These news items are translated using machine learning and machine translation technologies. We apologize for any inaccuracies or errors in the text. Switch to the Ukrainian language to read the news in the original.
Ситуація зі збитковістю пасажирського напряму в Укрзалізниці дуже нездорова, і потребує реформування – постійне субсидування цього напрямку за рахунок бізнесу викривлює економіку та спричинює закриття підприємств.
"Укрзалізниця" користується своїм монопольним становищем і підвищує тарифи на вантажні перевезення, що призводить до значних втрат аграріїв. Єдиним виходом у цій ситуації є реформа компанії, та поява конкуренції.
Зараз всі активно обговорюють заяви американців та європейців щодо можливого залучення іноземних компаній до видобутку українських рідкісноземельних ресурсів. Однак важливо розуміти, що жоден інвестор не прийде працювати в країну, де державний залізничний монополіст має недержавницьку позицію і постійно підвищує тарифи на перевезення вантажів.
"Укрзалізниця" дуже багато втратила у вантажних перевезеннях, є серйозна фізична і моральна деградація рухомого складу. Вантажна база традиційно є першочерговою для компанії, і тут необхідне призначення фахових людей та реформування компанії, щоб зрозуміти, скільки насправді коштують вантажні перевезення.
Після останнього підвищення цін на залізниці квитки в Україні є дорожчими ніж навіть у Польщі, Чехії та Швейцарії - країн, чиї громадяни зазвичай заможніші за українців.
Підвищення тарифів на транспортування газу, а тепер – на вантажні перевезення Укрзалізниці це наступ державних монополістів на бізнес, від чого постраждає українська промисловість, і результати втрат стануть зрозумілі вже через кілька місяців.
Міністерство розвитку уникає діалогу з бізнесом щодо ініціативи Укрзалізниці підвищити тариф на вантажні перевезення на 37% — попри те, що така ініціатива несе загрозу для економіки та бюджету.
... More
About channel
Новости Украины и аналитические материалы от Апострофа
Responsible: editorial office of the site apostrophe.ua