Українська соцмережа в рамках веб-платформи WE.UA дозволяє обмінюватись публічними та персональними повідомленнями, заповнювати свою персональну сторінку (Профіль), вести стрічку власних дописів та багато іншого.
Кожен Користувач української соціальної мережі WE.UA може самостійно обрати коротку і лаконічну адресу (аліас) своєї сторінки. Ця адреса має складатись з символів нижнього регістру, написаних латиницею a-z, цифр 0-9 та розділювача для слів "-", або "_" загальною довжиною від 6 символів.
В налаштуваннях облікового запису бажано вказати своє дійсне Ім'я та Прізвище, щоб ми могли підтвердити Ваш профіль і Ви отримали статус "Перевірений користувач".
Якщо користувач ховає ім'я за вигаданим нікнеймом і не готовий написати власне реальне ім'я над своїми дописами, довіри до такого користувача немає і розповсюджені ним повідомлення, швидше за все - сумнівного змісту. Довіряйте лише перевіреним користувачам!
На своїй сторінці Користувач може встановити фото-аватар та зображення обкладинки для кращого вигляду і брендування сторінки. Закликаємо використовувати для обкладинок Профілю невисокі зображення в альбомній орієнтації, оскільки сторінки користувачів можуть переглядатись на великих Desktop-екранах.
На сторінці Користувача також можна оприлюднити коротку автобіографічну інформацію "Про себе". Там можуть бути посилання на свої сайти, виставки робіт, чи твори. Про себе в соцмережі WE.UA можна розповісти і з відео: просто додайте в текстовий блок посилання на відео в YouTube.
Всі користувачі української соціальної мережі we.ua можуть отримати статус "Перевірений користувач" після заповнення всіх необхідних контактних даних та процедури підтвердження, яка може бути здійснена кількома способами:
Перевірені користувачі отримають спеціальне позначення біля фото-аватару на своїх сторінках для того, щоб інші користувачі могли їх легко візуально відрізнити.
Пам'ятайте, що всі користувачі соцмережі we.ua можуть скаржитись одне на одного через спеціальний інтерфейс і кнопку "Поскаржитись". Якщо на Користувача надійде хоча б 1 скарга і ми виявимо, що обліковий запис підозрілий, ми зобов'яжемо такого користувача пройти підтвердження облікового запису в обов'язковому порядку, інакше - заблокуємо обліковий запис. При наявності понад 3 скарг на непідтверджений профіль, він заблокується автоматично.
Ми можемо передавати третім особам списки недобросовісних користувачів, за якими було помічено шахрайські дії.
Ми пропагуємо публічність та доступність інформації. За публічною доступністю має йти і публічна відповідальність. Про це детально описано в окремій статті: Принцип публічності та відповідальності. Загалом, можна сказати так: "не пишіть публічно те, за що Ви не готові публічно відповідати, чи вибачатись". Сумнівній та неправдивій інформації не місце на WE.UA.
До публічних повідомлень належать:
Такі повідомлення бачать всі відвідувачі WE.UA, навіть незареєстровані читачі. То ж будьте максимально обачні та тактовні в своїх публічних висловлюваннях на we.ua. Майте на увазі, що ми не підтримуємо критику влади, закликаємо не ображати відомих осіб на сторінках WE.UA та забороняємо використовувати сервіси we.ua для будь-якого виправдання військової та інформаційної агресії РФ.
Просимо не послуговуватись мовою терористів та окупантів і створювати публічні дописи українською, чи англійською мовами, оскільки WE.UA - це український проєкт. В наших інтерфейсах не буде російської мови і, сподіваємось, російського контенту.
Публічні повідомлення додатково не шифруються при збереженні на наших серверах, чи при передачі в мережі. Написане Вами публічне повідомлення, може бути використане проти Вас третіми особами в судовому порядку.
Для обміну приватними повідомленнями в українській соцмережі WE.UA існує система миттєвих повідомлень (IM - Instant Messaging) з E2E шифруванням. Коли починається розмова між користувачами, створюється простий чат, в якому всі повідомлення зберігаються в хронологічному порядку. Вести приватні бесіди можуть лише користувачі, які обмінялись заявками в Друзі. Якщо Вашу заявку в Друзі відхилили, Ви не зможете написати цьому користувачеві.
Ми називаємо обмін приватними повідомленнями Чатами, тому що в наших миттєвих повідомленнях немає інформації про Отримувача (як це може бути в Email, чи SMS), лише про Відправника та Чат, де слід це повідомлення показати.
Пізніше чати для 2 користувачів можуть бути розширені на більшу аудиторію, через запрошення до них інших користувачів зі списку "Друзів". В групових чатах дійсно не важливо кому адресоване повідомлення (типово, прийнято вважати що всім), важливіше коли і ким.
Кожен чат в нашій соцмережі має свій ідентифікатор та адресу. Долучитись до чужого чату сторонні користувачі не можуть. Нових учасників має запросити хтось з дійсних учасників чату і цим самим передати інформацію про нового учасника для інших користувачів.
Ми не претендуємо на звання найзахищенішого в світі Месенджеру і закликаємо не передавати в особистих повідомленнях інформацію про державні, чи військові таємниці; про переміщення, чи дислокацію військових, а також: медиків та волонтерів. Просимо військових не використовувати месенджер WE.UA, а користуватись спеціалізованими апаратно-технічними та цифровими засобами зв'язку. І взагалі, закликаємо наших військових не використовувати будь-які публічно-доступні соціальні мережі для запобігання OSINT розслідуванням агресора.
Не всі миттєві повідомлення в українській соцмережі WE.UA є приватними, хоча всі приватні - миттєві.
Річ у використанні технології WebSockets, коли повідомлення доставляються до Отримувача надзвичайно швидко (миттєво). На цій технології працюють не лише приватні Чати особистих повідомлень. Також, миттєво доставляються повідомлення в коментарях та у віджеті емоцій (вподобайки). Для того, щоб інші користувачі побачили написане Вами повідомлення, їм не потрібно перезавантажувати сторінку, повідомлення практично одразу ж опиняться в їх інтерфейсі. Так працюють WebSockets.
Канали новин - це спосіб комунікації за принципом "один - до багатьох", коли власник інформації надає за певною адресою регулярні повідомлення. Охочі можуть в будь-який час прийти за потрібною і обумовленою заздалегідь адресою та прочитати оновлений список повідомлень.
Для прикладу, найдавнішими каналами є RSS-фіди сайтів новин, чи блогів. В XML-файлах таких RSS-фідів повідомлення про оновлення розділені структурними блоками. Сайти надають адреси своїх RSS-фідів в односторонньому порядку, а охочі до новин читачі приходять за оновленнями, коли їм зручно.
За схожим принципом працюють канали оновлень на WE.UA. Тільки, в нас канали оформлені у вигляді зручних стрічок повідомлень і можуть мати унікальні лаконічні адреси, текстовий опис та додаткове графічне оформлення (обкладинка вгорі сторінки). Автор контенту створює повідомлення, яке зберігається в стрічці його каналу. Читачі мають 3 способи як прочитати повідомлення з каналу новин на we.ua:
Звичайно ж, канали новин в соціальній мережі WE.UA не обов'язково наповнювати вручну, якщо у Вас вже є сайт з RRS-фідом новин. Просто додайте адресу фіду в налаштуваннях Каналу. Ми будемо перевіряти оновлення з певною періодичністю (1-2 години, можливо більше).
Кожен з учасників може підписатись на публічний, чи приватний канал новин і отримувати в Стрічці новин інформацію з улюблених джерел (список "Обране").
Якщо Ваш канал новин в соцмережі WE.UA має понад 100 підписників, ми можемо запропонувати Вам додатковий спосіб заробітку - розміщення між дописами контекстної реклами від Google AdSense.
Читайте в окремій статті про деталі монетизації у каналах новин на WE.UA.
Сподіваємось, що українська соціальна мережа від WE.UA допоможе Вам знайти нових друзів та однодумців, дасть всі необхідні канали зв'язку з клієнтами і дозволить презентувати себе на якісно-новому рівні.
То ж, реєструйтесь в нашій соціальній мережі та запрошуйте друзів!