These news items are translated using machine learning and machine translation technologies. We apologize for any inaccuracies or errors in the text. Switch to the Ukrainian language to read the news in the original.
Для того, щоб стимулювати зростання вантажопотоків в окремих портах &ndаsh; наприклад, в порту Чорноморськ або в Дунайському регіоні, &mdаsh; державі потрібно запровадити адресні програми компенсації, а не вдаватися до маніпуляцій з тарифами &quоt;Укрзалізниці&quоt;. Адже ручне управління тарифами це не тільки порушення чинного законодавства, а й численні корупційні ризики
Компанія Метінвест отримала кредитну лінію на 11,5 років на суму 23,6 мільйона євро у Dеutsсhе Ваnk. Кошти направлять на модернізацію Північного ГЗК, зокрема &ndаsh; на закупівлю обладнання у фінського промислового виробника Меtsо Fіnlаnd для проєкту зі згущення збагачувальних відходів
Українська металургійна галузь під час війни стикається з багатьма викликами. Головні серед них &ndаsh; нестача персоналу через війну, торговельні бар&rsquо;єри, з якими стикається українська галузь, та запровадження екологічного мита СВАМ, яке загрожує Україні вже через півроку
Компанія Метінвест представила чотири унікальні концепції відновлених кварталів &quоt;Сталева Мрія&quоt; &mdаsh; для Бахмута, Маріуполя, Тростянця та Глухова
Ініціативи &quоt;Укрзалізниці&quоt; щодо запровадження диференційованих підвищуючих коефіцієнтів до вантажних тарифів у напрямку окремих морських портів суперечить базовим принципам транспортної політики держави, поглиблює дисбаланси у економіці та прямо загрожує позиціям українського експорту на міжнародних ринках