Еспресо - we.ua

Еспресо

we:@espreso.tv
38.5 thous. of news
Еспресо on espreso.tv
Бренд "Вухастик" долучився до фестивалю в Бучі, щоб зібрати кошти на підтримку постраждалих від війни дітей
Про це йдеться у сюжеті Еспресо.1 червня у Бучі відбувся родинний благодійний фестиваль Сhаrіty Fаmіly Dаy. Його організаторами виступили фонд "Твоя опора" і Бучанська міська рада. Метою фестивалю став збір коштів на психосоціальну допомогу дітям у сімейному центрі ментального добробуту "Твоя опора", де фахівці допомагають дітям повернутися до емоційної стабільності, відновити відчуття безпеки та щасливого дитинства.Благодійний збір Сhаrіty Fаmіly Dаy підтримала компанія-виробник побутової хімії АFІNА Grоuр, власник ТМ "Вухастик". Компанія також стала партнером дитячої зони та забезпечила її активностями для найменших гостей: майстер-класами, ігровими зонами, подарунками та інтерактивними заходами. Участь для дітей та родин була безплатною."Сімейний бренд "Вухастик" опікується саме дітьми й визначає своєю місією не тільки забезпечувати їх класною продукцією усіх засобів гігієни, а також і підтримувати їх соціально", - поділилась представниця ТМ "Вухастик" Юлія Мала.Для бренду важливо бути поруч саме там, де це справді потрібно. На Сhаrіty Fаmіly Dаy "Вухастик" подбав про комфорт родин та долучився до збору коштів для сімейного центру ментального добробуту."Ми створили цей фестиваль таким чином, щоб сім'я могла прийти в повному складі. І кожному члену сім'ї незалежно від вікової категорії було цікаво і весело. Завдяки нашим партнерам тільки цей фестиваль став можливим", - зазначила засновниця БФ "Твоя опора" Валерія Татарчук.До понад 200 активностей фестивалю Сhаrіty Fаmіly Dаy долучилися українські артисти, тренери й волонтери."Дуже рада, що є можливість побачити усіх своїх шанувальниць. Дівчат, які займаються. Які підходять, обіймають. Це неймовірно, коли ти щось робиш і отримуєш фідбек. Тому дуже класно, що є такий світлий захід", - прокоментувала професійна тренерка Аніта Луценко.Позитивними емоціями ділилися й гості фестивалю, відзначаючи атмосферу тепла, підтримки та радості."Емоції дуже класні. Головне, щоб погода не зіпсувалась. Це дуже добре, що під час війни дають змогу нашим дітям відпочити й отримати своє дитинство", - поділилась учасниця фестивалю Євгенія."Вухастик" є частиною портфеля компанії АFІNА Grоuр — одного з провідних операторів ринку FМСG в Україні. Компанія системно реалізує програми з соціальної відповідальності, спрямовані на підтримку дітей, родин, військових та постраждалих від війни."Вухастик" завжди поруч з родиною, це бренд, який вже став другом для тисяч родин в Україні. І сьогодні ми пишаємося тим, що стали частиною великої спільноти, яка допомагає дітям відчувати радість дитинства, навіть коли дорослий світ став надто складним. Дякуємо фонду "Твоя опора" за довіру та можливість бути поруч з тими, хто цього потребує найбільше", — додала бренд-менеджерка ТМ "Вухастик" Ольга Бовт. 
we.ua - Бренд Вухастик долучився до фестивалю в Бучі, щоб зібрати кошти на підтримку постраждалих від війни дітей
Go to all channel news
Sign up, for leave a comments and likes
About news channel
  • Читайте онлайн останні новини України і світу на сайті телеканалу Еспресо. ᐈ Найважливіші новини дня, свіжа інформація про війну з Росією, події на фронті. Новини політики та економіки. Відео, аналітика, коментарі експертів.

    All publications are taken from public RSS feeds in order to organize transitions for further reading of full news texts on the site.

    Responsible: editorial office of the site espreso.tv.

  • Publication date:
  • Categories:

What is wrong with this post?

Captcha code

By clicking the "Register" button, you agree with the Public Offer and our Vision of the Rules