Перевірка користувачів на Платформі we.ua

В даному розділі

Різні рівні користувачів - різні можливості

Наша Платформа передбачає взаємодію з різними рівнями користувачів: Відвідувач, Користувач, Довірений та Перевірений користувач.

Розглянемо головні функціональні можливості кожного виду користувачів:



Відвідувач (Читач)Зареєстрований КористувачДовірений КористувачПеревірений Користувач
Може переглядати публічні дописи в профілях та каналах
Може налаштовувати Стрічку оновлень за власними інтересами
Може переглядати новини, події, заходи, погоду та інші розділи Платформи
Може створювати власні дописи в Профілі
Може накопичувати бонуси за схвальні вподобайки до дописів
Може підписуватись на оновлення користувачів та каналів
Може мати власних підписників
Може подавати та приймати заявки в друзі
Може вести бесіди з друзями в IM-чатах
Може залишати графічні емоції (вподобайки)
Може розраховувати на публікацію своїх дописів в загальній Стрічці оновлень
Може залишати коментарі до дописів
Може подавати оголошення в Дошці оголошень
Може створювати публічні та бізнес-канали
Може додавати товари в бізнес-каналі
Може рекламувати власні дописи, оголошення та канали
Можлтвість відновлення облікового запису за документами державного зразку



Довірені користувачі

Досягнути рівня "Довірений користувач" дуже просто. Для цього слід залишити певний цифровий слід, щоб сайт автоматично міг визначити чи можна довіряти даному користувачеві публікувати інформацію в загально-доступних розділах Платформи, чи залишити його видимість в межах власного кола друзів та підписників. Довіра до користувачів повʼязана з певною популярністю їх Профілів та їх відповідальністю перед спільнотою.

Для отримання автоматичної довіри від системи та сірої галочки біля фото-аватару в Профілі, слід дотриматись кількох простих умов:

  • імʼя в обліковому запису з використанням Прізвища та Імені з великої літери;
  • унікальний фото-аватар, бажано якісне селфі;
  • кілька дописів у власному Профілі;
  • дружні звʼязки з іншими користувачами (понад 3 користувачів у Друзях);
  • наявність підписок на канали;
  • встановлення позитивних емоцій до чужих дописів;
  • отримання позитивних емоцій на власні дописи.

Цей список буде розширений в майбутньому для запобігання отримання статусу "Довірений користувач" до облікових записів ботів, чи зловмисних профілів.

Як зазначалось раніше, всі дописи перевірених користувачів автоматично зʼявлятимуться в загальній Стрічці оновлень.

Як стати перевіреним користувачем

Всі користувачі української соцмережі we.ua можуть отримати статус "Перевірений користувач" після нескладної процедури підтвердження, яка може бути здійснена одним з наведених способів:

  1. Підписати паперовий договір з ТОВ "ВІ ЮЕЙ" про користування інформаційними послугами з доставкою за рахунок отримувача (за тарифами НП) та перевіркою документів у відділенні Нової Пошти.
  2. Підписати паперовий договір з ТОВ "ВІ ЮЕЙ" про користування інформаційними послугами з доставкою за рахунок отримувача (за чинними тарифами) та перевіркою документів у відділенні Укрпошти.
  3. Підписати цифровий договір Online з ТОВ "ВІ ЮЕЙ" про користування інформаційними послугами через сервіс "Вчасно" (слід мати платний обліковий запис в цьому сервісі та будь-який український ЕЦП / КЕП від авторизованого видавця).
  4. Підписати цифровий договір в PDF (.p7s) з ТОВ "ВІ ЮЕЙ" про користування інформаційними послугами через державний сервіс "Дія" (безкоштовно, та слід мати встановлений додаток "Дія" в смартфоні з активованою функцією "Дія.Підпис", або будь-який український ЕЦП / КЕП від авторизованого видавця).
  5. Підписати цифровий договір в PDF (.p7s) з ТОВ "ВІ ЮЕЙ" про користування інформаційними послугами через будь-який інший зручний для Вас сервіс з використанням ЕЦП, чи захищеного надійного КЕП (в т.ч. на фізичному цифровому носієві) з подальшим отриманням файлу у форматі .p7s та придатному для перегляду, перевірки та підписання з нашого боку.
  6. Через мобільний додаток державного сервісу "Дія" та активованої функції "Дія.Підпис".
Для користувачів, які з релігійних міркувань відмовились від використання індивідуального коду платника податків РНОКПП (ІПН) укладання договорів в паперовому чи цифровому вигляді Є НЕМОЖЛИВИМ, оскільки даний 10-значний числовий код є обовʼязковим для заповнення в Договорі.

Перевірені користувачі отримають спеціальне позначення біля фото-аватару (синя галочка) на своїх сторінках для того, щоб інші користувачі могли їх легко візуально відрізнити та довіряти таким авторам.

Ні, ми не зберігаємо і не використовуємо Ваші паспортні дані

Як ми вже згадували вище, в Договорі про надання інформаційних послуг використовується індивідуальний код РНОКПП (ІПН). Ми не зберігаємо даний код у відкритому вигляді, а шифруємо його за допомогою надійного 1-стороннього шифрування (таке, що унеможливлює розшифрування за допомогою класичних компʼютерних потужностей в найближчий досяжний час).

Даний хеш індивідуального коду зберігається в нашій базі даних з привʼязкою до Вашого облікового запису. Це дозволяє однозначно встановити співвідношення між кодом РНОКПП (ІПН) та користувачем, але не навпаки.

Відповідно, це дає можливість відновити доступ до раніше підтверджених облікових записів за зверненням громадян з використанням необхідного комплексу заходів щодо повторної перевірки особи кожного заявника.

Зберігання хешу індивідуального коду РНОКПП (ІПН) дозволяє також контролювати дублі облікових записів. Один громадянин не може мати 2 підтверджені облікові записи з однаковим кодом РНОКПП (ІПН).

Ми не зберігаємо на своїх серверах та в наших базах даних персональні дані користувачів, отримані від них в ході оформлення заявки на підтвердження облікового запису. То ж ці дані не можуть бути використані, чи заподіяти шкоду користувачам.

Якщо Користувач обрав підтвердження через фізичний паперовий Договір, персональні дані, отримані з форми заявки, будуть передані на сервер Партнера (3-тя особа), який надрукує та відправить Договір за вказаною адресою за рахунок Отримувача. Цифрові дані, які необхідні для створення Договору, будуть знищені на сервері Партнера (3-тя особа) одразу після друку Договору і не передаються жодним іншим особам.

Масив персональних даних, отриманих в заявці на підтвердження облікового запису перетворюється на хеш-рядок за допомогою надійного 1-стороннього шифрування (непридатний для дешифрування в найближчі роки) і зберігається та використовується для майбутнього порівняння масиву даних у випадку спроби відновлення доступу до облікового запису за документами. Тобто, складність і надійність даного методу полягає в тому, що слід не лише вгадати код РНОКПП (ІПН) , а й імʼя отримувача Договору, номер мобільного, місто та адресу відділення в точності, як вказано Користувачем у його першій заявці на підтвердження облікового запису.

Наводимо таблицю з переліком даних, які необхідно ввести в окремих формах для підтвердження облікового запису за різними способами:



Паперовий договірЦифровий договір з "Вчасно"Цифровий договір в PDFДодаток "Дія"
Прізвище та Імʼяавтоматично
Код РНОКПП (ІПН)автоматично
Місто (для доставки)
Номер та адреса відділення
(для доставки)
Мобільний (для доставки)
Email (для доставки посилання)


Ми не навʼязуємо жоден зі способів перевірки користувача на дійсність. Кожен зареєстрований користувач може користуватись Платформою без перевірки особи.

Ця перевірка знадобиться лише у випадках:

  • скарг інших користувачів;
  • підозрілої та надмірної активності в обліковому записі;
  • появи потреби в додатковому функціоналі Платформи (рекламування, створення каналів, бізнес);
  • бажання самого користувача отримати відповідний статус та синю галочку;

Будемо раді всім вашим пропозиціям щодо покращення і полегшення способів автоматичної перевірки користувачів, чи підвищення надійності такої перевірки. Для побажань та пропозицій: info@we.ua.

Дякуємо за увагу та сподіваємось на Ваше розуміння.