У ніч проти 4 липня Росія вкотре масовано атакувала столицю. Рятувальники ліквідовують наслідки одразу у декількох районах Києва. У ДСНС показали фото наслідків. "Інформація щодо постраждалих уточнюється. До ліквідації наслідків обстрілу у Києві залучені понад 450 рятувальників та близько 100 одиниць техніки", - йдеться у повідомленні. На цей час, за даними медиків, відомо про 23 постраждалих від атаки ворога на столицю. 14 із них госпіталізували. Іншим надали допомогу амбулаторно або на місці. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Показали страшні наслідки російських ударів по Київщині Солом'янський район: через атаку сталося часткове руйнування п'ятиповерхівки. Виникла пожежа покрівлі семиповерхівки на площі 2000 кв. м. Сталися загоряння у складській будівлі, на території СТО та гаражного кооперативу. Пошкоджено багато цивільної інфраструктури. Святошинський район: внаслідок влучання у 14-поверховий житловий будинок виникла пожежа. Також загорілися автомобілі. Триває гасіння кількох пожеж у нежитлових будівлях. Шевченківський район: під атакою БпЛА опинилася ще не заселена восьмиповерхівка, сталося руйнування на першому поверсі. У Дарницькому та Голосіївському районах зафіксовані падіння уламків ворожих БпЛА. У результаті нічної атаки ворога на столицю пошкоджені п'ять автомобілів швидкої допомоги, які виїжджали на виклики до постраждалих мешканців Києва. Серед медиків, за інформацією на цей час, поранених немає. У ніч проти 4 липня РФ нещадно атакувала Київ дронами та балістикою. Унаслідок ворожого обстрілу було пошкоджено залізничну інфраструктуру, повідомила Укрзалізниця. Пасажирські поїзди західного напрямку прямують відхиленим маршрутом через Вишневе та Дарницю, що спричиняє затримки до 2 год.
У ніч проти 4 липня РФ нещадно атакувала Київ дронами та балістикою. Унаслідок ворожого обстрілу було пошкоджено залізничну інфраструктуру, повідомила Укрзалізниця в Теlеgrаm. "У результаті ворожого обстрілу Києва зафіксовано пошкодження залізничної інфраструктури в межах міста. Пасажирські поїзди західного напрямку прямують відхиленим маршрутом через Вишневе та Дарницю, що спричиняє затримки до 2 годин", - йдеться в дописі. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Показали страшні наслідки російських ударів по Київщині Кyіv Сіty Ехрrеss поки виконує маршрути лише північним напівкільцем Святошин - Почайна - Дарниця (в обидвох напрямках). Через суміщення з пасажирськими поїздами можливі відхилення від графіку руху. "Відновлювальні роботи вже йдуть повним ходом. Тим часом резервні тепловози будуть довозити поїзди в межах столиці при поновленні руху на дільниці Святошин - Київ-Пасажирський", - додає перевізник. У ніч на 4 липня ворог здійснив масовану комбіновану атаку на Київ та область. Били дронами, балістичними та крилатими ракетами. Після нічної атаки росіян Київ охоплено вогнем. Фіксуються займання на багатьох локаціях, в повітрі висока концентрація продуктів горіння. Містян просять зачиняти вікна. За попередніми даними постраждали 14 людей. Попередньо на столицю та область росіяни вночі запустили: понад 155 ударних та імітаційних БпЛА; сім ракет "Іскандер-М"; чотири ракети "Іскандер-К"; два "Кинджали".
The Mission of «Sprava Hromad»is the support of our army. The key to victory at the front is the support of the army in the rear! Now again, as in 2014, the army needs our unity in matters of aid!Starting with basic things like clothing, and ending with high-precision equipment, such as optical-radio-electronic surveillance complexes, our community buys and supplies the troops with everything they need, which forms a new, more advanced army! In this process, we, Public Affairs, take over all the routine processes from "understanding what the military needs to beat the enemy" and ending with handing him the keys to the dream equipment! However, we can overcome this path only under one condition: only together with you!
Внаслідок нічної атаки Росії на Київ зазнала пошкоджень залізнична інфраструктура. Рух пасажирських поїздів частково обмежено, а окремі рейси затримуються до двох годин. Джерело: "Укрзалізниця" Дослівно: "Пасажирські поїзди західного напрямку прямують відхіленим маршрутом через Вишневе та Дарницю, що спричиняє затримки до 2 годин.
Підвищення тарифів на перевезення контейнерів з масою брутто понад 26 тонн, яке ініціює "Укрзалізниця", зведе нанівець розвиток інтермодальних перевезень і стане кроком назад від європейської інтеграції. Окрім того, це призведе до збитків для самої "Укрзалізниці" в розмірі...
Підвищення тарифів на перевезення контейнерів з масою брутто понад 26 тонн, яке ініціює Укрзалізниця, зведе нанівець розвиток інтермодальних перевезень і стане кроком назад від європейської інтеграції. Це також призведе до збитків для самої УЗ у розмірі півмільярда гривень. Про це йдеться у листі Українського національного комітету Міжнародної Торгової Палати (ІСС Ukrаіnе) до міністра розвитку Олексія Кулеби.
фото УНИАНПідвищення тарифів на перевезення контейнерів з масою брутто понад 26 тонн, яке ініціює Укрзалізниця, зведе нанівець розвиток інтермодальних перевезень і стане кроком назад від європейської інтеграції....
АТ «Укрзалізниця» (УЗ) встановлює нерівні умови для різних портів, і це має ознаки зловживання монопольним становищем, обмежує конкуренцію і суперечить принципам рівного доступу до інфраструктури.
"Укрзалізниця" встановлює нерівні умови для різних портів, і це має ознаки зловживання монопольним становищем, обмежує конкуренцію та суперечить принципам рівного доступу до інфраструктури.
АТ «Укрзалізниця» встановлює нерівні умови для різних портів, і це має ознаки зловживання монопольним становищем, обмежує конкуренцію і суперечить принципам рівного доступу до інфраструктури. Про це йдеться у листі, який написали оператори портів Одеси і Чорноморська очільнику Міністерства розвитку Олексію Кулебі, і закликали його не підтримували цю ініціативу монополіста.
АТ &quоt;Укрзалізниця&quоt; встановлює нерівні умови для різних портів, і це має ознаки зловживання монопольним становищем, обмежує конкуренцію і суперечить принципам рівного доступу до інфраструктури
фото УНІАНАТ "Укрзалізниця" встановлює нерівні умови для різних портів, і це має ознаки зловживання монопольним становищем, обмежує конкуренцію і суперечить принципам рівного доступу до інфраструктури....