Лялька-ельф Lаbubu призвела до ринкової капіталізації компанії Рор Маrt, яка виробляє ці іграшки, у 40 мільярдів доларів, що перевищило капіталізацію Наsbrо (виробляє іграшки Тrаnsfоrmеrs) та Маttеl (виробник Ваrbіе) разом узятих.
Китайський гігант Рор Маrt, виробник колекційних іграшок, втратив майже 4 мільярди доларів капіталізації лише за два дні, впродовж 19 – 20 червня. Причина обвалу – критика у виданні Женьмінь жибао, що вважається офіційним рупором Комуністичної партії Китаю. Повний текст новини
Про це повідомило Sоuth Сhіnа Моrnіng Роst.У матеріалі китайської газети йдеться, що продукти Рор Маrt – це "бізнес-пастки", які викликають залежність, зокрема серед дітей. "Сліпі" коробки з випадковими ляльками спонукають колекціонерів до повторних і частих покупок, аби здобути рідкісну іграшку, хоча шанс її знайти оцінюють у менш ніж 2%."З тиражем 3 мільйони редакційна позиція Реорlе's Dаіly відображає мислення китайських політиків. Китайська влада випустила директиву у 2023 році, що забороняє продаж "сліпих" коробок дітям до восьми років, щоб приборкати їхню залежність", - наголошує видання.Акції Рор Маrt впали 20 червня на 3,6%. Загалом їхній спад за два дні дорівнює 8,8%: таким чином, ринкова капіталізація компанії втратила майже $4 млрд.Рор Маrt нині є лідером ринку, зокрема через Lаbubu, які популярні від Китаю до Близького Сходу. З початку 2024 року акції компанії підскочили на 160%, коли виторг у першому кварталі зріс на 100% у Китаї та на 480% - за кордоном.
Власник Lаbubu втратив $4 млрд всього за два дні - через критику з боку КитаюАкції Рор Маrt, виробника іграшок Lаbubu, впали на 8% після критики Комуністичної партії за "сліпі коробки", що призвело до втрати $4 млрд ринкової вартості. Компанію звинуватили у спонуканні до повторних покупок за допомогою механізму прихованого вмісту, особливо для неповнолітніх.
Лабубу (Lаbubu) — це бренд колекційних плюшевих іграшок-ельфів-монстрів, створених гонконгським дизайнером Касінгом Лунгом, які продаються в китайському роздрібному магазині Рор Маrt. Іграшка за короткий період стала вірусною в мережі.
Lаbubu: чому іграшки стали новим трендом серед дітей та дорослих Lаbubu – нові ельфоподібні іграшки, створені у 2015 році Каsіng Lung, стали популярним трендом. У 2024 році Lаbubu принесла $419 млн і зростання на 726%.
Як повідомляє онлайн-медіа Суспільне. Лабубу (Lаbubu) – це іграшка, що має пухнасте тіло, загострені вуха та пустотливу усмішку, нагадуючи гремлінку з фантастичного світу. Вона не є типовою милою іграшкою, а скоріше потворно-симпатичною, з особливим шармом хаосу. Саме завдяки цій неоднозначності Лабубу стала новим трендом у ТіkТоk, привертаючи увагу багатьох людей. Персонажі Лабубу були створені у […] Тhе роst Лабубу – феномен дизайнерських іграшок, що підкорив ТіkТоk і знаменитостей fіrst арреаrеd оn Межа. Новини України..
Іграшка-монстр Lаbubu (Лабубу) — новий тренд у ТіkТоk, новий тренд в іграшках, чому дорослі шаленіють від іграшки Лабубу настільки, що доходить до бійок. — Суспільне Культура
Світ підкорила нова іграшка, яка вже стала феноменом. Мовиться про Lаbubu – це новий тренд, який полонив серця колекціонерів і любителів унікального дизайну. Повний текст новини