🛢🇮🇳Україна збільшила імпорт індійського дизпального у серпні
Індія втримала лідерські позиції в структурі постачань дизельного палива другий місяць поспіль у серпні 2025 р., йдеться в аналітичному виданні НафтоРинку Daily Fuels&LPG.
Дизельне пальне індійського виробництва склало 18,1% ресурсної бази у серпні проти 15,5% місяцем раніше, а фізичні обсяги постачань зросли на 42,8% порівняно з попереднім місяцем – до 3,8 тис. т на добу. Це найвищий рівень з липня 2023 року.
Основний обсяг дизпального індійського походження надходить із Румунії – 94,9% постачань від ключових регіональних трейдерів – Euronova Energies, Alkagesta, SOCAR Petroleum і Oscar Downstream, переважно крупними партіями – річковими постачанням до Дунаю (79,7% обсягу з Румунії) та залізницею (17,2%). Автопартії з Констанци, Роману та Окна-Муреш сумарно формують 3,1% відправлень з Румунії у серпні.
Решту постачань забезпечила група Wexler через підсанкційний термінал OPET Petrolculuk у турецькому порту Мармара Ереглісі.
За оцінкою НафтоРинку, за 8 місяців 2025 р. імпорт дизпального індійського походження зріс більш, ніж у шість разів проти аналогічного періоду торік. Частка постачань з Індії сягнула 11,6% у 2025 р. проти 1,7% роком раніше. У структурі імпорту продукція індійського виробництва посіла четверте місце за січень-серпень 2025 р., поступившись Туреччині, Греції та Словаччині.
Нагадаємо, що з 27 серпня 2025 р. набули чинності вторинні санкції ЄС на нафтопродукти з російської нафти. З 21 січня 2026 р. імпорт таких продуктів із третіх країн дозволений лише за наявності підтвердження їх неросійського походження. Для імпортерів обов’язковою є відповідна документація. Водночас, президент США Дональд Трамп запровадив санкції проти товарів з Індії, аргументуючи це боротьбою з країною, яка купує російську нафту. При цьому Індія також переробляє сировину з Перської затоки та інших регіонів.
Нагадаємо, що Індія другий після КНР імпортер російської нафти
@costukraine
... Більше