These news items are translated using machine learning and machine translation technologies. We apologize for any inaccuracies or errors in the text. Switch to the Ukrainian language to read the news in the original.
18 липня Рада Європейського Союзу ухвалила закон, який дозволить поступово, протягом шести місяців, запустити нову систему управління в'їздом/виїздом на кордонах (ЕЕS).
Зростання вантажних тарифів "Укрзалізниці", а також відсутність можливості для бронювання малих аграріїв можуть знищити середнє фермерство в Україні, що призведе до позбавлення органів місцевого самоврядування сільської місцевості податкової бази.
Український бізнес через війну має численні проблеми і може планувати свою діяльність лише на декілька тижнів наперед. Основна мета промисловості – вижити, зберегти колективи та лишитися на плаву. У цій ситуації намір Укрзалізниці підвищити тариф на вантажні перевезення на 37% призведе до більших збитків та закриття підприємств.
Підвищення тарифів на вантажні перевезення Укрзалізниці стане фатальним для підприємств, які вже працюють у збиток. Це призведе до закриття стратегічних виробництв, масових звільнень працівників та зростання соціальної напруги в регіонах. Тому зараз, щоб стимулювати економіку та утримати промисловість від кризи, потрібно запровадити мораторій на підвищення тарифів на вантажі УЗ до кінця війни.
Пропозиція Укрзалізниці щодо підвищення тарифів на вантажні перевезення на 37% є недоречною, адже більшість клієнтів компанії — це підприємства, які вже вичерпали запас міцності і не зможуть продовжувати роботу, якщо тарифи зростуть.
З кожним роком дедалі більше вантажів переходить на автотранспорт, що є прямим наслідком політики підвищення тарифів УЗ. Тому замість політики підвищення Мінрозвитку спільно з Укрзалізницею мають напрацювати рішення для проблеми збитковості пасажирських перевезень.