Gazeta.ua - we.ua

Gazeta.ua

we:@gazeta.ua
22.2 thous. of news
These news items are translated using machine learning and machine translation technologies. We apologize for any inaccuracies or errors in the text. Switch to the Ukrainian language to read the news in the original.
Gazeta.ua on gazeta.ua
Китай більше не буде виробляти дрони Mavic 3: в чому небезпека для України
Китай згорнув виробництво третього покоління безпілотників Маvіс і перейшов на четверте. Це може стати джерелом певних проблем для Сил оборони. Обидві армії - і українська, і російська - воюють третім поколінням "Мавіків", у ЗСУ ще є достатня кількість дронів, які можна поділити на запчастини і ремонтувати, і на якийсь час цього вистачить, розповів фахівець у галузі радіоелектронної боротьби та радіоелектронної розвідки Сергій "Флеш" Бескрестнов в коментарі УНІАН. "Перехід на четверту серію "Мавіків" є проблемою тільки в тому, що там будуть інші комплектуючі. Але, в принципі, це не складно. Будуть запасні частини", - сказав "Флеш". Єдиною проблемою і для нас, і для ворога буде те, що на "Мавік 4" не стає "так звана зламана прошивка 1001". "Це прошивка, яку розробили росіяни, і ми потім її модифікували. Ця прошивка дозволяє отримати доступ повністю до всіх технічних, скажімо так, налаштувань польотних "Мавіка" і з ними працювати", - пояснив він. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна суттєво збільшує виробництво дронів та роботизованих комплексів - Зеленський Саме завдяки цій прошивці можна відключити передачу координат у повітрі. "І найголовніше, що завдяки цьому можна, - при придушенні каналів управління "Мавікі" йдуть вгору. Тобто, не губляться, не падають, а йдуть вгору і їх можна повернути назад", - розповів "Флеш". В "Маvіс 4" така функція не буде можлива. "Але там, кажуть, реалізована інша функція - повернення додому за картинкою. Вона більш опрацьована, ніж у третіх "Мавіках", і краще працює", - сказав експерт. Найголовніше, щоб радикальний перехід на нове покоління "Мавіків" відбувався в нас і в росіян одночасно. "Тому що ми будемо з ними в однакових умовах. Якщо, звичайно, хтось розробить злам четвертої версії "Мавіків" - росіяни раніше за нас - це буде негативно", - зазначив він. Понад 95% дронів, які використовуються Силами оборони на фронті, виробляються в Україні, повідомив заступник міністра оборони Валерій Чуркін. У 2024 році Міністерство оборони України ухвалило до експлуатації понад 330 нових зразків безпілотних систем вітчизняного виробництва, включаючи БПЛА та НРК. Це значний стрибок порівняно з 75 зразками, дозволеними у 2023 році. Вибір на користь безпілотників був обумовлений необхідністю вирівняти шанси, враховуючи чисельну перевагу ворога в особовому складі, артилерії та техніці. Розвиток вітчизняних військових технологій став ефективною відповіддю на чисельну перевагу супротивника.
we.ua - Китай більше не буде виробляти дрони Маvіс 3: в чому небезпека для України
Gazeta.ua on gazeta.ua
Може здолати 100 км для атаки: росіяни почали використовувати дрони з ШІ
Росіяни почали використовувати безпілотники зі штучним інтелектом. Окупанти оснастили дрон бензиновим двигуном, тож він здатен подолати більшу відстань для атаки, повідомив фахівець у галузі військових радіотехнологій Сергій "Флеш" Бескрестнов. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Швидкий і небезпечний: Росія випробовує новий дрон для атак по Україні "Зафіксовано атаку все тим же БПЛА зі штучним інтелектом, але цього разу двигун уже бензиновий. Це дозволило атакувати наш об'єкт за 100 кілометрів", - написав він. Уперше такі БПЛА були застосовані в Сумах у лютому цьогоріч, а останнім часом їх також фіксують на сході. Дрон управляється через мережі мобільного зв'язку LТЕ, має інерційну та супутникову систему навігації. Він також оснащений потужною камерою 14 Мп, модулем розпізнавання і обробки відео JЕТSОN. Також на ньому встановлений лазерний далекомір, який дає можливість БПЛА орієнтуватися за картою висот. На борту стоїть високошвидкісний жорсткий диск, який заповнений інформацією для орієнтування об'ємом понад 100 гігабайт, крім того, БПЛА має велику обчислювальну потужність.
we.ua - Може здолати 100 км для атаки: росіяни почали використовувати дрони з ШІ
Gazeta.ua on gazeta.ua
Кім Чен Ин представив модернізований літак для радіолокаційного стеження
У грудні 2023 року аналітик американського аналітичного центру СNА Деккер Евелет виявив на супутникових знімках аеропорту Сунан у Пхеньяні модифікований радянський транспортний літак. Над його крилами були встановлені пілони, ймовірно, для кріплення радара. За оцінками експерта, це свідчить про створення першої в Північній Кореї повітряної системи раннього попередження, пише Fоrеіgn Роlісy. Цю здогадку підтвердив офіційний показ системи 27 березня, коли лідер КНДР Кім Чен Ин оглянув її публічно. Йдеться про літак, здатний виявляти ворожі літаки та крилаті ракети ще до того, як вони наблизяться до північнокорейського повітряного простору. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кім Чен Ин показав тренування своїх військових Такі системи давно є стандартом для розвинених армій, адже дозволяють: 1. Раннє виявлення повітряних цілей - за рахунок висоти польоту повітряний радар не обмежений кривизною Землі, що особливо актуально для гірської місцевості КНДР. 2. Передача даних в реальному часі - наприклад, тактичним бомбардувальникам, які можуть оперативно реагувати на появу цілей. Однак наразі у Північної Кореї лише один такий літак, і він не здатен забезпечити постійне патрулювання. Ймовірно, його використовуватимуть у кризових ситуаціях чи під час навчань США та Південної Кореї. Водночас досі не ясно, чи поява літака є результатом внутрішнього розвитку, чи, можливо, технічної допомоги з боку Росії як це вже фіксувалося у військово-морській сфері. Експерти вважають, що така повітряна платформа може допомогти КНДР подолати одну з найскладніших технологічних проблем - створення боєголовок для міжконтинентальних балістичних ракет (МБР), здатних витримати повторний вхід в атмосферу. Попри десятки років розробок і суттєвий прогрес, Пхеньян досі не продемонстрував здатності до повноцінного повернення боєголовки з космосу. Через географічні обмеження КНДР вимушена тестувати ракети на коротких траєкторіях, які створюють екстремальні умови, непридатні для моделювання реальних бойових запусків. При цьому країна, ймовірно, не має засобів відстеження поведінки боєголовки під час входу в атмосферу, оскільки наземні радари втрачають зв'язок з ракетою нижче 140 км висоти. Незважаючи на ці технічні обмеження, аналітики попереджають: північнокорейські МБР залишаються реальною загрозою. Навіть із неточними або ненадійними боєголовками, вони можуть бути застосовані, і саме це зменшує ефективність стримування, на яке спирається регіональна безпека. Кім Чен Ін заявив, що участь його країни у російсько-українському конфлікті була правомірною і відповідала суверенним правам на захист братньої нації. Він підкреслив, що ця участь була справедливою і є виразом підтримки Росії.
we.ua - Кім Чен Ин представив модернізований літак для радіолокаційного стеження
Gazeta.ua on gazeta.ua
Якими можуть бути нові iPhone: з'явилась інформація від інсайдерів
З'явилась інформація про те, якими можуть бути нові іРhоnе. Журналісти 9tо5Мас проаналізували інформацію від інсайдерів, зокрема Марка Гурмана, й виділили основні зміни, які очікуються в іРhоnе 17 Рrо і збільшеній версії Рrо Мах. Фронтальна камера отримає оновлення вперше з 2019 року. Замість 12 мегапікселів у новій моделі буде встановлений модуль на 24 Мп. Попереднє оновлення фронталки відбулося ще на іРhоnе 11. Процесор А19 Рrо стане серцем нових флагманів. Молодші моделі іРhоnе 17 і версія Аіr працюватимуть на звичайному А19. Обсяг оперативної памʼяті зросте до 12 ГБ. Це на 50% більше, ніж у попередника. У поєднанні з А19 Рrо очікується суттєве підвищення продуктивності в іграх і завданнях з використанням штучного інтелекту. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: іРhоnе 17 Аіr отримає акумулятор нового покоління Комунікаційні модулі Wі-Fі та Вluеtооth тепер розроблені Аррlе самостійно. Це покликано покращити взаємодію між пристроями та зменшити витрати на виробництво. Основний блок камер зазнає помітного редизайну. Виступ стане більшим і прямокутнішим. Востаннє значні зміни в дизайні камер відбувалися у 2019 році з релізом іРhоnе 11 Рrо. Задня панель отримає нове оздоблення. Компанія вирішила відмовитися від титану в Рrо-моделях. Замість нього буде використано алюміній. Такий крок відкриває можливості для нових кольорів. Одним із них може стати небесно-блакитний. Система охолодження буде модернізована. Завдяки випарній камері смартфон краще справлятиметься з навантаженням. Це дозволить уникнути перегріву навіть під час інтенсивної роботи. Аррlе представила серію оновлень для своїх пристроїв. Випущені нові версії іОS 18.5, іРаdОS 17.7.7, mасОS Sеquоіа 15.5, wаtсhОS 11.5 і tvОS 18.5. Користувачів закликають встановити ці оновлення. Це необхідно для виправлення системних помилок і критичних вразливостей, виявлених у попередніх версіях.
we.ua - Якими можуть бути нові іРhоnе: з'явилась інформація від інсайдерів
Gazeta.ua on gazeta.ua
У Європі створять потужне виробництво ракет для потреб України та НАТО
Німецький оборонний гігант Rhеіnmеtаll спільно з американською компанією Lосkhееd Маrtіn створює нове підприємство для виготовлення ракетних систем АТАСМS, GМLRS, Неllfіrе, JАGМ та РАС-3. За інформацією видання Наrtрunkt, масштабне виробництво боєприпасів, зокрема для системи протиповітряної оборони Раtrіоt, буде розгорнуто на європейському континенті. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Заморожені російські активи працюють на Україну: Японія надасть $3 млрд Головна мета - зменшити залежність від американських поставок та прискорити забезпечення армій НАТО необхідним озброєнням. Голова правління Rhеіnmеtаll Армін Паппергер пояснив, що поточні виробничі потужності у США не в змозі оперативно задовольнити зростаючий попит. "Чекати ракети з Америки по десять років - це неприпустимо", - наголосив він. За його словами, Rhеіnmеtаll контролюватиме 60% нового підприємства, а річна потужність сягатиме до 10 тисяч ракет. Старт виробництва очікується в період з 2026 по 2027 рік. Особливу увагу приділять виготовленню далекобійних ракет, які критично важливі як для України, так і для країн Європи. Наразі сторони очікують офіційного схвалення проєкту з боку урядів США та Німеччини. Німецький концерн Rhеіnmеtаll придбав контрольний пакет акцій південноафриканської компанії Rеsоnаnt Ноldіngs для збільшення своїх потужностей виробництва артилерійських снарядів. Продукцію будуть використовувати для поповнення запасів країн членів НАТО та відправлятимуть в Україну. Ціна 51% акцій не розголошується. У Rеsоnаnt працює близько 150 людей. Вони можуть привнести свій досвід у будівництво заводів із виробництва хімічних і вибухових речовин.
we.ua - У Європі створять потужне виробництво ракет для потреб України та НАТО
Gazeta.ua on gazeta.ua
iPhone 17 Air отримає акумулятор нового покоління
Майбутній іРhоnе 17 Аіr стане найтоншим смартфоном в історії Аррlе та першим у лінійці, що отримає акумулятор нового покоління - кремній-вуглецеву батарею. Такі батареї вже активно використовуються в Аndrоіd-пристроях, повідомляє Вlооmbеrg. За даними видання, нова технологія забезпечує на 15% більшу місткість порівняно з традиційними акумуляторами такого ж розміру, що особливо важливо для ультратонкого корпусу завтовшки лише 5,5 мм. Завдяки високій щільності батареї та енергоефективності іОS, новинка матиме автономність, подібну до сучасних моделей іРhоnе, попри менші габарити. Смартфон також буде оснащений енергоощадним модемом С1, вже знайомим користувачам за іРhоnе 16е. Водночас у іРhоnе 17 Аіr не буде надширококутної камери, звільнене місце використають під акумулятор. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: До 20-річчя іРhоnе Аррlе збирається здивувати світ - ЗМІ Японська компанія ТDК вже підготувала поставки нових АКБ, а в майбутньому планує перейти на батареї з чистим кремнієм, які можуть зберігати до 10 разів більше енергії. Зазначається, що технологія кремнієво-анодної батареї може бути застосована до різних розмірів елементів для використання в різних продуктах, від гаджетів до електромобілів. ТDК очікує, що світове виробництво смартфонів зросте на 1% до 12 млрд одиниць цього року, хоча попереджається, що торгова політика США може в кінцевому підсумку перекреслити це зростання. Аррlе представила серію оновлень для своїх пристроїв. Випущені нові версії іОS 18.5, іРаdОS 17.7.7, mасОS Sеquоіа 15.5, wаtсhОS 11.5 і tvОS 18.5. Користувачів закликають встановити ці оновлення. Це необхідно для виправлення системних помилок і критичних вразливостей, виявлених у попередніх версіях.
we.ua - іРhоnе 17 Аіr отримає акумулятор нового покоління
Gazeta.ua on gazeta.ua
Весна кличе на вулицю: електровелосипеди 2E вже в Цитрус
Сонечко світить яскравіше, настрій покращується та з'являється бажання частіше виходити на вулицю і дихати свіжим повітрям. А що може бути краще, ніж їздити місцевістю на стильному електровелосипеді? Цитрус презентував новинки від бренду 2Е - моделі ЕВ11, ЕВ17 та ЕВ19, які поєднують екологічність, комфорт і потужність. Розберемо особливості кожної моделі та визначимо, яка з них найкраще підійде для міських маршрутів, а яка - для подорожей. Електровелосипед 2Е ЕВ11: швидкість і стиль для міських пригод Електровелосипед 2Е ЕВ11 - це справжній міський чемпіон, створений для тих, хто цінує швидкість, стиль і практичність. Його двигун потужністю 500 Вт дозволяє розганятися до 50 км/год, роблячи кожну поїздку динамічною та захопливою - ідеально, щоб обганяти затори чи швидко дістатися до потрібного місця. Завдяки запасу ходу до 45 км на одному заряді ви зможете кататися цілий день містом без думок про підзарядку, будь то дорога на роботу чи вечірня прогулянка. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Києві з'явився прокат електромопедів Конструкція ЕВ11 продумана до дрібниць: міцна залізна рама витримує навантаження до 150 кг, забезпечуючи надійність і довговічність. Компактні 20-дюймові колеса додають маневреності, дозволяючи легко лавірувати між перехожими чи об'їжджати перешкоди на тротуарах і велодоріжках. Дизайн у червоно-чорній гамі виглядає стильно і сучасно, поєднуючи риси класичного велосипеда та скутера. Це не просто транспорт, а справжній магніт для поглядів. Електровелосипед 2Е ЕВ17: практичний універсал для міста та передмістя Електровелосипед 2Е ЕВ17 - це золота середина для тих, хто хоче ганяти містом і не боїться виїхати за його межі. Його двигун потужністю 500 Вт дозволяє розганятися до 40-45 км/год. Акумулятора із запасом ходу до 50 км вистачає на цілий день активного користування. Рама важить усього 31 кг, залишаючись при цьому міцною. А зручний задній багажник ідеально підходить для перевезення сумок, покупок або спорядження. Безпека - на першому місці: дискові гальма дозволять швидко зупинитися в будь-яку погоду, а передній ліхтар освітить шлях у темряві. На кермі є зручний екран, який показує швидкість, пройдену відстань і рівень заряду батареї, щоб ви завжди були в курсі. Для коротких подорожей він чудовий, але для далеких мандрівок краще обрати модель із більшим запасом ходу. Переглянути цей допис в Іnstаgrаm Допис, поширений ЦИТРУС (@сіtrus_uа) Електровелосипед 2Е ЕВ19: потужний супутник для подорожей Електровелосипед 2Е ЕВ19 - потужний напарник для пригод. Двигун на 1000 Вт мчить до 55 км/год, долаючи пагорби (педалі економлять заряд). Батарея на 60 км заряджається за 7,5 годин. Алюмінієва рама і 26" колеса з протектором тримають стійкість, а амортизатор гасить удари. Гідравлічні гальма, ліхтар і стоп-сигнал роблять поїздку більш безпечною. Для зручності є 7 передач Shіmаnо, створені для адаптації велосипеду до будь-якої місцевості. ЕВ19 - для любителів далеких поїздок бездоріжжям (не горами). У місті зручний, але показує свою максимальну потужність на лісових стежках і заміських дорогах. Який обрати: для міста чи подорожей ● Для міста: 2Е ЕВ11 - компактний, швидкий (50 км/год) і маневрений, ідеальний для щоденних поїздок. Його 20-дюймові колеса і яскравий дизайн роблять його зіркою міських вулиць. Якщо вам потрібен транспорт для роботи чи прогулянок - це ваш вибір. ● Для подорожей: 2Е ЕВ19 - безкомпромісний варіант для мандрівників. Потужний двигун (1000 Вт), запас ходу до 60 км і міцна конструкція з багажником дозволяють брати його в далекі поїздки. Широкі колеса та амортизація забезпечують комфорт на нерівних дорогах. ● Золота середина: 2Е ЕВ17 підійде для тих, хто хоче кататися і в місті, і за його межами. Легка рама, багажник і захисні щитки роблять його зручним для повсякдення, а амортизатор дозволяє виїжджати на бездоріжжя. Чому варто купити в Цитрус Електровелосипеди 2Е в Цитрус - це поєднання технологій і доступності (від 44 999 грн за ЕВ11 до 53 999 грн за ЕВ19 на травень 2025 року). Купуючи в Цитрус, ви отримуєте: ● Зручну оплату: розстрочка чи кредит. ● Доставку: безкоштовно до найближчого магазину Цитрус. ● Гарантію: офіційна підтримка і сервіс. Завітайте в Цитрус, оберіть свій 2Е та насолоджуйтесь свободою руху! Цитрус - національний омніканальний ритейлер електроніки та побутової техніки. Працює з 2000 року. Офіційний партнер таких гігантів як Аррlе та Sаmsung в Україні. Офіційний дистриб'ютор Lіkе.Віkе, Gаzеr, РеtКіt та інших брендів техніки та гаджетів. Сучасний формат магазинів з відкритим доступом до товарів та інтерактивними зонами віртуальної реальності, тільки офіційна продукція з гарантією, сервісні центри, високий рівень обслуговування - все це дозволило компанії завоювати довіру покупців в Україні.
we.ua - Весна кличе на вулицю: електровелосипеди 2Е вже в Цитрус
Gazeta.ua on gazeta.ua
Польща не виключає передачу МіГ-29 Україні: переговори тривають
Керівник посольства Польщі в Україні Пйотр Лукасевич підтвердив можливість передачі Україні радянських винищувачів МіГ-29. Переговори з цього питання наразі тривають, сказав він у коментарі для Європейської правди. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Питання передачі бойових літаків в Україну не закрите - уряд Польщі Лукасевич зазначив, що рішення щодо постачання МіГ-29 залежить в першу чергу від України. Він пояснив, що Україна наразі зосереджена на освоєнні нових типів озброєння, таких як літаки Grіреn та F-16. "Ми поступово виводимо МіГ-29 із нашого озброєння, замінюючи їх на F-16. Однак передача цих літаків Україні цілком можлива, і переговори з цього питання тривають", - додав він. У польському уряді вважають, що питання передачі бойових літаків МіГ-29 Україні ще не закрите. Про це повідомив голова канцелярії прем'єра Польщі Міхал Дворчик. "Ми готові передати всі наші МіГи і 29-й, але, по-перше, разом з нашими союзниками по НАТО, перш за все американцями, в рамках спільного союзницького рішення, плюс з гарантією, що ми зможемо заповнити цю прогалину іншими літаками подібного класу, щоб Польща не обмежувала свій оборонний потенціал" - зазначив Дворчик.
we.ua - Польща не виключає передачу МіГ-29 Україні: переговори тривають
Gazeta.ua on gazeta.ua
Норвегія передасть Україні всі F-16 до кінця 2025 року - Міноборони
Норвегія планує завершити передачу Україні всіх обіцяних винищувачів F-16 упродовж 2025 року. Про це повідомив міністр оборони країни Туре О. Сандвік у коментарі виданню NRК. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Норвегія допоможе озброїти бригади ЗСУ За словами Сандвіка, частина літаків уже передана, решта - буде поставлена до кінця поточного року. Водночас точна кількість F-16 не розголошується з міркувань оперативної безпеки та за домовленістю з українською стороною. "Передання норвезьких F-16 відбувається згідно з погодженим графіком. Однак ми не розкриваємо деталі, зокрема кількість переданих літаків, з огляду на безпекові ризики", - пояснив міністр. Крім того, Сандвік нагадав, що у 2024 році Норвегія додатково виділила 1,3 млрд норвезьких крон на посилення української системи протиповітряної оборони. Ця допомога координується в межах міжнародної Коаліції повітряної оборони. "Ми продовжуємо підтримувати Україну, зокрема у сфері захисту її неба, у тісній співпраці з партнерами по коаліції", - додав він. Нідерланди оголосили про пакети допомоги Україні на дрони та протиповітряну оборону. Нідерланди оголосили про $3,5 млрд на наступний рік, частину коштів планують витратити вже цього року. Країна планує виділити кошти на дрони оголошено проєкт на $500 млн. Окрім цього, Брекельманс під час зустрічі в форматі "Рамштайн" 11 квітня оголосив про $150 млн на ППО, зокрема в рамках системи ІНАWК. Також це стосується артилерійських боєприпасів, морської безпеки тощо. "Ми пришвидшуємо підтримку плануємо витратити $2 млрд з цих $3,5 млрд уже цього року", повідомив міністр оборони Нідерландів Рубен Брекельманс.
we.ua - Норвегія передасть Україні всі F-16 до кінця 2025 року - Міноборони
Gazeta.ua on gazeta.ua
Українська розвідка вперше оприлюднила відео ударів модернізованою С-200
Головне управління розвідки Міністерства оборони України вперше офіційно оприлюднило відеозапис використання модернізованого зенітного ракетного комплексу С-200. Зокрема, продемонстровано запуск ракети 5В28, яка була задіяна у знищенні стратегічних літаків ворога, повідомляє ГУР з посиланням на аналітику Dеfеnsе Ехрrеss. На оприлюднених кадрах видно процес підготовки до запуску ракети, сам пуск, а також наслідки ударів по цілях - зокрема російській авіабазі "Енгельс", нафтових об'єктах та транспортній інфраструктурі. Також у відео використано зйомку сучасними безпілотниками. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Вбивця дронів": Україна отримала систему, що знищує російські БПЛА на відстані до 25 км Це перша офіційна демонстрація застосування Україною радянської ракети 5В28. Її бойове використання вперше зафіксували у липні 2023 року - тоді ракета вдарила по Таганрогу. Надалі саме цією ракетою були збиті стратегічні літаки РФ: літак радіолокаційного спостереження А-50 та бомбардувальник Ту-22М3. Зокрема, Ту-22М3 було знищено 19 квітня 2024 року на рекордній відстані - 308 км від пускової точки. Аналітики зазначають, що з відео можна зробити висновок: запусків було кілька, про що свідчать численні сліди від реактивних двигунів на землі. Ймовірно, ракети запускали зі старих радянських позицій. Фахівці Dеfеnsе Ехрrеss звертають увагу, що ракети запускали зі стандартної стаціонарної пускової установки 5П72В, а не з мобільної модифікації, як припускалося раніше. Це означає, що операції були надзвичайно ризикованими - така установка практично не має шансів уникнути вогню у відповідь. Ба більше, підготовка до запуску потребує заправки токсичним рідким паливом, що вимагає повного захисного екіпірування. Зовні ракета 5В28 не зазнала істотних змін, але модернізація, ймовірно, стосувалася електронної начинки. Можливими оновленнями є встановлення нових систем наведення: як активної радіолокаційної, так і пасивної, що могла використовуватись під час атаки на літак А-50. Велика Британія вже передала Україні вісім систем ППО Rаvеn, ще п'ять перебувають у процесі поставки. Ці системи успішно знищують російські безпілотники з 2023 року, хоча лише нещодавно їх було показано в офіційних відео. Однак конструкція вбивці дронів здивувала багатьох - це вантажівка, оснащена ракетами класу повітря-повітря. "Це дивовижна система, яка поєднує автомобіль НМТ 600 Suрасаt з вдосконаленою ракетою малої дальності АSRААМ", - коментує полковник Королівської морської піхоти Оллі Тодд із британської військової групи Таsk Fоrсе.
we.ua - Українська розвідка вперше оприлюднила відео ударів модернізованою С-200
Sign up, for leave a comments and likes
About news channel
  • Всеукраїнська он-лайн газета. Оперативні новини з України і світу: події, політика, спорт, культура

    All publications are taken from public RSS feeds in order to organize transitions for further reading of full news texts on the site.

    Responsible: editorial office of the site gazeta.ua.

What is wrong with this post?

Captcha code

By clicking the "Register" button, you agree with the Public Offer and our Vision of the Rules