​Кожного року в різдвяно-новорічний період користувачі соціяльних мереж згадують історію про те, що компанія Coca-Cola створила образ Санта Клауса, який нині впізнають у всьому світі. І 2024-й не став виключенням. Але чи правда це? Чи дійсно Санта носить червону шубу, бо це колір бренду Coca-Cola? З’ясуймо. 👉 Для початку зауважимо, що Санта дійсно існує. Прочитати наш текст та ознайомитися з аргументами, можна тут [1]. Тепер щодо компанії Coca-Cola та образу Санти. До прикладу, візьмемо текст із нещодавнього допису Олександра Соколовського, який зібрав понад тисячу вподобайок та майже 200 репостів [2]. ❌ Ось, що він пише: 🗣 “Чи ви знали, що образ Санти, яким ми його знаємо сьогодні, був фактично створений завдяки одній із найуспішніших рекламних кампаній Coca-Cola? До 1930-х років Санта-Клаус зображувався по-різному - від худого ельфа до серйозного старця в зеленому плащі. Але в 1931 році Coca-Cola вирішила зробити Санту частиною свого бренду та різдвяної традиції”. ✅ Ні, Coca-Cola не створювала образ Санти. Хоч Санту і зображали по-різному, але чоловік у червоному костюмі з білим оздобленням, широким поясом, із білою бородою та в чорних чоботях, був відомий жителям США ще до того, як його використали маркетологи Coca-Cola. На самому початку ХХ століття Санта з’являвся на обкладинках тижневиків, листівках і рекламі. Компанія Coca-Cola почала використовувати образ Санти в рекламній кампанії в 1920-х роках. Декілька ілюстрацій із зображенням Санти Клауса до 1920 ми залишимо в коментарях. Або ви можете переглянути їх за цим посиланням [3]. На офіційному сайті Coca-Cola зазначають, що в рекламі використовували образ, який створив Томас Наст у 1860-х роках [4]. А це, зауважимо, за багато років до винайдення напою Coca-Cola. Наст малював Санту маленьким на зріст, але вже тоді різдвяний персонаж мав вигляд, який ми знаємо сьогодні. Олені, майстерня, мішок із подарунками теж були на малюнках Томаса Наста. Власну інтерпретацію Санти для реклами Coca-Cola створював художник Геддон Сандблом, але цей образ був дуже схожий на ранішні зображення Санти Клауса. У час, коли стартувала рекламна кампанія, образ чоловічка у червоній шубі вже існував та був упізнаваний, і червона вона не через те, що це колір бренду газованки. 🦉 Використані джерела ви знайдете на нашій сторінці в фейсбуці. Дякуємо за довіру.
https://www.facebook.com/behindtheukrainenews/posts/pfbid0AYXcQbZahofEDVb61gLQTgca47D7cNdK288zKSoBBa3UGn5rv1zvBD7dyRzMpNaCl

Допис від 4 Січня о 08:07 - По той бік новин - we:@behindtheukrainiannews

​Кожного року в різдвяно-новорічний період користувачі соціяльних мереж згадують історію про те, що компанія Coca-Cola створила ... - По той бік новин на we.ua
По той бік новин

we:@behindtheukrainiannews

Канал

Канал для тих, хто хоче знати більше про те, як протистояти маніпуляціям у ЗМІ, як відрізнити правду від вигадки та зрозуміти, для чого роблять інформаційні «вкиди» https://behindthenews.ua/

551 дописів, 1 підписників
Створено: 19 грудня 2024
Відповідальні: Miro Baida

Фільтр дописів

  • Дата публікації:
  • Категорії: