіденди в порівнянні з надприбутками компаній.
  • "Розумні" алгоритми в стрічках, які вирішують за Вас що і коли Вам переглядати. Ви більше не контролюєте свою стрічку новин, за Вас вже вирішили що Вам подобається.

Сформувавши проблематику вітчизняних та інших популярних соціальних мереж, пропонуємо більш детально ознайомитись з інформацією про нашу соціальну мережу в Платформі WE.UA :

Українська соціальна мережа від WE.UA

Що пропонує WE.UA

Соціальна веб-платформа WE.UA пропонує комплексне рішення для користувачів та вітчизняного бізнесу:

  1. Стандартний функціонал соціальної мережі we.ua дозволяє створювати інформаційні чи комерційні дописи (SMM), вести сповіщення для аудиторії підписників (Канали новин).
  2. Миттєві повідомлення доставляються в мобільні додатки та у web-інтерфейс сайту.
  3. Завдяки нашому API, існує можливість надсилання транзакційних повідомлень за ціною від 5 коп та створення публічних дописів на своїх сторінках та в каналах.
  4. Для дописів про товари, чи послуги є окрема безкоштовна Дошка оголошень, в якій дописи швидко індексуються пошуковими системами.
  5. Безкоштовний Конструктор сайтів (1-сторінкових лендінгів) - для кращого просування Вашого бізнесу, чи інформування про діяльність Вашої організації.

Окремо зазначимо, що канали новин у we.ua можна наповнювати на основі RSS-фіду Вашого сайту, стрічки в X (Twitter), чи API Telegram. Стосовно TG: далеко не всі канали буде дозволено імпортувати у we.ua. Деяким даним краще залишитись в іншому місці.

Власникам сайтів

Для власників web-сайтів, в яких є розділ новини, чи Блог, ми пропонуємо створити канал новин на WE.UA та наповнювати його RSS-даними з Вашого сайту і посилатись на цей канал з футеру (як це часто роблять з TG). Користувачі we.ua зможуть підписатись на канал Вашого сайту в своїх додатках та слідкувати за вашими оновленнями в зручному інтерфейсі.

Ми можемо надати віджети коментарів та вподобайок (емоції) для інтеграції на сторінки новин на Вашому сайті. Всі користувачі we.ua зможуть миттєво обмінюватись коментарями та емоціями на Вашому сайті, на web-сторінці Каналу у we.ua та в наших додатках. Отримайте більше інтерактиву та взаємодії з клієнтами на своїх сайтах разом з WE.UA!

При оформленні замовлення на сайті, запитайте своїх клієнтів, як можна знайти їх в додатку WE.UA. Попросіть вказати їх точне ім'я у WE.UA та номер мобільного, чи Email, за яким Ви надішлете транзакційні сповіщення. Це суттєво зекономить Ваш бюджет на сповіщеннях про статус чи доставку замовлення.

Своя власна соціальна мережа

Для всіх талановитих розробників, які хочуть створити чергову унікальну і неповторну найбільш нову українську соцмережу ми можемо запропонувати готове рішення у вигляді інтерфейсів web-сайту соцмережі та 2 мобільних додатків (Android та iOS).

Головні особливості такої готової платформи:

  • обов'язкове зазначенням в футері та розділі "Інфо" короткої фрази з посиланням "Працює на платформі we.ua";
  • прийняття спільних цінностей та бачення Платформи щодо Авторів, Контенту і нульової толерантності до русні;
  • ваша мережа може мати будь-яке власне доменне ім'я і не втрачати власну ідентичність (в т.ч. кастомізація шаблону сайту);
  • зберігається можливість підключення власного акаунту Google AdSense та самостійне отримання прибутку з контекстної реклами;
  • всі користувачі WE.UA можуть бути користувачами вашої мережі також;
  • всі користувачі вашої мережі будуть користувачами WE.UA;
  • Агрегатор новин, Дошка оголошень та інші сервіси Платформи будуть доступні і для користувачів вашої мережі;
  • технічний супровід і повна співпраця наших команд для забезпечення стійкості та захищеності Платформи;
З усіма запитаннями про деталі такої співпраці, звертайтесь на нашу скриньку: [email protected].

Хмарні перспективи

Головне завдання Платформи WE.UA в довгостроковій перспективі - розбудова якісного децентралізованого рішення для найбільшої соціальної мережі в Україні.

Ми вболіваємо за розвиток OpenSource рішень в Україні і готові до співпраці з командами вітчизняних software-компаній в напрямку розвитку відкритих і децентралізованих web-технологій.

Зареєструватись у WE.UA
Захисний код

Натискаючи на кнопку "Зареєструватись", Ви погоджуєтесь з Публічною офертою та нашим Баченням правил