Про це написала пресслужба Меtа."З початку жовтня 2025 року ми більше не будемо дозволяти політичну, виборчу та соціальну рекламу на наших платформах в ЄС. Це складне рішення – таке, яке ми прийняли у відповідь на вступне регулювання ЄС про прозорість та націлювання політичної реклами, що створює значні операційні проблеми та правову невизначеність", – пише компанія.Меtа наголошує, що з 2018 року вона має інструменти, які забезпечують прозорість реклами у сферах політики, виборів, соціальних питань. Там також додають: європейське регулювання накладає на соцмережі додаткові зобовʼязання, "які створюють нестримний рівень складності та правової невизначеності для рекламодавців та платформ, що працюють в ЄС"."Наприклад, (регулювання) встановлює значні обмеження на таргетинг та показ реклами, що обмежить можливості рекламодавців, які займаються політичними та соціальними питаннями, досягати своєї аудиторії, і призведе до того, що люди бачитимуть на наших платформах менш релевантну рекламу. Це ще одна загроза принципам персоналізованої реклами", – заявили в Меtа. Музичний видавець американського репера Емінема Еіght Міlе Stylе подав до суду на компанію Марка Цукерберга Меtа, вимагаючи $150 тис. за кожну з 243 пісень, розміщених в іnstаgrаm, WhаtsАрр і fасеbооk.
Читайте онлайн останні новини України і світу на сайті телеканалу Еспресо. ᐈ Найважливіші новини дня, свіжа інформація про війну з Росією, події на фронті. Новини політики та економіки. Відео, аналітика, коментарі експертів.
All publications are taken from public RSS feeds in order to organize transitions for further reading of full news texts on the site.
Responsible: editorial office of the site espreso.tv.