Gazeta.ua - we.ua

Gazeta.ua

we:@gazeta.ua
19.7 thous. of news
Gazeta.ua on gazeta.ua
"Ґаджети навчають і виховують наших дітей так само, як і ми, якщо не більше" - розмова з акторами серіалу "Юнацтво"
"Юнацтво" (англ. Аdоlеsсеnсе) є найуспішнішим цьогорічним проєктом платформи Nеtflіх. Британський мінісеріал спродюсований і написаний Джеком Торном і Стівеном Ґремом, знятий режисером Філіпом Барантіні. За жанром ця міні-сага є процедуральним детективом. Поліція заарештовує 13-річного Джеймі Міллера (Овен Купер) за підозрою у вбивстві однокласниці. Батько (Стівен Ґрем) й мати хлопця в шоці й розпачі. Джеймі тримають у поліцейській дільниці для допиту (роль детектива-інспектора Люка Баскомба виконує Ешлі Волтерс), а потім відправляють до дитячої психіатричної установи. Розслідування в школі Джеймі та опитування дитячого психолога Бріоні Арістон (Ерін Доерті) виявляють, що Джеймі глибоко травмований цькуванням через соціальні мережі, дотичні до інтернет-субкультури інцелів, замішаній на ворожому ставленні до жінок і агресивному мачизмі. Кожен епізод знятий одним безперервним дублем. Прем'єра мінісеріалу відбулася на Nеtflіх 13 березня. Пізніше відбулася онлайн-пресконференція з виконавцями головних ролей. На питання журналістів відповіли Стівен Грем, Овен Купер, Ерін Доерті та Ешлі Волтерс. Пропонуємо найцікавіші фрагменти розмови. - Стівене, як виникла ця ідея?Стівен Ґрем: Ми з Філом (режисером Філіпом Барантіні "Країна") зняли фільм "Точка кипіння", знятий одним кадром. Нас попросили зробити телесеріал в такому ж стилі. А до того я прочитав у газеті про випадок, коли молодий хлопець зарізав дівчину, а через пару місяців в новинах з'явилася історія, як хлопець на протилежному кінці країни теж убив дівчину. Це вразило мене. Що відбувається в суспільстві, де підлітки роблять подібне? Тож у мене виникла ідея про чотири епізоди, коли ми знаємо, що він це зробив, і тому питання не "хто?", а "чому?" - "Точка кипіння" мала величезний успіх, в тому числі завдяки використанню механізму "одного кадру". Як ви працювали над "Юнацтвом"?Стівен Ґрем: У перший тиждень ми аналізували сценарій, робили його своїм, розбирали стосунки та динаміку розмов. Якщо Овен думав, що він би сказав щось не так, то ми запитували: "А як би ти це сказав?" Адже ми не підлітки. Наступного тижня ми відрепетирували весь процес на камеру. А Філ і оператор Меттью Левіс ретельно розробили дорожню карту того, що має робити камера. А потім цілий тиждень ми працюємо з камерою. Зрештою, настає останній тиждень, коли ви поєднуєте обидва середовища, так що у вас є спонтанність і ця вісцеральна енергія, з якою ви зазвичай граєте на сцені. Але також є натуралізм, реалізм. Кожна окрема частина є невід'ємною частиною цілого. Це один з найбільш вільних досвідів акторської роботи, який я мав. - Скільки дублів зазвичай було потрібно?Ешлі Волтерс: Ну, у вас є 10 дублів. Коли я приїхав, у мене боліла спина, тому я не біг на знімальний майданчик. А потім я потрапив туди і зрозумів, наскільки це важко. Кожен підхоплює м'яч. Як швидко він його передає або як довго затримує - не має значення. І коли ти його впускаєш, хтось підхоплює. В ту хвилину, коли я почав просто реагувати на те, що відбувається, вірити в те, що я знаю текст, - тоді це стало вільним і дивовижним.- Овене, підлітковий вік позначений моментами глибокої вразливості та самопізнання. Чи була якась конкретна сцена, яка здалася тобі найскладнішою? Овен Купер: Третя серія з Ерін, де я повинен підійти до неї і налякати її. Це було поза моєю зоною комфорту. Але після двох тижнів репетицій я справлявся з цим завдяки допомозі Філа й інших. - Стівене, ви суміщали гру з написанням сценарію і створенням епізодів. Як це працювало?Стівен Ґрем: У мене з'явилася ідея, як спалах блискавки. Ми з Філом їхали в машині. І я подумав: "Це може бути саме так". І почав розповідати їм про перший епізод. Хотіли зняти поліцейську процедуральну драму, яка не була б звичайною процедуральною драмою. У детективах зазвичай розглядають ситуацію з погляду родини жертви. Але ми хотіли показати оповідь очима дитини, яка вчинила злочин, усунути кліше, які є в драмі такого роду. Батько не був жорстоким, мама не була алкоголічкою, хлопець не зазнав якогось насильства з боку іншого члена сім'ї. - Ешлі та Стівене, ви обидва батьки. Чи вплинула участь у серіалі на те, як ви ставитеся до виховання власних синів? Ешлі Волтерс: Для мого героя, інспектора Люка Баскомба, все так: він вривається у двері, бачить цю дитину і відчуває себе батьком. І він хоче знати чому, оскільки боїться, що його власні діти підуть цим шляхом. Думаю, що кожен батько, який подивиться цей фільм, відчує те саме. Ви говорите: "Я працюю, заробляю гроші, оплачую рахунки, ми ходимо ганяти м'яча на вихідних", але як часто ви можете сісти і поговорити зі своїми дітьми про те, що відбувається з ними?Стівен Ґрем: Ви завжди дивитеся на таке і думаєте: "Це з ними, але не з нами". Але це може статися у вашому домі. Ми хотіли показати Міллерів порядною, працьовитою, люблячою сім'єю. Хотіли зробити їх людьми, що живуть по сусідству. Я думаю, що один з головних аспектів, як Ешлі красномовно сказав - спілкування. Нашою головною метою, нашим обов'язком було спробувати створити таку розмову в сім'ї, з підлітками, з батьками і матерями, щоб вони говорили зі своїми дітьми. Подобається нам це чи ні, світ, в якому ми живемо - зовсім інший, ніж той, в якому проходило наше дитинство. Ґаджети навчають і виховують наших дітей так само, як і ми, якщо не більше. - Що можна зробити, щоб подолати нещастя, спричинене сьогоднішньою одержимістю соціальними мережами в дітей? Овен Купер: Я завжди в соціальних мережах, я того ж віку, що й Джеймі. Але дивовижна розмова Ешлі з хлопчиком Амарі в другій серії, розмова про Ендрю Тейта, про вподобайки і про те, що вони означають, - одна з речей, яка шокує всіх, тому що навіть я про це не знав. Ось що соцмережі роблять з людьми мого віку. Стівен Ґрем: У нас немає відповідей, але ми можемо принаймні почати розмову про те, як вирішити цю проблему. Давайте подивимося правді в очі: ми не створювали якусь інопланетну драму на Марсі. Мова про нашу реальність. Молоді хлопці різали, вбивали молодих дівчат. Тож нам потрібно звернути на це увагу.Ерін Доерті: У цьому й полягає сміливість цього твору: він не вводить в оману. Найкраще мистецтво має безліч відповідей. "Юнацтво" - одна з таких робіт.Ешлі Волтерс: Це початок. Я не можу уявити, щоб батьки після того, як подивляться серіал, не зайшли до кімнати дитини, щоб запитати: "Ти в порядку?" Насправді це все, про що ми можемо просити. - Овен, ваша гра в третьому епізоді була справжніми емоційними американськими гірками. Як ви керували сумом, люттю, болем у цій сцені?Овен Купер: Спочатку було лячно, бо ця серія була першою, яку ми зробили так. Але я не дивився на Стівена як на Стівена, а як на свого батька, і дивився на Ерін як на психологиню Бріоні Арістон. Отже, злість, яка виходить від Джеймі, є правдивою, тому що Бріоні просто заводила мене протягом години.Стівен Грем: Інша річ, що Овен за мільйон миль від Джеймі. Він один з наймиліших дітей, яких ви коли-небудь зустрічали. Він походить з чудової сім'ї, яка його підтримує, любить. І вони з Філом інтенсивно працювали, щоб витягнути з нього цю роль, тому що вона для нього чужа. Овен не з тих дітей, які стоять і кричать комусь в обличчя. Це також дуальність персонажа, якого ми створили, світле і темне всередині нього. В Овені є потрібні елементи, але також є частини, які не мають нічого спільного з персонажем, якого він грає. Але ось ми закінчили перший епізод, ми всі розбиті на шматки, хтось плаче, а потім ви питаєте: "Де Овен?" - "Нагорі, грає". Він просто пірнає. А ми всі глибоководні водолази, і нам потрібно півтори години, щоб декомпресуватись. А йому ні. Він уже нагорі, грає з дитячим психологом, який за ним наглядав. Він не усвідомлює, яку магію творить у своєму віці. Має унікальний талант, який буває раз у поколінні. - То як знайти талант, який трапляється раз на покоління?Стівен Ґрем: Ну, ви дивитеся на 500 дітей на плівці. Було закинуто величезну сітку, ми переглянули силу-силенну касет. І серед усіх виринула ця перлина. П'ятеро потрапили до короткого списку, і ми провели одноденний воркшоп. Але унікальним є те, що відбулося після того, як ми відібрали Овена. Іншим чотирьом кандидатам, як це заведено в нашій галузі, мали б сказати: "Дякуємо, що прийшли, ви молодці, удачі. Побачимося наступного разу". Ми так не робили. Я одразу сказав: "Ці п'ятеро хлопців зніматимуться". Кожен отримав роль. - Овене, як ви захопилися акторською справою і як ви дізналися про це прослуховування. Овен Купер: Мені зараз 15. Спочатку я хотів бути футболістом. А потім, не знаю як, коли мені було 11, просто клацнуло в голові, що я хочу займатися акторством. Я ходив на уроки драми в Манчестері раз на тиждень, і це додало мені впевненості, вивело з зони комфорту. А потім настає підлітковий вік, і це трохи відкриває очі. І тоді я відправляю касету, не очікуючи нічого у відповідь, а потім через місяць отримую відповідь від Філа. - Ешлі, розкажіть, як це - працювати з таким яскравим молодим актором?Ешлі Волтерс: Для мене це повністю відродило акторську майстерність. Всередині мене повільно згасало світло, а коли я прийшла на знімальний майданчик і побачила Овена, згадала, що таке акторство. Він був таким чистим. З роками нагромаджується рутина, ти весь час думаєш про ремесло, про те, якою буде твоя наступна робота, про те, про се. А він просто з'являється, так невимушено. Якщо у вас є діти, ви пам'ятаєте моменти, коли ви дивитеся, як вони граються в кутку, і вони такі вільні, і ви вірите у все, що вони роблять. Це те, до чого ми всі намагаємося дійти.
we.ua - Ґаджети навчають і виховують наших дітей так само, як і ми, якщо не більше - розмова з акторами серіалу Юнацтво
Go to all channel news
Sign up, for leave a comments and likes
About news channel
  • Всеукраїнська он-лайн газета. Оперативні новини з України і світу: події, політика, спорт, культура

    All publications are taken from public RSS feeds in order to organize transitions for further reading of full news texts on the site.

    Responsible: editorial office of the site gazeta.ua.

What is wrong with this post?

Captcha code

By clicking the "Register" button, you agree with the Public Offer and our Vision of the Rules