Польська логістична компанія СSL зазначає, що через нестачу українського зерна для транзитних перевезень транспортні компанії, порти та перевантажувальні термінали країни зазнають збитків. Це призвело до величезних витрат та загрози звільнень, при цьому ситуація вимагає аналізу та дій з боку національних органів влади, включно з Міністерством інфраструктури. Про це пише польське видання Rynеkіnfrаstruktury. "Ми розуміємо, що витік української сировини, сільськогосподарської продукції та зерна на польський ринок є неправильним і ніколи не повинен відбуватися. Однак ми повинні розрізняти дві речі: дозвіл на транзит, а отже, і прибуток для польських портів і перевантажувальних терміналів, і дозвіл на введення товарів в обіг", - стверджує Лаура Головач, генеральний директор групи СSL. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Нафтогаз і польська Оrlеn підписали меморандум та стануть стратегічними партнерами Блокування перевалки української продукції в Польщі, як вважають в компанії, завдає збитків шкодить економіці. Компанія зазначає, що протягом багатьох місяців кордони Польщі стикаються зі значною проблемою нестачі імпортних товарів, зокрема, перевалки зерна з України. "На жаль імпорт, особливо зерна з України, був призупинений понад рік. Польські термінали, ймовірно, всі, порожні та несуть дуже високі експлуатаційні витрати. Ми також помітили, що деякі країни, такі як Румунія, Німеччина та Туреччина, мають у своїх портах велику кількість зерна з України. Ці країни здатні обробляти перевезення сировини, одночасно запобігаючи її розподілу на своїх внутрішніх ринках. На жаль, у Польщі цією ситуацією нехтують. В результаті транспортні компанії, порти та перевантажувальні термінали зазнають збитків" - каже Головач. Як зазначено у пресрелізі, транзит через Польщу здійснюється легально та контролюється національними службами. Метою є розширення цього транзиту, щоб багато перевалок відбувалися через польські термінали, а потім товари відправлялися до інших країн. "Повільність процедур оформлення на кордоні, безумовно, є проблемою. Іноді вони займають до кількох днів не лише з України, а й з інших напрямків. Слід проаналізувати весь ланцюг постачання, оскільки галузь зараз страждає, що, своєю чергою, впливає на національну економіку та наш ВВП", - прокоментувала Головач. Вона також попереджає, що поточна ситуація може призвести до банкрутства місцевих транспортних компаній. У Польщі виявили одне з найбільших у Європі родовищ нафти. Його відкрили в Балтійському морі.