Апостроф - we.ua

Апостроф

we:@apostrophe.ua

22 thous. of news

These news items are translated using machine learning and machine translation technologies. We apologize for any inaccuracies or errors in the text. Switch to the Ukrainian language to read the news in the original.
"Укрзалізниця" повністю відновила онлайн-продаж квитків
Станом на суботу, 29 березня, повністю відновлено роботу онлайн-сервісів з продажу квитків. Всі вони працюють стабільно.
we.ua - Укрзалізниця повністю відновила онлайн-продаж квитків
В Мінфіні анонсували будівництво євроколії Чернівці-Сучава
Будівництво євроколії Чернівці-Сучава (Румунія) розпочнеться в 2026 році. Запуск євроколії Чоп-Ужгород планується влітку 2025 року
we.ua - В Мінфіні анонсували будівництво євроколії Чернівці-Сучава
Пасажирські перевезення Укрзалізниці потребують негайного реформування, ситуація зі збитками дуже нездорова – експерт
Ситуація зі збитковістю пасажирського напряму в Укрзалізниці дуже нездорова, і потребує реформування – постійне субсидування цього напрямку за рахунок бізнесу викривлює економіку та спричинює закриття підприємств.
we.ua - Пасажирські перевезення Укрзалізниці потребують негайного реформування, ситуація зі збитками дуже нездорова – експерт
Це монопольна маніпуляція: аграрії розкритикували підвищення тарифів на вантажні перевезення УЗ
"Укрзалізниця" користується своїм монопольним становищем і підвищує тарифи на вантажні перевезення, що призводить до значних втрат аграріїв. Єдиним виходом у цій ситуації є реформа компанії, та поява конкуренції.
we.ua - Це монопольна маніпуляція: аграрії розкритикували підвищення тарифів на вантажні перевезення УЗ
Збитковість "Укрзалізниці" вирішується не підвищенням тарифів, а повним реформуванням компанії – експерт
Зараз всі активно обговорюють заяви американців та європейців щодо можливого залучення іноземних компаній до видобутку українських рідкісноземельних ресурсів. Однак важливо розуміти, що жоден інвестор не прийде працювати в країну, де державний залізничний монополіст має недержавницьку позицію і постійно підвищує тарифи на перевезення вантажів.
we.ua - Збитковість Укрзалізниці вирішується не підвищенням тарифів, а повним реформуванням компанії – експерт
Щоб зрозуміти реальну вартість залізничних перевезень, потрібно реформувати "Укрзалізницю" – експерт
"Укрзалізниця" дуже багато втратила у вантажних перевезеннях, є серйозна фізична і моральна деградація рухомого складу. Вантажна база традиційно є першочерговою для компанії, і тут необхідне призначення фахових людей та реформування компанії, щоб зрозуміти, скільки насправді коштують вантажні перевезення.
we.ua - Щоб зрозуміти реальну вартість залізничних перевезень, потрібно реформувати Укрзалізницю – експерт
Укрзалізниця використовує свою монополію і скоро стане найдорожчою залізницею Європи – експерт
Після останнього підвищення цін на залізниці квитки в Україні є дорожчими ніж навіть у Польщі, Чехії та Швейцарії - країн, чиї громадяни зазвичай заможніші за українців.
we.ua - Укрзалізниця використовує свою монополію і скоро стане найдорожчою залізницею Європи – експерт
Підвищення тарифів держмонополістів суперечить економічній логіці – експерт про зміну тарифів Укрзалізниці
Підвищення тарифів на транспортування газу, а тепер – на вантажні перевезення Укрзалізниці це наступ державних монополістів на бізнес, від чого постраждає українська промисловість, і результати втрат стануть зрозумілі вже через кілька місяців.
we.ua - Підвищення тарифів держмонополістів суперечить економічній логіці – експерт про зміну тарифів Укрзалізниці
Підвищення тарифів не обов’язкове: у 2024 році "Укрзалізниця" перевезла 175 млн тонн вантажів
За підсумками роботи минулого року Укрзалізниця перевезла 174,93 млн тонн вантажів — це на 26,5 млн тонн, або на 17,9% більше, ніж у 2023 році.
we.ua - Підвищення тарифів не обов’язкове: у 2024 році Укрзалізниця перевезла 175 млн тонн вантажів
Мінрозвитку не комунікує з бізнесом стосовно підвищення тарифу на вантажні перевезення Укрзалізниці – Укрметалургпром
Міністерство розвитку уникає діалогу з бізнесом щодо ініціативи Укрзалізниці підвищити тариф на вантажні перевезення на 37% — попри те, що така ініціатива несе загрозу для економіки та бюджету.
we.ua - Мінрозвитку не комунікує з бізнесом стосовно підвищення тарифу на вантажні перевезення Укрзалізниці – Укрметалургпром

What is wrong with this post?