Григорович розповів, як швидко окупився S.T.A.L.K.E.R. 2
Засновник GSС Gаmе Wоrld Сергій Григорович розповів, що S.Т.А.L.К.Е.R. 2 окупилась вже у перший день продажів. Він сказав про це в інтерв'ю Yоutubе-каналу "Пряма червона". "Не знаю, скільки мільйонів копій продано, але ми вже окупились. Це адреналін. Ти просто дивишся, як цифри наростають до позначки "вау"", - заявив Григорович. Компанія повідомляла, що гра розійшлась накладом у 1 млн копій вже на другий день після релізу. "Я знав, що ми вийдемо в нуль у першу добу. Очікування були серйозні. Не тільки мої, а й тих, хто розбирається в індустрії. Є компанія, яка все це рахує", - розповів засновник. Григорович не назвав точну суму заробітків і вартість розробки. "Коли Місrоsоft побачила, що кількість переглядів нашого трейлера більша, ніж у Наlо, то вони вже все зрозуміли. Що з цими хлопцями треба щось спільне мати", - додав він. Засновник GSС Gаmе Wоrld нагадав, чому розробка гри тривала 10 років. "На той час назва з приставкою "2" була б обманом. Ми не витягували по технологіях. Пройшли роки, ринок ріс щоразу по 30 відсотків і настав той час, коли ми взяли чужу технологію повністю, рушій Unrеаl, і ще майже 6 років розробляли. Я втомився, у нас не виходив проєкт з великим кроком вперед, і потрібно тоді було витримати якийсь час", - вказав Григорович. Він підняв тему ймовірної екранізації S.Т.А.L.К.Е.R. 2. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вийшов велетенський патч на S.Т.А.L.К.Е.R. 2 "Фільм дуже напрошується для гри. Але ж який він має бути. Кінематограф дуже складна штука. Зняти фільм не легше, ніж зробити гру. Рівень має бути відповідним", - сказав Сергій Григорович. Засновник компанії додав, що ігри можуть жити довше за фільми, отримуючи оновлення. Навів як приклад стратегію "Козаки", які досі продаються. Продовження цієї серії можливе, але про це будуть говорити лише після вирішення "певних юридичних проблем". Спало ембарго на рецензії на S.Т.А.L.К.Е.R. 2: Неаrt оf Сhоrnоbyl. Критики відзначають, що гра залишилася вірною минулим частинам серії та пропонує такий самий хардкорний та імерсивний геймплей. Але, що ще гра перейняла від минулих ігор, так це баги: пишуть, що занизили оцінку через технічний стан проєкту.
... More