Державне підприємство "Антонов" повідомило про завершення масштабного проєкту з глибокої модернізації одного зі своїх найбільших транспортних літаків - Ан-124-100 "Руслан" із серійним номером №0706. 11 липня 2025 року повітряне судно успішно передислокували до Німеччини. Як повідомляє компанія на своїй офіційній сторінці у Fасеbооk, цей екземпляр "Руслана" було виготовлено у 1994 році. За роки експлуатації він здійснив понад 5,5 тис. польотів і налітав понад 21 тис. год. Модернізація літака стартувала ще у 2021 році. Основна мета - повністю замінити російські комплектуючі на сучасні аналоги українського та західного виробництва. Роботи ускладнилися через повномасштабне вторгнення Росії у 2022 році, через що процес модернізації був частково зупинений - у той час літак перебував у розібраному стані. Попри складнощі, інженерній команді вдалося завершити всі оновлення в червні 2025 року. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Роботи над відновленням "Мрії" тимчасово призупинили "Релокація Руслана стала не лише технічним кроком, а символом витримки, професіоналізму та згуртованості українських авіабудівників. Модернізований літак надалі працюватиме на міжнародних маршрутах, підтримуючи українську присутність у глобальному небі", - йдеться у повідомленні компанії. Також зазначається, що авіапарк ДП "Антонов" нині розміщений у безпечному середовищі згідно з внутрішніми протоколами безпеки. 11 липня в небі над Києвом помітили великий транспортний літак, який спершу сприйняли за пасажирський. Пізніше з'ясувалося, що це був саме Ан-124, який прямував до Німеччини. Станом на сьогодні у флоті "Авіаліній Антонова" в Лейпцигу перебуває шість літаків Ан-124, включаючи новоприбулий борт. Ще один "Руслан" був пошкоджений під час боїв у Гостомелі у 2022 році - поруч із знищеним флагманом української авіації, Ан-225 "Мрія". Наразі літаки компанії продовжують виконувати комерційні рейси, зокрема перевезення військових вантажів. Державне підприємство "Антонов" призупинило відновлення найбільшого у світі літака Ан-225 "Мрія" після завершення бойових дій в Україні. Працівники підприємства зробили важливу роботу для збереження вцілилих деталей і зосередили ресурси на більш пріоритетних для держави задачах. Роботи фінансувались зі спеціального фонду на відбудову "Мрії", на балансі якого зібрано $3 млн.