Плацкартні вагони в Україні поступово почнуть оснащувати активними системами охолодження. Укрзалізниця знайшла спосіб встановлювати кондиціонери у плацкартних вагонах, в яких вони не передбачені конструкцією. Про це повідомив голова правління компанії Олександр Перцовський. За його словами, раніше в Укрзалізниці "розводили руками" з приводу вагонів без кондиціонерів, пояснюючи, що вони є такими від "народження" і змінити це можна лише у разі повної модернізації. "Радію, якщо ті, хто приходять після мене, не миряться зі статусом кво: наші винахідливі інженери "Пасажирської компанії" знайшли спосіб встановлювати кондиціонери разом із ремонтами "малою кров'ю" у вагони, які не передбачали такої можливості", - написав Перцовський у Fасеbооk. Перші чотири вагони зі встановленими кондиціонерами вже курсують в експериментальному режимі. Протягом літа їх протестують, проведуть усі необхідні сертифікації та збільшать кількість до кількох десятків одиниць. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Карпатах поновлюють рух пасажирських потягів на перегоні, де сталося просідання ґрунту У перспективі УЗ планує максимально масштабувати цю технологію. Крім того, Укрзалізниця знайшла рішення для проблеми з охолодженням вагонів під час тривалих стоянок поїздів. У 22 міжнародних вагонах встановили акумулятори збільшеної ємності, які дозволяють підтримувати комфортну температуру навіть коли поїзд стоїть - наприклад, під час проходження митного контролю. Найближчим часом такі акумулятори планують встановити ще у 23 вагонах міжнародного сполучення. Укрзалізниця відновлює пошкоджені колії внаслідок атаки РФ на Київщину. У цей час поїзди Трипільського напрямку курсуватимуть резервним маршрутом через Фастів, відповідно без зупинки на станції Видубичі.