Еспресо - we.ua

Еспресо

we:@espreso.tv
39.4 thous. of news
Еспресо on espreso.tv
Знижки та програми лояльності — як аптечні мережі роблять ліки доступнішими для українців
Конкуренція між аптеками в Україні створила унікальну ситуацію: навіть попри війну, ціни на ліки в нашій країні залишаються нижчими, ніж у багатьох європейських державах. За даними спеціалізованого видання "Аптека.uа", 84% безрецептурних та 78% рецептурних препаратів в Україні коштують дешевше, ніж у Європі.Ключову роль у цьому відіграють маркетингові інструменти аптечних ритейлерів:програми лояльності та накопичувальні знижки,акційні пропозиції знижують вартість сезонних препаратів і товарів першої необхідності,спеціальні соціальні програми для пенсіонерів, ветеранів та інших вразливих категорій забезпечують додаткові знижки тим, хто найбільше цього потребує.Варто зазначити, що із забороною так званих "маркетингових договорів” (угода, за якою виробник надавав аптекам додаткові знижки на медикаменти) кількість знижок зменшилася, але незважаючи на це, жодна з мереж не відмовилась від програми лояльності для своїх покупців."Коли аптеки конкурують, виграє пацієнт — і в ціні, і в якості, і в доступності", — зазначають експерти фармацевтичного ринку. Великі аптечні ритейлери мають потужні інструменти впливу на формування цін. Завдяки своєму масштабу вони можуть, зокрема, оптимізувати логістичні витрати, що зменшує кінцеву вартість ліків та впроваджувати ефективні технологічні рішення, які знижують операційні витрати."Аптечний маркетинг — це механізм, що перетворює конкуренцію бізнесу на реальну економію для людей", — підкреслюють фахівці.Особливо важливою розгалужена мережа аптек стає у віддалених та прифронтових регіонах. Великі мережі, маючи більше можливостей, забезпечують наявність необхідних ліків навіть у найскладніших умовах. Стратегічно важливим проєктом стало створення мобільних аптечних пунктів (МАП), до якого долучилися провідні аптечні ритейлери, серед яких "Аптека 9-1-1", "Сім'я аптек Fаrmасіа", "Бажаємо здоров'я", Аптека "Подорожник" та "Аптека Доброго дня". Завдяки цій ініціативі мешканці прифронтових та віддалених районах без стаціонарних аптек отримали доступ до життєво необхідних ліків. Крім того, аптечні мережі активно підтримують державні соціальні ініціативи,, що дозволяє зробити лікування ще доступнішим для вразливих категорій населення."Розгалужена мережа аптек в Україні — це соціальна необхідність, що забезпечує доступність життєво важливих ліків", — наголошують експерти.Широка конкуренція між аптеками в Україні стала дієвим механізмом забезпечення доступності медикаментів для населення, ефективно компенсуючи обмежені можливості державної системи реімбурсації. Українці отримують якісні ліки за цінами, що в середньому на 30% нижчі, ніж у європейських країнах — і все це завдяки здоровій конкуренції та потужним маркетинговим інструментам, які в руках аптечних мереж перетворюються на реальну економію для споживачів.Нагадаємо, згідно з фінансовими даними, аптеки забезпечують значні податкові надходження до держбюджету. Лише п'ять найбільших аптечних ритейлерів — Аптека "Подорожник", "Бажаємо здоров'я",  Аптека "АНЦ", "Аптека Доброго дня" та "Аптека 9-1-1" — сплатили у 2024 році понад 4,5 млрд грн до державного бюджету, що на 20% більше порівняно з попереднім роком.
we.ua - Знижки та програми лояльності — як аптечні мережі роблять ліки доступнішими для українців
Go to all channel news
Sign up, for leave a comments and likes
About news channel
  • Читайте онлайн останні новини України і світу на сайті телеканалу Еспресо. ᐈ Найважливіші новини дня, свіжа інформація про війну з Росією, події на фронті. Новини політики та економіки. Відео, аналітика, коментарі експертів.

    All publications are taken from public RSS feeds in order to organize transitions for further reading of full news texts on the site.

    Responsible: editorial office of the site espreso.tv.

What is wrong with this post?

Captcha code

By clicking the "Register" button, you agree with the Public Offer and our Vision of the Rules