10 000 грн
Київ
Пропоную віддалену роботу в IT-галузі (підтримка веб-порталу з дому). Кандидатам на посаду "Менеджер по роботі з клієнтами" слід мати CV в PDF, оформлене українською мовою.
Серед обов'язків на посаді:
- технічна підтримка;
- модерація оголошень;
- модерація звернень клієнтів (скарги на контент);
- модерація облікових записів клієнтів.
Вимоги до кандидатів:
- освіта вища, або середня;
- досконале знання української мови для ГРАМОТНОГО спілкування з клієнтами;
- знання англійської мови на базовому рівні (можна користуватись Google Translate);
Бажаний досвід: близько 1 року, або менше.
Робочий час:
- full time 5 днів на тиждень з 10:00 до 18:00,
- або часткова зайнятість за домовленістю.
Можливе офіційне працевлаштування зі сплатою всіх податків (18% ПДФО, 1.5% військовий збір, 22% ЄСВ), офіційними лікарняними та записом в трудову книжку.