"Формула-1" з Бредом Піттом зібрала $144 млн у перший вікенд прокатуПро це пише Vаrіеty.Високобюджетна драма "Формула-1" про перегони з Бредом Піттом у головній ролі зібрала $55,6 млн у перші вихідні в США. У міжнародному прокаті фільм отримав $88,4 млн на 78 ринках. Ці стартові продажі квитків є значними, враховуючи, що "Формула-1" – це фільм для дорослих, який не є частиною наявної кінофраншизи. Це рідкість у сучасному кінотеатральному світі, де переважає інтелектуальна власність.Фільм зняв Джозеф Косинські — режисер фільму "Топ Ґан: Маверік". "Формула-1" розповідає про Сонні Хейса (Пітт) - колишнього пілота Формули-1, якого переконали повернутися до популярного автоспорту, щоб тренувати спритного новачка (Демсон Ідріс) та врятувати команду, що зазнає невдачі.«Ми в захваті від світової реакції на "Формулу-1" та вдячні глядачам, які з таким ентузіазмом сприйняли фільм. Цей успіх є свідченням бачення Джо, Джеррі [Брукгаймера], Бреда та [чемпіона Формули-1] Льюїса [Гамільтона], а також зусиль усього акторського складу та знімальної групи. Разом із Формулою-1 вони створили натхненну кінематографічну подорож, яка передає енергію та дух спорту", - поділився керівник відділу світового відео Аррlе Джеймі Ерліхт."Формула-1" також стала першим комерційним хітом для Аррlе - технологічного гіганта, який профінансував фільм з бюджетом майже $250 млн. Ця сума не враховує багатомільйонні витрати на рекламну, зокрема престур по всьому світу. А оскільки Аррlе не має дистриб'юторського підрозділу, компанія платить Wаrnеr Вrоs. за показ фільму в кінотеатрах. Wаrnеr Вrоs. також отримуватиме відсоток від кінотеатральних доходів, який зростає залежно від певних показників касових зборів.На відміну від традиційної студії, Аррlе менше залежить від касових зборів та продажів домашніх розваг, щоб виправдати свої інвестиції у фільми з великим бюджетом. Компанія розглядає свої фільми та телешоу як маркетинговий інструмент для своїх технологій та Аррlе ТV+. Завдяки такому широкому охопленню Аррlе має унікальні способи просування своїх фільмів, зокрема розміщення трейлера "Формули-1" на головному екрані свого стримінгового сервісу та активація рush-сповіщень для іРhоnе про "Формулу-1".
... More