Gazeta.ua - we.ua

Gazeta.ua

we:@gazeta.ua
23.9 thous. of news
Gazeta.ua on gazeta.ua
Що робить редуктор і навіщо він взагалі потрібний
Редуктор підключають між електродвигуном та робочим механізмом, щоб змінити параметри обертання. Він уповільнює швидкість та посилює тягу, оскільки звичайні електродвигуни крутяться надто швидко для більшості завдань. У магазині редукторів Р R К, що постачає агрегати десяткам підприємств України, підказали простий приклад: розповсюджений двигун на 1,1 кВт видає 2880 об/хв. Якщо подати таку швидкість на шнек, мішалку чи конвеєр - нічого хорошого не вийде. Механізм не встигне виконувати роботу, або його просто заклинить. Він не розрахований на таку швидкість. Йому потрібно 30, 60, максимум 100 обертів за хвилину. І при цьому хороше тягове зусилля. Редуктор знижує оберти (наприклад, з 2880 до 90), і одночасно збільшує крутний момент. Як важіль: менша швидкість - більша сила. Мотор крутить швидко і з помірною силою, з редуктором - повільно та з зусиллям. Чому не зробити все на самому двигуні Можна, але невигідно. Є мотори з низькими обертами або з частотним керуванням - вони дорожчі, важчі, вимагають точного розрахунку та регулювання. Проєктуєте десяток типових приводів - використовувати стандартний мотор та підбирати під нього редуктор простіше та дешевше. Так роблять виробництва. Мотор можна використовувати в різних установках - просто виберіть потрібне передатне число. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Бензинові мотокоси розраховані на три роки роботи Припустимо, у вас гвинтовий насос, який повинен обертатися зі швидкістю 90 об/хв. Ви підключаєте стандартний двигун з 2880 об/хв. Якщо з'єднати напряму, насос вийде з ладу. А якщо поставити редуктор з передавальним числом 32:1, обороти знизяться до потрібних, і момент на валу збільшиться майже в 30 разів. Насос працює спокійно, без перевантажень, двигун не гріється. Що дає редуктор крім цього: Зручність монтажу. Часто двигун та робочий механізм знаходяться під кутом або у різних площинах. Конічні чи черв'ячні редуктори дозволяють зручно з'єднати їх, не перегинаючи вали та не ускладнюючи конструкцію. Компенсацію неточностей. Насправді ідеально рівно нічого не встановлюється. Якщо з'єднати двигун з навантаженням безпосередньо і трохи помилитися з віссю - швидко вийдуть з ладу підшипники. Редуктор бере частину цього навантаження на себе. Захист двигуна. При старті та зупинці навантаження може смикати мотор, особливо якщо воно інерційне - як барабан або шнек. Редуктор згладжує пуск, знижує удари та захищає двигун від перевантаження. Припасування під старе обладнання. На багатьох виробництвах стоїть техніка 80-90-х років. Двигуни застаріли, заміну знайти важко. А ось підібрати до нового двигуна редуктор з потрібними параметрами - простіше та дешевше, ніж переробляти все. Без редуктора ви або перевантажуєте робочу частину надмірними оборотами, або втрачаєте момент. Доведеться ставити дорогі мотори, знижувати ККД, вводити частотники, розв'язувати проблеми з перегрівом. А потім - лагодити механізми, у яких від вібрації пішли тріщини. Або мотори, які горять через пускові струми.
we.ua - Що робить редуктор і навіщо він взагалі потрібний
Go to all channel news
Sign up, for leave a comments and likes
About news channel
  • Всеукраїнська он-лайн газета. Оперативні новини з України і світу: події, політика, спорт, культура

    All publications are taken from public RSS feeds in order to organize transitions for further reading of full news texts on the site.

    Responsible: editorial office of the site gazeta.ua.

  • Publication date:
  • Categories:

What is wrong with this post?

Captcha code

By clicking the "Register" button, you agree with the Public Offer and our Vision of the Rules