Неможливо застрахувати компанію від кризових ситуацій. Але варто до них готуватися. Не тільки розробляючи план антикризових комунікацій, а й щоденно працюючи на репутацію бренду. І, якщо ви робите це систематично, то маєте «подушку безпеки», яка допоможе у складні часи. Проте не у всіх випадках потрібно активувати антикризову стратегію – іноді те, що здається кризою, може виявитися проблемою в бізнесі. Тhе роst «Щоденна робота піарника – це його підготовка до кризи» – Анна Захараш, РR-директорка з 20 річним досвідом в комунікаціях. Про антикризові комунікації в «Київстар» fіrst арреаrеd оn МС.tоdаy.
... More
About channel
MC.today. Онлайн-журнал о предпринимательстве
Responsible: editorial office of the site mc.today