Про це свідчать дані фінансового звіту Аlрhаbеt (материнської компанії Gооglе) за другий квартал.Цей результат дещо перевищив очікування аналітиків, які прогнозували $9,6 млрд.Як зазначає ТесhСrunсh, YоuТubе уже тривалий час намагається залучити більше коштів із ринку телевізійної реклами, адже все більше глядачів дивляться платформу саме на телевізорах. За даними Nіеlsеn, YоuТubе уже три місяці поспіль посідає перше місце за часткою перегляду на ТБ — 12,4% від усього часу, який користувачі проводять перед екранами.На тлі такого успіху конкуренти, як-от НВО Мах і Аmаzоn Рrіmе Vіdео, активізували свої рекламні кампанії. Також Nеtflіх посилює боротьбу за рекламний ринок — компанія оголосила про плани подвоїти свої рекламні доходи протягом року. Хоча точні суми не розкриваються, аналітики оцінюють їх приблизно в $3 млрд.У 2022 році YоuТubе вимкнув монетизацію для користувачів з РФ.
Читайте онлайн останні новини України і світу на сайті телеканалу Еспресо. ᐈ Найважливіші новини дня, свіжа інформація про війну з Росією, події на фронті. Новини політики та економіки. Відео, аналітика, коментарі експертів.
All publications are taken from public RSS feeds in order to organize transitions for further reading of full news texts on the site.
Responsible: editorial office of the site espreso.tv.