У більшості країн світу найбільша відеоплатформа YоuТubе під час відтворення роликів робить паузи на рекламу – тим, кому це не подобається, пропонується передплата YоuТubе Рrеmіum. Ефективним засобом уникнути небажаного контенту є блокувальники реклами, але Gооglе, що володіє платформою, виступає категорично проти них: тепер користувачам цих інструментів демонструються надзвичайно тривалі рекламні ролики. Користувачі блокувальників реклами стали скаржитися на Rеddіt, що YоuТubе став показувати їм серії рекламних роликів, що не відключаються, настільки довгі, щоб засумніватися в бажанні подивитися те відео, яке вони хотіли. Так, щоб переглянути 49-хвилинне відео YоuТubе запропонував одному користувачеві рекламу тривалістю 52 хвилини; інший поскаржився на рекламу тривалістю 58 хвилин. […]
... More