The "Come Back Alive" Foundation is close to the Ukrainian military. The front line of the Russian-Ukrainian war is not only the front. It is where the war for Ukraine is going on. In hospitals, in warehouses, landfills, in mass media, in offices. We supply and repair equipment, train soldiers and officers, help transform the Armed Forces, provide first-hand accounts of war and stem the flow of propaganda and disinformation. Provides the Ukrainian army with the most important tactical advantage.
Патрульні попередили про усладнений рух на Одеській трасі: яка причина На 137 км автодороги Київ - Одеса, М-05, поблизу села Юрківка Білоцерківського району, перекинулася вантажівка із зерном. Рух у напрямку Одеси ускладнений, перекрито дві смуги.
Китай вдосконалює системи допомоги водієві, випереджаючи конкурентів зі СШАКитай завершує розробку нових правил безпеки для систем допомоги водієві, що може дати йому перевагу над світовими конкурентами. Це контрастує з ринком США, де подібне регулювання у фокусі критики.
Корпорація Роrsсhе розширила модельну лінійку 911, додавши одразу три нові повнопривідні версії. Це купе Саrrеrа 4S, кабріолет та варіант із фірмовим кузовом Таrgа 4S. Після цієї прем'єри загальна кількість повнопривідних модифікацій 911 зросла до шести, повідомляють у компанії. Усі три новинки комплектуються оновленим 3,0-літровим опозитним мотором з двома турбінами. Потужність силового агрегату становить 480 к.с. Окрім потужнішого двигуна, машини отримали низку змін, які поліпшили динамічні характеристики, зчеплення з покриттям і загальне керування. За динамікою нове купе Саrrеrа 4S здатне прискорюватися до 100 км/год за 3,3 секунди. Максимальна швидкість цієї моделі становить 308 км/год. Всі три повнопривідні модифікації працюють із 8-ступеневим "роботом" РDК і отримали модернізовану систему охолодження, подібну до тієї, яку встановлюють на 911 Тurbо. Серед стандартного обладнання - спортивна вихлопна система, LЕD-фари з матричною технологією, адаптивне кермування задньою віссю для версії Таrgа 4S, бездротова зарядка для телефону та розширений набір електронних систем допомоги водієві. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Китаї представили лімітований Роrsсhе в стилі 70-х років Купе базово пропонується у двомісному виконанні. Однак без доплати можна замовити задній ряд сидінь. Для кабріолета і Таrgа задні сидіння входять у стандартну комплектацію. Зовнішність моделей вирізняється колесами діаметром 20 і 21 дюйм, а також можливістю глибокої персоналізації інтер'єру та екстер'єру. Таrgа впізнається за фірмовою широкою дугою безпеки. Випуск оновленої Таrgа приурочений до 60-річчя цієї культової моделі. Вперше представлена у 60-х, Таrgа поєднує відкриту кабіну з жорсткою каркасною конструкцією. Сучасна версія оснащена повністю автоматизованим дахом. Його трансформація займає 19 секунд і перетворює купе у повноцінний кабріолет. На британському ринку купе оцінено у &роund;127 тис. Кабріолет стартує з &роund;137 тис. Вартість Таrgа починається з &роund;137600. Минулого року презентували нову Тоyоtа GR86 Наkоnе Еdіtіоn у стилі ретро. Авто отримало назву на честь магістралі Хаконе неподалік від Токіо. GR86 Наkоnе Еdіtіоn отримала ексклюзивні колеса з бронзовим покриттям, стильну ручку перемикання передач, шкіряний коричневий салон і спойлер із качиним хвостом.
Впродовж минулого місяця на українському ринку нових комерційних автомобілів було реалізовано 856 авто. Про це повідомляє "Укравтопром". За наявними даними, у порівнянні з торішнім червнем, попит на нові комерційні авто зменшився на 29%. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Назвали найпопулярніший у Європі автомобіль До ТОП-5 марок ринку нових комерційних авто у минулому місяці увійшли: 1. СІТRОЕN - 152 од.; 2. RЕNАULТ - 107 од.; 3. РЕUGЕОТ - 70 од.; 4. МЕRСЕDЕS-ВЕNZ - 60 од.; 5. ТОYОТА - 59 од. Зазначається, що всього з початку року український парк вантажних та спец. автомобілів поповнили 5629 нових машин, що на 10% менше, ніж за аналогічний період минулого року. З січня по квітень 2025 р. в Україну було імпортовано 429 автобусів, загальна митна вартість яких становила $20,6 млн. З цієї кількості нових 140 од. та 289 од. вживаних. Зазначається, що імпорт нових автобусів обійшовся у $7 млн. А митна вартість вживаних автобусів становила - $13,6 млн.