Search trend "таганрог"

Sign up, for leave a comments and likes
Еспресо on espreso.tv
У Маріуполі зафіксували велике перекидання техніки РФ: десятки вантажівок з живою силою, - Андрющенко
Про це він написав у телеграм.У напрямку Ростов — Новоазовськ — Маріуполь — Пологівський або Бердянський коридор пройшло понад 7 платформ із бронетехнікою, включаючи танки, а також понад 40 вантажівок із живою силою та боєкомплектом.Крім того, на ділянці Крим або Херсон — Маріуполь — Новоазовськ — Таганрог — імовірно в бік Сум, зафіксовано колону з понад 20 вантажівок із живою силою і близько 5 тягачів з бронетехнікою типу БМП або БМД."На тлі зниження активності наступальних дій з одного боку та вдалих дій Сил оборони в Запорізькій області, можна прогнозувати посилення спроб штурму в районі Гуляйполя та Оріхова найближчими днями", — зазначив Андрющенко.Він наголосив, що ситуація потребує уважного моніторингу, зважаючи на потенційну активізацію ворога на південному напрямку. У тимчасово окупованому Маріуполі на Донеччині зафіксували найбільше за останні пів року перекидання військової техніки РФ з Криму та Херсонщини у бік Сумщини.
we.ua - У Маріуполі зафіксували велике перекидання техніки РФ: десятки вантажівок з живою силою, - Андрющенко
Апостроф on apostrophe.ua
БпЛА атакували Москву та Таганрог: в регіонах – вибухи та зупинка роботи аеропорту
В ніч на 26 червня декілька російських регіонів атакували безпілотники. Вибухи лунали в Підмосков'ї – місцева влада звітує про роботу ППО. Крім того, "гучно" було також і в Таганрозі.
we.ua - БпЛА атакували Москву та Таганрог: в регіонах – вибухи та зупинка роботи аеропорту
КоментаріUA on society.comments.ua
Вночі Росія здригалася від вибухів: де сталися «прильоти»
Безпілотники вночі дрони атакували Підмосковʼя та Таганрог
we.ua - Вночі Росія здригалася від вибухів: де сталися «прильоти»
Українські Національні Новини on unn.ua
В росії заявили, що нібито збили 25 українських дронів за дві години
В росії заявили, що нібито збили 25 українських дронів за дві годиниросія заявила про нібито збиття 25 українських безпілотників протягом двох годин, зокрема 22 над воронезькою областю, два над татарстаном та один над тамбовською. Ці події відбуваються на тлі минулих атак БпЛА на Крим та таганрог, а також запровадження штрафів у 12 регіонах рф за публікацію фото- та відеоматеріалів про прильоти дронів.
we.ua - В росії заявили, що нібито збили 25 українських дронів за дві години
New Voice on nv.ua
Таганрог, Казань і окупований Крим атакували невідомі безпілотники — відео
У ніч на 25 червня російські міста Таганрог і Казань атакували безпілотники. Були чутні вибухи і робота ППО.
we.ua - Таганрог, Казань і окупований Крим атакували невідомі безпілотники — відео
Фокус on focus.ua
Залучений до виробництва БпЛА: у Таганрозі, ймовірно, дрони атакували завод "Атлант-Аеро" (відео)
Пізно увечері 24 червня і після опівночі дрони атакували російське місто Таганрог: місцеві чули серію вибухів, активно працювала протиповітряна оборона. Під ударом, ймовірно, опинився місцевий завод "Атлант-Аеро", який спеціалізується на компонентах для бойових БпЛА та систем управління.
we.ua - Залучений до виробництва БпЛА: у Таганрозі, ймовірно, дрони атакували завод Атлант-Аеро (відео)
Sprava Hromad on we.ua
Public organization «Sprava Hromad»
The Mission of «Sprava Hromad»is the support of our army. The key to victory at the front is the support of the army in the rear! Now again, as in 2014, the army needs our unity in matters of aid!Starting with basic things like clothing, and ending with high-precision equipment, such as optical-radio-electronic surveillance complexes, our community buys and supplies the troops with everything they need, which forms a new, more advanced army! In this process, we, Public Affairs, take over all the routine processes from "understanding what the military needs to beat the enemy" and ending with handing him the keys to the dream equipment! However, we can overcome this path only under one condition: only together with you!
we.ua - Public organization «Sprava Hromad»
New Voice on nv.ua
У Таганрозі зафіксовано ураження заводу Атлант-Аеро
У місті Таганрог Ростовської області РФ відбулося влучання в один із ключових об'єктів російського військово-промислового комплексу — завод Атлант-Аеро.
we.ua - У Таганрозі зафіксовано ураження заводу Атлант-Аеро
Українські Національні Новини on unn.ua
Крим та таганрог під ударом дронів: вибухи, зникнення електрики та водопостачання
Крим та таганрог під ударом дронів: вибухи, зникнення електрики та водопостачанняТимчасово окупований Крим зазнав атаки БпЛА 24 червня, з вибухами в Керчі та роботою ППО в Джанкойському районі. У таганрозі також скаржаться на атаку дронів, імовірно, по заводу "Атлант АЕРО", що спеціалізується на компонентах для бойових безпілотників.
we.ua - Крим та таганрог під ударом дронів: вибухи, зникнення електрики та водопостачання
Еспресо on espreso.tv
На першу зустріч він прийшов із квітами: Софія Черепанова про довге очікування та зустріч брата із російського полону 
З дня повернення Артема додому минуло лише три тижні. Чоловік поки проходить реабілітацію. Його історію боротьби та водночас свою історію очікування розповідає кореспондентці Еспресо Катерині Галко Софія Черепанова - двоюрідна сестра Артема.Наша перша розмова тривала півтори години"Спочатку був дзвінок від представника Координаційного штабу з питань поводження з військовополоненими. Стандартна процедура: в мене запитали, хто я, чи дійсно я є сестрою такого-то полоненого. Повідомили мені гарну новину, що наш Артем вдома і щоб ми чекали на дзвінок від нього особисто", - так про першу звістку розповідає Софія. Зізнається: їй і досі не віриться. "Зараз в голові прокручую це все і в мене досі йдуть мурахи по тілу. Вже минуло два тижні, як він вдома. Малого поміняли 23 травня, але досі усвідомлення 100% не прийшло". Те саме повідомлення про звільненняПершою, кому Артем подзвонив з української землі стала Софія. "Перше, що він сказав, сказав "дякую". Сказав, що вони там відчували оцю енергетику боротьби та нескореності". Софія розповідає, що перша розмова з Артемом, попри поганий звʼязок та пізню годину, тривала півтори години: "він не хотів зі мною ні на хвилинку розлучатись". Довгі телефонні розмови й досі залишаються для Артема та Софії важливим елементом комунікації. "Він поки що в ребцентрі, не був ще саме вдома-вдома, ми не бачимося тоді, коли нам хочеться. Але спілкуємось телефоном 24 на 7: повідомлення, аудіо, кружечки, відео. Говоримо багато, дуже-дуже багато говоримо". Артем із двоюрідною сестрою Софією під час складання присягиПершим запитанням, яке задав Артем, стало: чи не дісталося родичам на окупованих територіях за його проукраїнську позицію. "Це є таким оголеним дротом, якщо можна так сказати, як інструмент впливу на наших хлопців та дівчат полонених", - пояснює Софія. Та окрім гарних новин, доводиться сповіщати й про погані. Софія розповіла Артему про загибель ще одного брата у 2022-му році та про смерть дідуся, попрощатися з яким не вдалося, оскільки він залишився на Луганщині. "І ще третім запитанням, яке мені особисто дуже боліло всі ці три роки… Я знала, що я буду відповідати на це питання, але я дуже боялась, що він мені його задасть. І, звісно, він його задав. Це стосовно його колишньої дівчини, яка, на жаль, його не дочекалась", - зі сльозами на очах розповідає Софія, - я не засуджую, вона молода, красива дівчина. Але він мій брат. І мені б дуже хотілося, щоб він отримав позитивну відповідь на це запитання". Мій молодший брат після 3 років катувань прийшов до мене із квітами Зустрітись наживо Софії та Артему вдалося за тиждень після обміну. Жінка зізнається, цей момент стане найціннішим спогадом на усе життя. "Мій молодший брат після трьох років полону, після трьох років катувань, прийшов на першу зустріч з квітами", - ділиться з нами Софія, - це найцінніші квіти в моєму житті, однозначно. Я не знаю, де він взяв гроші, зайняв там, можливо, у побратимів. Але, чесно, я й знати не хочу. Коли я побачила його з квітами, що він йде до мене на зустріч, я зрозуміла, що Росія його не зламала". Квіти, що їх Софії подарував Артем на першій зустрічі після обміну "Я біжу до нього, бачу ці квіти, розумію, що, звісно, ці квіти для мене. І повисла йому на шию, плачу, кричу", - Софія пригадує перші хвилин зустрічі, - Боже, кажу, братику, як я тебе чекала, як я тобі вдячна, дякую за все! Що ти там не зламався". Вона добре памʼятає і відповідь Артема: "Ну тихо, тихо, заспокойся. Не плач, все добре. Все добре, я вже тут". До думки, що брат вже вдома, Софія ще довго буде звикати. "Як наче броня, яку я на себе вдягла, і йшла в ній ці три роки боротьби, спала. І, мабуть, мені теж разом з братом доведеться проходити психологічну реабілітацію", - посміхається Софія. Можливості людського організму нам невідомі За усі три роки полону, першу й останню звістку від Артема Софія отримала 22-го травня 2022 року. Тоді Артем, після виходу з Азовсталі, зателефонував їй з Оленівки. Усі наступні дні, місяці та роки утримання Артем провів у невідомості. Він не міг телефонувати рідним чи принаймні отримувати листи. Однак Софія продовжувала боротися з невідомістю і шукала будь-які звістки про Артема. "Інформація, яку я отримувала про Артема, це було 5 разів за ці 3 роки від звільнених з полону, які десь його бачили. А крайня інформація на січень 25 року була від звільненого з полону, який просто його чув", розповідає Софія, - сказав, що Артема не бачив, але чув, тому що поверхи там розподілені по прізвищах. І прізвище Ткаченко, і прізвище на "С" вони були поруч". Скріншот з відео, опублікованого росіянами, під час утримання Артема в полоніАртему змінили 4 місця утримання, одне з яких - Таганрог, вважається найжорсткішим у Росії. Для контексту: саме під час етапування з Таганрога загинула українська журналістка Вікторія Рощина. "В Таганрозі, коли ти вигружаєшся з КамАЗа, ти до землі не долітаєш. Тобто ти сплигуєш з кузова і потрапляєш на черевики вертухаїв російських", - ділиться спогадами брата Софія.Вона також додає, що це єдине, чим поділився Артем стосовно умов утримання в російському полоні. "Він сказав, що можливості людського організму нам невідомі. Це єдине, про що він мені сказав. Але мені цього достатньо. Я розумію, що там відбувалося. І я ніколи не буду лізти йому в душу". Жінка каже, що готова буде вислухати та допомогти, як тільки брат захоче повернутися до цієї теми. Ми одна одну розуміли, ми просто були разом Боротьба Софії ж досі триває. У 2022-му жінка долучилася до ГО "Жінки зі сталі". Каже, що саме коло однодумиць надавало їй сил: "Ми всі там були об'єднані одним болем, ми одна одну розуміли, не засуджували за сльози, за надмірні емоції, за якісь там, можливо, помилки. Ми просто були разом". Софія Черепанова на мирній акції на підтримку військовополонених Тепер Софія працює заступницею голови Всеукраїнської профспілки захисників України. Надалі по життю жінка планує займатися правозахисною діяльністю. "Ось це спасибі від військового або мами зниклого безвісти за якусь таку дрібничку - воно надає сили рухатись далі. І якщо можеш врятувати одну людину - ти можеш врятувати весь світ". А попереду, каже Софія, усе буде добре. "Зараз будемо тільки жити, тільки вперед, тільки щастя, любов, легкість, бо Артем на це заслуговує". 
we.ua - На першу зустріч він прийшов із квітами: Софія Черепанова про довге очікування та зустріч брата із російського полону 
Дзеркало Тижня on zn.ua
На Донеччині розбився російський Су-25: літак міг збити його напарник
Пара штурмовиків Су-25 вилетіла з аеродрому “Таганрог-Центральний”.
we.ua - На Донеччині розбився російський Су-25: літак міг збити його напарник
Еспресо on espreso.tv
Не лише Кримський міст: українська "Павутина" має оплести залізничні коридори окупантів до Криму, - військовий експерт
Про це Еспресо розповів Іван Киричевський, військовий експерт Dеfеnсе Ехрrеss.Агресор серйозно працює над тим, щоб мінімізувати використання Кримського мосту як потенційно вразливої логістичної магістралі. Натомість створюється сухопутна альтернатива у вигляді залізниць за маршрутами “Таганрог - Маріуполь” та “Маріуполь - Бердянськ - Мелітополь”. Це суттєво змінює систему логістики армії РФ у війні проти України. Якщо цей проєкт буде реалізовано, постачання окупантів зброєю та всім іншим необхідним для війни значно покращиться, що тягне за собою очевидні стратегічні ризики для Сил оборони України. "Але треба врахувати, що побудова такої залізниці в росіян може зайняти кілька років, тож у ЗСУ є певне вікно можливостей для ураження наявної логістичної системи армії РФ. І маємо цими можливостями сповна скористатись", - наголошує Киричевський.Волноваха - Комиш-Зоря - Верхній Токмак – Мелітополь: сьогодні усі важливі точки залізничного коридору з Донбасу на Крим перебувають в зоні досяжності далекобійного озброєння України. Навіть виведення з ладу однієї з цих точок означатиме уповільнення руху по магістралі в цілому. "Якщо ж вивести з ладу одночасно всі чотири точки, це призведе до паралічу самої магістралі та розвалу залізничної логістики армії РФ на тимчасово окупованій території України по логістичних “островах” за маршрутами "Мелітополь - Крим", "Маріуполь - Волноваха" та "Бердянськ - Пологи", - зазначає експерт.Він звертає увагу на необхідність пошуку нестандартних прийомів ураження залізничної інфраструктури, яка використовується загарбниками, адже пошкодження колій та мостів навчились швидко долати. "І саме з цієї логіки доцільним стає бити скоріше по депо та інших технічних спорудах, адміністративних будівлях та стоянках залізничної спецтехніки", - вважає експерт.А от щодо зброї, основним засобом ураження залізничної інфраструктури ворога на тимчасово окупованій території України можуть стати далекобійні ударні безпілотники. "І не тільки з огляду на те, що вони виробляються масово. А ще й зважаючи на низьку ефективність роботи, яку демонструє російська ППО під час відбиття ударів українських дронів-камікадзе по критично важливих об’єктах на території РФ", - зауважує Киричевський.Логістика російських окупантів у війні проти України спирається насамперед на залізничний транспорт, тож українська “Павутина” має оплести й залізничні коридори окупантів до Криму та в інших напрямках, резюмує експерт.
we.ua - Не лише Кримський міст: українська Павутина має оплести залізничні коридори окупантів до Криму, - військовий експерт
Еспресо on espreso.tv
Чи можна знищити залізничний коридор окупантів зі сходу на Крим
Значення залізничного сполучення для російської арміїОперація “Павутина” викликала неймовірне захоплення світу. Знищення ударними українськими дронами ешелону з військовою технікою на цьому фоні здобуло менше уваги. Однак значення цієї спецоперації в багатьох сенсах є не менш важливим. Зокрема, з огляду на те, що логістика російських окупантів у війні проти України спирається насамперед на залізничний транспорт. Всю окуповану територію України, на якій вгризається в землю агресор, підтримує залізниця. Боєприпаси на передову, з яких окупанти стріляють по українцях, також доставляє залізниця. Тож важливо розуміти, як ми можемо підривати й нарешті знищувати ці можливості окупантів.Основу залізничної логістики РФ закладає те, що росіяни мають доволі численні залізничні війська (10 бригад загальною чисельністю 30 тисяч військовослужбовців на початок лютого 2022 року), які займаються безпосередньо утриманням залізничної мережі. Вантажі безпосередньо перевозять РЖД або маріонеткові структури на тимчасово окупованій території України.Усі залізничні маршрути окупантів, зрозуміло, відомі Україні. Відомо і те, що окупанти докладають значних зусиль для покращення поставок залізницею. У лютому цього року вони запустили залізничне сполучення "Таганрог - т. о. Маріуполь", що своєю чергою стало елементом прямого залізничного маршруту "Донецьк - Ростов". Фрагмент карти Dеер Stаtе, де жовтим виділено залізничну гілку між Таганрогом і МаріуполемЧому це важливо? Агресор серйозно працює над тим, щоб мінімізувати використання Кримського мосту як потенційно уразливої логістичної магістралі. Натомість створюється сухопутна альтернатива у вигляді залізниць за маршрутами “Таганрог - Маріуполь” та “Маріуполь - Бердянськ - Мелітополь”. Це суттєво змінює систему логістики армії РФ у війні проти України, Кримський міст як магістраль для військового постачання стає другорядним. Натомість першочергове значення здобуває “залізничний коридор” по хорді Донецьк - Волноваха - Верхній Токмак - Мелітополь і далі на Кримський півострів, який сьогодні експлуатують російські загарбники.Побудова залізничної гілки російських окупантів між Таганрогом і МаріуполемВарто підкреслити, що російські окупанти мінімізували використання Кримського мосту і для умовно цивільної логістики. Наприклад, з літа 2024 року по цій незаконній споруді не пропускають цистерни з паливом.Якою є залізнична мережа на тимчасово окупованій території  УкраїниГілка “Таганрог – Маріуполь” пролягла по маршруту "Кальміуське – стик між тимчасово окупованими Волновахою та Маріуполем". Ця гілка має одну колію, рух іде під тепловозною тягою, що обмежує пропускну здатність до верхньої стелі 10 поїздів на добу. Але сам запуск цієї гілки дав змогу окупантам запустити рух по умовному маршруту "Таганрог - т.о. Маріуполь" і заодно зменшив значення гілки "Донецьк – Волноваха". Проблемою для ворога залишається те, що усі важливі точки залізничного коридору з Донбасу на Крим перебувають в зоні досяжності далекобійного озброєння України. Зокрема, окупантам необхідно й далі експлуатувати залізничний вузол у тимчасово окупованій Волновасі, від якої йде двоколійна колія під тепловозною тягою до станції Комиш-Зоря. Наступна важлива точка – залізничний вузол у Верхньому Токмаку (відгалуження – на Бердянськ та Мелітополь) та врешті сам Мелітополь.Для виводу своїх логістичних комунікацій із зони можливого удару від ЗСУ окупанти ведуть проєкт зі спорудження прямої 500-кілометрової залізниці між Маріуполем, Мелітополем та Бердянськом. Якщо цей проєкт буде реалізовано, постачання окупантів зброєю та всім іншим необхідним для війни значно покращиться, що тягне за собою очевидні стратегічні ризики для Сил оборони України. Але треба врахувати, що побудова такої залізниці в росіян може зайняти кілька років, тож у ЗСУ є певне вікно можливостей для ураження наявної логістичної системи армії РФ. І маємо цими можливостями сповна скористатись. Загальна схема логістичних комунікацій на півдні України, фрагмент карти Dеер StаtеЗусилля слід зосереджувати саме на існуючому залізничному коридорі окупантів з Донбасу на Крим, оскільки саме ця магістраль є зараз найбільш важливою для армії РФ.Вразливі місця залізничної логістики окупантів Маршрут "Волноваха - Комиш-Зоря - Верхній Токмак – Мелітополь" для окупантів є незамінним; виведення з ладу однієї з цих точок означатиме уповільнення руху по магістралі в цілому. Якщо ж вивести з ладу одночасно всі чотири точки, це призведе до паралічу самої магістралі та розвалу залізничної логістики армії РФ на тимчасово окупованій території України по логістичних “островах” за маршрутами "Мелітополь - Крим", "Маріуполь - Волноваха" та "Бердянськ - Пологи".Специфіка ситуації також у тому, що сьогодні рух за цими маршрутами можливий тільки під тепловозною тягою, для якої потрібно зберігати значні запаси дизпального.Крім того, російські окупанти мають проблеми з персоналом для обслуговування залізниць. Наприклад, залізничники в тимчасово окупованому Бердянську звільняються через незадовільні умови праці та на тлі чуток про старт будівництва залізниці на узбережжі Азовського моря. Схема від "Центру журналістських розслідувань", де зеленим позначено існуючі на ТОТ України залізниці, фіолетовим - маршрути, які зараз можуть прокладати російські окупантиСлід також згадати й про плани міноборони РФ, заявлені восени 2022 року на тлі “часткової мобілізації”, про формування двох нових корпусів у складі залізничних військ зі збільшенням чисельності цього року від 30 тисяч до 40 тисяч військовослужбовців. Підтвердження реалізації цього плану наразі нема. Ймовірно, ворог для роботи на залізницях ТОТ України поки що залучає кадрових працівників РЖД, роботу якої курував нинішній глава міноборони РФ Бєлоусов.Чим та як Україна може вражати залізничний коридор з Донбасу на КримОчевидно, що головні зусилля по виводу із ладу ворожої логістики слід зосередити саме на залізничному коридорі окупантів з Донбасу на Крим. Стандартним прийомом виведення з ладу залізничної логістики вважаються удари напряму по колійній та мостовій інфраструктурі. Але за час повномасштабного вторгнення ворог, на жаль, навчився швидко відновлювати пошкодження після таких атак.Тож маємо шукати нестандартні прийоми ураження залізничної інфраструктури, що її використовують російські загарбники. І саме з цієї логіки доцільним стає бити скоріше по депо та інших технічних спорудах, адміністративних будівлях та стоянках залізничної спецтехніки.Для роботи залізниці треба не тільки колії та рухомий склад, але й також допоміжна частина у вигляді ремонтних підрозділів, інфраструктури обслуговування та адміністративної вертикалі. Виведення з ладу допоміжної частини призводить до зупинки руху залізничного транспорту на тих ділянках, де відбувся удар.Ще одне питання – чим бити? Сьогодні вже цілком очевидно, що слід використовувати для цього не лише наявне ракетне озброєння ЗСУ.  Основним засобом ураження залізничної інфраструктури ворога на тимчасово окупованій території України можуть стати далекобійні ударні безпілотники. І не тільки з огляду на те, що вони виробляються масово. А ще й зважаючи на низьку ефективність роботи, яку демонструє російська ППО під час відбиття ударів українських дронів-камікадзе по критично важливих об’єктах на території РФ.Пошкоджені вагони та локомотив російського поїзда після сходження з рейок у Брянській області 1 червня 2025 року, фото: gеttyіmаgеsОперація “Павутина” продемонструвала світові здатність України вражати російські цілі далеко за межами нашої землі. Образно кажучи, українська “Павутина” має оплести й залізничні коридори окупантів до Криму та в інших напрямках. І в цьому сенсі знищення в Криму тепловоза з ешелоном військової техніки є символічною ластівкою, що летить в правильному напрямку. Як відомо, ластівки в певні періоди успішно літають зграями. Матеріал підготовлено у співпраці з Консорціумом оборонної інформації (СDІ), проєктом, який об’єднав українські аналітичні та дослідницькі організації, та спрямований на посилення інформаційної підтримки й аналітичного забезпечення у сфері національної безпеки, оборони й геополітики.
we.ua - Чи можна знищити залізничний коридор окупантів зі сходу на Крим
Еспресо on espreso.tv
"Найбільше перекидання за останні пів року": росіяни масово перевозять техніку і військових з півдня на Сумщину
Про це повідомив керівник Центру вивчення окупації Петро Андрющенко.Понад 10 САУ, системи ППО та колони на 40+ вантажівок з БК та живою силою.  Фіксуємо масове та найбільше перекидання військової техніки з Криму/Херсонщини.Так, за його словами, цими вихідними через Маріуполь в бік Новоазовська, а далі в Таганрог росіяни перекидали велику кількість військової техніки та особового складу. Зафіксовано щонайменше 10 нових самохідних артилерійських установок, комплекс ППО і понад 40 вантажівок з живою силою та боєкомплектом. Тактичне маркування на техніці - трикутник в трикутнику.За даними Андрющенка, далі окупанти вантажать техніку на залізницю і перекидають в Курську область, а фактично на Сумщину."Це найбільше перекидання за останні пів року в принципі, та перше подібне за весь період війни. Найбільш дивує постачання САУ в стані "нові" з напряму Криму. Розбираємось", - додав керівник Центру вивчення окупації.Напередодні повідомлялося, що з Донецького напряму російські окупанти перекидають свою військову техніку та живу силу в напрям населених пунктів Розівка та Пологи, що у Запорізькій області.
we.ua - Найбільше перекидання за останні пів року: росіяни масово перевозять техніку і військових з півдня на Сумщину
Межа on mezha.net
Підпал релейної шафи на залізниці Маріуполь-Таганрог від руху “АТЕШ”
Про це повідомили у Теlеgrаm руху “АТЕШ” Агенти руху спротиву “АТЕШ” здійснили підпал релейної шафи на залізничній лінії, що з’єднує окупований Маріуполь з російським Таганрогом. Ця залізниця була збудована Росією під час окупації частини Донеччини. Про інцидент стало відомо через повідомлення в Теlеgrаm від руху “АТЕШ”. Залізничне сполучення між Маріуполем і Таганрогом було створене окупантами […] Тhе роst Підпал релейної шафи на залізниці Маріуполь-Таганрог від руху “АТЕШ” fіrst арреаrеd оn Межа. Новини України..
we.ua - Підпал релейної шафи на залізниці Маріуполь-Таганрог від руху “АТЕШ”
Еспресо on espreso.tv
Партизани провели диверсію на новій залізничній ділянці Волноваха - Маріуполь: це порушило логістику окупантів
Про це повідомляє партизанський рух "Атеш".Як зазначається, що у результаті підриву порушено роботу системи сигналізації та управління рухом поїздів.За даними "Атеш", ця ділянка є ключовим елементом нової залізничної гілки Таганрог - Маріуполь, яку росіяни спішно запустили для перекидання палива, техніки та боєприпасів прямо на лінію фронту, оминаючи Кримський міст. Вона дозволяє доставляти вантажі з Ростова швидше та з меншими ризиками.Агенти руху опору кажуть, що пошкодження інфраструктури на цьому напрямі дезорганізує постачання та підвищує вразливість окупаційної армії."Ми продовжуємо бити по критично важливих точках ворога. Кожен удар знижує їхню боєздатність", - наголошують партизани.Уночі 31 травня на залізничній ділянці біля тимчасово окупованої Якимівки Мелітопольського району Запорізької області відбувся вибух - підірвано військовий потяг російських загарбників.
we.ua - Партизани провели диверсію на новій залізничній ділянці Волноваха - Маріуполь: це порушило логістику окупантів
Українська правда on pravda.com.ua
Партизани порушили логістику ворога на окупованій Донеччині – "АТЕШ"
Партизани руху "АТЕШ" заявили, що порушили логістику ворога, вивівши з ладу релейну шафу на новій ділянці залізниці Волноваха - Маріуполь, збудованій окупантами. Джерело: "АТЕШ" у соцмережах Деталі: У партизанському русі пояснюють, що ця ділянка є ключовим елементом нової залізничної гілки Таганрог - Маріуполь, яку росіяни спішно запустили для перекидання палива, техніки та боєприпасів прямо на лінію фронту, минаючи Кримський міст.
we.ua - Партизани порушили логістику ворога на окупованій Донеччині – АТЕШ
Еспресо on espreso.tv
Сили ППО за ніч знищили 6 балістичних ракет і знешкодили 245 дронів РФ
Про це повідомляють Повітряні сили ЗСУ.Так, із 20:30 23 травня росіяни здійснили удар по Україні із застосуванням 14 балістичних ракет "Іскандер-М/КN-23". Їх окупанти запускали із районів Таганрог, Єйськ, Брянськ та тимчасово окупованого Криму. Під ракетною атакою опинилися Київ, Дніпропетровщина, Одещина та Запорізька область.Також протягом ночі ворог запустив по Україні 250 ударних БПЛА типу Shаhеd і безпілотників-імітаторів різних типів із напрямків Брянськ, Міллерово, Курськ, Орел, Шаталово, Приморсько-Ахтарськ, що у РФ, і Криму. У Повітряних силах зазначають, що основним напрямком ворожої атаки цієї ночі була столиця України місто Київ.Станом на 08:30 протиповітряною обороною збито 6 балістичних ракет Іскандер-М/КN-23 та знешкоджено 245 ворожих дронів на сході, півночі, півдні та в центрі країни. Зокрема, 128 БПЛА було збито вогневими засобами ураження, 117 - локаційно втрачені або подавлені РЕБ без негативних наслідків.Внаслідок ворожої атаки постраждали Київщина, Дніпропетровщина, Одещина, Харківщина, Донеччина та Запоріжжя. Детальніше про наслідки атаки читайте за посиланням.
we.ua - Сили ППО за ніч знищили 6 балістичних ракет і знешкодили 245 дронів РФ
Еспресо on espreso.tv
"Україна матиме чудову можливість знищити мінімум три російських бомбардувальники Ту-95МС": у Dеfеnsе Ехрrеss розповіли деталі
Про це в етері Еспресо розповів військовий експерт Dеfеnsе Ехрrеss Іван Киричевський."Дані про плани модернізації стратегічної авіації РФ опублікувала одна приватна розвідувальна компанія Dаllаs. Відповідно, ми можемо відштовхуватись від їхніх даних. Утім, якщо дуже уважно читати про те, що вони пишуть, то там можна знайти дуже цікаву інформацію. Зокрема, про те, що перед Силами оборони України відкривається певне вікно можливостей. За планами росіян 6 стратегічних бомбардувальників Ту-95МС мають пройти плановий ремонт, можливо, з певною модернізацією. Три з них мають бути доставлені на ремонт у Таганрог, за 150 км від лінії фронту. Судячи з кошторису, який складає понад 15 млрд рублів, там має бути складний набір робіт", - пояснив Киричевський.За словами експерта, імовірно, росіяни планують модернізувати ці літаки й установити пілони для ракет Х-101, щоб мати більше можливостей для ракетних ударів по території України."Імовірно, росіяни хочуть прикріпити пілони до цих літаків для ракет Х-101. Маловідомо, але десь половина російських Ту-95МС має пілони для зовнішньої підвіски для ракет Х-101, інша половина - для старих Х-55. Так от, якщо дані про ремонт в Таганрозі відповідають дійсності, то ми матимемо чудову можливість, щоб скоротити парк стратегічної авіації РФ мінімум на три літаки ТУ-95МС. Якщо не АТАСМS, то вітчизняні дрони або ракети "Нептун" можуть гарно попрацювати", - додав він. 20 травня у приватній розвідувальній компанії Dаllаs повідомили, що Росія модернізує старі бомбардувальники та будує нові, аби посилити повітряно-ракетну загрозу. 
we.ua - Україна матиме чудову можливість знищити мінімум три російських бомбардувальники Ту-95МС: у Dеfеnsе Ехрrеss розповіли деталі
Еспресо on espreso.tv
У Маріуполі зафіксували нову військову техніку РФ з нетиповим маркуванням, - Андрющенко
Про це він написав у телеграм."Ми зафіксували нові тактичні маркування - біле коло у квадраті, що було нанесено на військову техніку, яка рухалась із Запорізького напрямку через Маріуполь у Ростовську область", - заявив Андрющенко. Він зауважив, що автотранспорт і техніка виглядає як нова й така, що не брала участі в бойових діях."Ще раз наголошу, що порівняно з реверсним рухом назвати перекидання сил в Росію з Запорізького напрямку буде перебільшенням, але тенденція тримається весь тиждень. До того ж надходить інформація, що саме Таганрог почав виконувати функцію логістично-залізничного вузла для завантаження/вивантаження ворога", - зауважив голова Центру вивчення окупації.Раніше керівник Центру вивчення окупації Петро Андрющенко зазначив, що очікується збільшення активних наступальних дій з боку ворога на півдні країни.
we.ua - У Маріуполі зафіксували нову військову техніку РФ з нетиповим маркуванням, - Андрющенко
24 Канал on 24tv.ua
Їдуть не лише з Ростова: що стали перевозити росіяни залізницею на Південь
Росіяни запустили перший потяг, який ішов на окуповані території Півдня України. Однак залізниця веде не лише з Ростова–на–Дону, перша точка, яку зафіксували, був Таганрог. Повний текст новини +Відео
we.ua - Їдуть не лише з Ростова: що стали перевозити росіяни залізницею на Південь
Last comments

What is wrong with this post?

Captcha code

By clicking the "Register" button, you agree with the Public Offer and our Vision of the Rules