These news items are translated using machine learning and machine translation technologies. We apologize for any inaccuracies or errors in the text. Switch to the Ukrainian language to read the news in the original.
Українські аграрії, які пережили вже декілька підвищень тарифів від державних монополістів, закликають відповідальні органи не підвищувати тариф на вантажні перевезення Укрзалізниці. Наразі рішення щодо цього підвищення ще не ухвалене, тож сподівання вони покладають на Мінрозвитку.
Міністерство розвитку громад та територій України повідомило, що оприлюднить наказ щодо зміни тарифів на вантажні перевезення Укрзалізниці для громадського обговорення.
Великі добувні підприємства вже почали відмовлятися від послуг Укрзалізниці через високі тарифи на перевезення, та возити продукцію автотранспортом. Через це розбиваються українські дороги.
Підвищення тарифів на вантажні перевезення, яке наразі ініціює Укрзалізниця, викликає серйозні питання до ефективності управління компанією, адже за останні десятиріччя жодне підвищення не допомагало УЗ надавати якісніші послуги.
Рішення щодо зміни тарифів на вантажні перевезення Укрзалізниці мають ухвалюватися після обговорення з реальним бізнесом, та всебічного аналізу Мінекономіки та Мінрозвитку щодо впливу на реальний сектор економіки.
Замість підвищення тарифів, Укрзалізниці та іншим держмонополіям варто зосередитися на боротьбі з корупцією, ефективному управлінні витратами та їх скороченні, а також оптимізації закупівель.
Державний монополіст Укрзалізниця не надала обґрунтувань щодо підвищення тарифів на вантажні перевезення, яке вона планує. Натомість зараз компанія має всі передумови для зниження цих тарифів, адже вони вже на 60% вищі, ніж у довоєнний час.
Розгляд питання про індексацію залізничних тарифів у 2025 році стане визначальним драйвером впливу на роботу портової галузі, розвиток автодорожнього комплексу, стабільну роботу підприємств та інші пріоритети регіональної політики. Тому це питання – іспит для міністра відновлення Олексія Кулеби.
Підвищення тарифу на вантажні перевезення на 37%, яке пропонує Укрзалізниця, матиме катастрофічні наслідки для економіки, адже призведе до зупинки стратегічних підприємств та до скорочення обсягів валютної виручки. Враховуючи стан вітчизняної промисловості, уряд має запровадити дворічний мораторій на підвищення тарифів Укрзалізниці, та провести аудит в держкомпанії, щоб розібратися з неконтрольованим зростанням витрат.
... More
About channel
Новости Украины и аналитические материалы от Апострофа
Responsible: editorial office of the site apostrophe.ua