Директор Львівського пивоварного заводу Юрій Гук в ефірі програми "Війна за незалежність. Боротьба триває" на Еспресо розповів про виклики, з якими стикнулася компанія після повномасштабного вторгнення Росії, і про стратегії, які допомогли заводу адаптуватися до реалій війни.За його словами, завдяки злагодженій роботі керівництва та команди вдалося швидко переорієнтувати виробництво, знайти нових постачальників і відновити роботу підприємства. Вже у березні 2022 року Львівський пивоварний завод запустив виробництво питної води для соціальних потреб, підтримуючи українців у критичний період."Ще у 2022 році Саrlsbеrg Grоuр прийняла рішення про вихід із ринку Росії та переорієнтацію ресурсів на розвиток ключових ринків, зокрема України, де компанія бачить потенціал для зростання, інновацій і зміцнення локальних брендів, зокрема й безалкогольних, розвиток місцевого виробництва, створення робочих місць, сплату податків, підтримку громад", – розповів Юрій Гук.Ідеться про понад 2,5 млрд грн інвестицій із 2022 року, за підтримки Саrlsbеrg Grоuр, з можливістю додаткового мільярдного фінансування щороку.У відповідь на війну компанія зберегла професійну команду, збудувала гнучку логістику, підвищила заходи безпеки для співробітників на території заводів, впровадила програми підтримки співробітників, реінтеграції ветеранів, а головне – масштабувала соціальну залученість бізнесу в потреби країни."В умовах повномасштабної війни ми розширили штат, а також створили додаткову посаду менеджера з реінтеграції ветеранів, щоб допомогти тим, хто повертається з фронту, а також тим, хто працюватиме з колегами з військовим досвідом", – зазначив підприємець.Працівники, які повертаються з фронту, отримують підтримку та психологічну адаптацію, а компанія гарантує збереження робочих місць під час служби.Підприємство активно розвиває нові продукти та бренди, зокрема у преміумсегменті, і працює над енергонезалежністю та енергоефективністю. У 2024 році компанія відкрила експериментальну мініпивоварню "Клепка" у Львові, інвестувавши в неї 9 млн грн. Принагідно Юрій Гук розповів про історію назви."Ми дуже довго створювали цю назву, і склалось таким чином, що ми просто змушені були використати саме це слово, тому що пивоварний завод розташовано на вулиці Клепарівська. Звичайно, пивна бочка складається з клепок. І, щоб варити добре пиво, треба трошки мати клепку в голові. Тобто пазл склався з усіх трьох елементів, й інших варіантів до назви цього бренду просто не могло бути", – поділився директор заводу.Розповідаючи про бренди, які найбільше припали до душі українцям, Юрій Гук окремо виділив Grіmbеrgеn."Він дуже підходить для сучасної України. Вражає історія Абатства Grіmbеrgеn. Воно потерпало від пожежі тричі – й тричі відбудовувалось і відновлювало свою роботу. От саме на емблемі цього пива ви бачите фенікс, який символізує постійне переродження з попелу", – поділився директор заводу.Особливу увагу Львівський пивоварний завод, який цьогоріч відзначає 310 років, приділяє соціальним ініціативам. Цього року компанія вирішила не влаштовувати гучне святкування ювілею. Натомість прагне спрямувати кошти у потрібний напрям – продовжувати підтримувати соціальні ініціативи.До 310-річчя Львівської пивоварні найбільший пивний бренд у портфелі компанії "Львівське", який є спонсором Національної збірної України з футболу, презентував оновлений дизайн своєї лінійки та розпочав підтримку соціального проєкту "Ліга Дужих" — ініціатива, що об’єднує ветеранів і людей з ампутацією, навколо футболу."Ліга Дужих" — це соціальна ініціатива Української асоціації футболу, спрямована на розвиток ампфутболу в Україні та підтримку ветеранів. У 2025 році ТМ "Львівське" стала офіційним партнером проєкту, виділивши майже 2 млн грн. Частину коштів бренд уже передав на підтримку Ліги.Юрій Гук наголошує, що навіть у воєнний час Львівська пивоварня, яка є однією з трьох броварень РJSС Саrlsbеrg Ukrаіnе, продовжує розвиватися, інвестувати в безпеку та соціальні проєкти й демонструє приклад відповідального бізнесу в Україні.Довідка: РJSС Саrlsbеrg Ukrаіnе інвестує в Україну з 1996 року. Компанії належать три заводи, музейно-культурний комплекс "Львіварня" та локальна крафтова броварня Кlерkа brеwеry. Підприємство входить до десятки роботодавців України та є лідером зі сплати податків у галузі за 2024 рік.
... More https://static.espreso.tv/uploads/photobank/413000_414000/413701_14_new_960x380_0.webp