Соціальна мережа - це комплекс online сервісів, на якому кожен з учасників має свою персональну (персоніфіковану) сторінку і встановлює зв'язки з іншими учасниками мережі через їх подібні сторінки та регулярні повідомлення. Під повідомленнями в соціальних мережах слід розуміти не лише особисту переписку, а й публічні, чи напів-публічні дописи (оголошення, пости, сторіз, фото, відео, тощо), які можуть бути доступними для ознайомлення широкій, чи заздалегідь визначеній аудиторії. Публічно-доступні повідомлення в online соціальних мережах називають контентом.
Головною особливістю соціальних мереж є відтворення реальних соціальних зв'язків у мережі Internet та забезпечення обміну інформацією між ними для підтримки чи посилення цих зв'язків online. Учасники соціальних online-мереж можуть входити до необмеженої кількості соціальних груп одночасно. Всі учасники соціальних мереж переслідують спільну мету: обмін інформацією у своїх соціальних групах. На популярність соціальних мереж впливає, в першу чергу, присутність значної кількості великих соціальних груп (однодумці, співгромадяни, фанати, тінейджери, тощо) та доступність релевантного [відповідного] контенту.
Українська соцмережа в рамках online платформи we: дозволяє створювати публічні сторінки (особисті сторінки та "Канали" для бізнесу і поширення інформації), встановлювати зв'язки зі своїми соціальними групами (запрошувати друзів, родичів, сусідів, однодумців, партнерів і колег) і обмінюватись публічними та приватними повідомленнями з ними.
Головна соціальна група нашої мережі - це українці зі всього світу. Для об'єднання навколо спільних інтересів, ми пропонуємо користувачам we: слідкувати за Новинами з українських новинарень, створювати Оголошення для допомоги і обміну корисностями, слідкувати за каналами популярних українців чи вітчизняного бізнесу та користуватись зручним вітчизняним месенджером для легкої комунікації.
Наша мета - бути об'єднаними заради України!
Реєстрація на we: - відкрита та безкоштовна: https://we.ua/reg.
Кожен Користувач української соцмережі від we: може самостійно обрати короткий і лаконічний нікнейм. Він же буде частиною адреси (аліас) сторінки і за ним можна буде легко знайти потрібного користувача. Нікнейм має складатись з символів нижнього регістру, написаних латиницею a-z, цифр 0-9 та розділювача для слів "-", або "_" загальною довжиною понад 6 символів.
В налаштуваннях облікового запису бажано вказати своє дійсне Ім'я та Прізвище, щоб ми могли підтвердити Ваш профіль і Ви отримали статус "Перевірений користувач".
Кожен користувач може створювати спеціальні сторінки для популяризації своєї діяльності, чи бізнесу. Такі сторінки називаються "Канали". В налаштуваннях каналів можна також: обрати лаконічний нікнейм; встановити аватар, чи логотип; встановити обкладинку для сторінки; додати опис і публікувати публічно-доступні повідомлення (пости) з фото та відео. В інформації про канал буде розміщено посилання на профіль відповідального Користувача.
Якщо користувач ховає ім'я за вигаданим нікнеймом і не готовий написати власне реальне ім'я над своїми дописами, довіри до такого користувача немає і розповсюджені ним повідомлення, швидше за все - сумнівного змісту. Довіряйте лише перевіреним користувачам!
На своїй сторінці Користувач може встановити фото-аватар та зображення обкладинки для кращого вигляду і брендування сторінки. Закликаємо використовувати для обкладинок Профілю невисокі зображення в альбомній орієнтації, оскільки сторінки користувачів можуть переглядатись на великих Desktop-екранах.
На сторінці Користувача також можна оприлюднити коротку автобіографічну інформацію "Про себе". Там можуть бути посилання на свої сайти, виставки робіт, чи твори. Про себе в соцмережі we: можна розповісти і з відео: просто додайте в текстовий блок посилання на відео в YouTube.
Соцмережа на Платформі we: має дуже функціональну Стрічку оновлень, яка дозволяє знайомитись всім користувачам з найновішими дописами публічних каналів та користувачів. Всі авторизовані користувачі можуть відкрити Стрічку оновлень за адресою https://we.ua/feed , або обравши "Стрічка оновлень" в персональному меню під своїм аватаром (вгорі праворуч).
Далеко не всі дописи користувачів потрапляють в Стрічку оновлень!
Для того, щоб Ваші дописи бачила широка аудиторія, Ваш обліковий запис має отримати статус "Довірений користувач", або "Перевірений користувач". Це дозволить запобігти неконтрольованій появі небажаної, образливої, чи неприйнятної інформації в загально-доступному розділі. Таке обмеження введене виключно з міркувань інформаційної безпеки наших користувачів.
Також, зверніть увагу, що Стрічка оновлень використовує кешування і оновлюється щохвилини. То ж, навіть якщо Ви - перевірений користувач, Ваш допис зʼявиться в загальній Стрічка оновлень не миттєво. Доведеться зачекати менше хвилини і оновити Стрічку ще раз, щоб побачити свій допис в ній.
Стрічка оновлень має наступні розділи:
Кожен користувач може налаштувати Стрічку оновлень, підписавшись на певні джерела чи користувачів. Для цього в контекстному меню кожного допису є опція "Підписатись". Ви зможете бачити оновлення від користувачів та каналів у розділі Стрічки "Обране". Це дозволяє сконцентруватись на головному і не відволікатись на нерелевантні повідомлення. До речі, в Обраному можуть показуватись дописи не лише користувацьких каналів, а й з каналів новин вітчизняних новинарень, на які Ви можете підписатись в розділі Новини.
Якщо Ви не хочете більше натрапити на дописи певного автора, чи каналу в загальній Стрічці оновлень, Ви можете з легкістю виключити будь-яке джерело з показу. Для цього знайдіть в меню допису відповідну опцію "Не показувати".
Досягнути рівня "Довірений користувач" дуже просто. Для цього слід залишити певний цифровий слід, щоб сайт автоматично міг визначити чи можна довіряти даному користувачеві публікувати інформацію в загально-доступних розділах Платформи, чи залишити його видимість в межах власного кола друзів та підписників. Довіра до користувачів повʼязана з певною популярністю їх Профілів та їх відповідальністю перед спільнотою.
Для отримання автоматичної довіри від системи та сірої галочки біля фото-аватару в Профілі, слід дотриматись кількох простих умов:
Цей список буде розширений в майбутньому для запобігання отримання статусу "Довірений користувач" до облікових записів ботів, чи зловмисних профілів.
Як зазначалось раніше, всі дописи перевірених користувачів автоматично зʼявлятимуться в загальній Стрічці оновлень.
Всі користувачі української соцмережі we.ua можуть отримати статус "Перевірений користувач" після заповнення всіх необхідних контактних даних та процедури підтвердження, яка може бути здійснена кількома способами:
Перевірені користувачі отримають спеціальне позначення біля фото-аватару (синя галочка) на своїх сторінках для того, щоб інші користувачі могли їх легко візуально відрізнити та довіряти таким авторам.
Пам'ятайте, що всі користувачі соцмережі на online платформі we: можуть скаржитись одне на одного через спеціальний інтерфейс і кнопку "Поскаржитись". Якщо на Користувача надійде хоча б 1 скарга і ми виявимо, що обліковий запис підозрілий, ми зобов'яжемо такого користувача пройти підтвердження облікового запису в обов'язковому порядку, інакше - заблокуємо обліковий запис. При наявності понад 3 скарг на непідтверджений профіль, він заблокується автоматично.
Ми можемо передавати третім особам списки недобросовісних користувачів, за якими було помічено шахрайські дії.
Ми пропагуємо публічність та доступність інформації. За публічною доступністю має йти і публічна відповідальність. Про це детально описано в окремій статті: Принцип публічності та відповідальності. Загалом, можна сказати так: "не пишіть публічно те, за що Ви не готові публічно відповідати, чи вибачатись". Сумнівній та неправдивій інформації не місце на платформі we:.
До публічних повідомлень належать:
Такі повідомлення бачать всі відвідувачі we:, навіть незареєстровані читачі. То ж будьте максимально обачні та тактовні в своїх публічних висловлюваннях на we.ua. Майте на увазі, що ми не підтримуємо критику влади, закликаємо не ображати відомих осіб на сторінках we: та забороняємо використовувати сервіси we.ua для будь-якого виправдання військової та інформаційної агресії РФ.
Просимо не послуговуватись мовою терористів та окупантів і створювати публічні дописи українською мовою, оскільки we: - це, перш за все, український проєкт. В наших інтерфейсах не буде російської мови і, сподіваємось, російського контенту.
Публічні повідомлення додатково не шифруються при збереженні на наших серверах, чи при передачі в мережі. Пам'ятайте, що створене Вами публічне повідомлення може бути використане проти Вас третіми особами (в т.ч. і в судовому порядку).
Для обміну приватними повідомленнями в українській соцмережі we: існує система миттєвих повідомлень (IM - Instant Messaging) з E2E шифруванням.
Коли починається розмова між користувачами, створюється простий чат, в якому всі повідомлення зберігаються в хронологічному порядку. Вести приватні бесіди можуть лише користувачі, які обмінялись заявками в Друзі. Якщо Вашу заявку в Друзі відхилили, Ви не зможете написати цьому користувачеві.
Ми називаємо обмін приватними повідомленнями Чатами, тому що в наших миттєвих повідомленнях немає інформації про Отримувача (як це може бути в Email, чи SMS), лише про Відправника та місце (Чат), де слід це повідомлення показати.
Пізніше чати для 2 користувачів можуть бути розширені на більшу аудиторію, через запрошення до них інших користувачів зі списку "Друзів". В групових чатах дійсно не важливо кому адресоване повідомлення (типово, прийнято вважати що всім), важливіше коли і ким.
Кожен чат в нашій соцмережі має свій ідентифікатор та адресу. Долучитись до чужого чату сторонні користувачі не можуть. Нових учасників має запросити хтось з дійсних учасників чату і цим самим передати інформацію про нового учасника для інших користувачів.
Ми не претендуємо на звання найзахищенішого в світі Месенджеру і закликаємо не передавати в особистих повідомленнях інформацію про державні, чи військові таємниці; про переміщення, чи дислокацію військових, а також медиків та волонтерів. Просимо військових не використовувати месенджер we:, а користуватись спеціалізованими апаратно-технічними та цифровими засобами зв'язку. І взагалі, закликаємо наших військових не використовувати будь-які публічно-доступні соцмережі для запобігання OSINT розслідуванням агресора.
Не всі миттєві повідомлення в українській соцмережі we: є приватними, хоча всі приватні - миттєві. До миттєвих належать: чати, коментарі, вподобайки. До приватних - лише чати.
Річ у використанні технології WebSockets, коли повідомлення доставляються до Отримувача надзвичайно швидко (миттєво). На цій технології працюють не лише приватні Чати особистих повідомлень. Також, миттєво доставляються повідомлення в коментарях та у віджеті емоцій (вподобайки). Для того, щоб інші користувачі побачили написане Вами повідомлення, їм не потрібно перезавантажувати сторінку, повідомлення практично одразу ж опиняться в їх інтерфейсі. Так працюють WebSockets.
Сподіваємось, що українська соцмережа від we: допоможе Вам знайти нових друзів та однодумців, дасть всі необхідні канали зв'язку з клієнтами і дозволить презентувати себе на якісно-новому рівні.
То ж, реєструйтесь в нашій соцмережі та запрошуйте друзів: https://we.ua/social.
Ви можете поширити дану статтю: