Згідно зі звітом Каntаr ВrаndZ за 2025 рік, Аррlе четвертий рік поспіль визнається найціннішим світовим брендом, а його бренд зараз оцінюється в 1,29 трильйона доларів, що на 28% більше, ніж минулого року. В останньому рейтингу Каntаr ВrаndZ Glоbаl Тор 100 Аррlе посідає перше місце в комплексному аналізі ефективності бренду, що свідчить про продовження тенденції до зростання компанії. Методологія оцінки Каntаr поєднує фінансові показники зі сприйняттям бренду, враховуючи дані понад 4,5 мільйона інтерв’ю зі споживачами у 522 категоріях на 54 ринках. Згідно зі звітом, домінування Аррlе відображає стійку довіру споживачів, преміальне позиціонування та успішну диверсифікацію апаратного та програмного забезпечення, а також послуг. Вартість бренду компанії […]