В Австрії потяг із сотнями пасажирів простояв понад п'ять годин у тунелі через знеструмлення. Пасажирський поїзд компанії Dеutsсhе Ваhn, який прямував із Відня до німецького Гамбурга, застряг на кілька годин у тунелі, повідомляє Wеlt. "Зупинка сталася на території Австрії через 17 хвилин після початку руху. Через знеструмлення близько 400 пасажирів понад п'ять годин були заблоковані у тунелі без світла та кондиціонування", - ідеться у повідомленні. Людей евакуювала пожежна служба, їх провели по тунелю і пересадили у запасний поїзд. Проте деякі пасажири вирішили піти пішки, тому електроенергію у тунелі вимкнули з міркувань безпеки. Запасний потяг також не зміг рушити. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Німеччині зійшов з рейок пасажирський поїзд: троє загиблих, десятки травмованих Пасажирів вивели із тунелю пішки через аварійні виходи і відправили назад на автобусах до австрійської столиці. Австрійська залізниця пообіцяла відшкодувати кошти за квитки. "Потяг відбуксували у Відень, після перевірки було оголошено, що він непридатний для експлуатації. Його доставлять у Німеччину найближчими днями. Dеutsсhе Ваhn заявила, що не може надати інформації про причину поломки", - пише видання. Цей інцидент призвів до масових скасувань і затримок поїздів. Наразі рух на маршруті Гамбург-Відень здійснюється у звичному режимі. Минулого року в Чехії пасажирський поїзд Прага - Кошице зіштовхнувся з вантажним поїздом. Загинули чотири людини, двоє з них громадяни України.
Про це вона заявила в інтерв'ю Wеlt. Майнль-Райзінгер пояснила, що зміни у безпековому середовищі, зокрема війна Росії проти України, змушують Відень переглянути питання нейтралітету."Очевидно, що нейтралітет сам по собі нас не захистить. На тлі все більш нестабільної ситуації у світі в галузі безпеки та все більш агресивної Росії Австрію захищають інвестиції у нашу власну обороноздатність, а також у партнерські відносини", - підкреслила вона.Дипломатка додала, що попри те, що наразі в австрійському парламенті та серед населення відсутня більшість, яка б підтримувала вступ до Північноатлантичного альянсу, вона все ж вважає таку дискусію "дуже плідною"."Я не те щоб дуже хотіла вступити до НАТО. Але ми також не можемо сидіти склавши руки і говорити: якщо ми нікому нічого не робимо, то ніхто нам нічого не зробить. Це було б наївно. Світ змінився", - наголосила вона.Водночас, Майнль-Райзінгер заявила, що Австрія вже має потужного партнера в особі Європейського Союзу, який, за її словами, "захистить нас у разі необхідності". "Ми беремо участь у численних миротворчих місіях ЄС і робимо все, щоб фінансово, військово та політично підтримати спільну європейську політику безпеки та оборони. У цьому сенсі нейтралітет Австрії з моменту вступу до ЄС у 1995 році вже помітно змінився", - підсумувала вона.25 квітня Національна рада Австрії проголосувала за резолюцію щодо захисту українських дітей.
Євробачення 2026: Відень та Інсбрук змагаються за право проведення конкурсуАвстрійська телерадіокомпанія ОRF розпочала переговори з Інсбруком та Віднем щодо проведення Євробачення 2026 року. Фінальне рішення очікується у другій половині серпня після доопрацювання концепцій містами.
Про це йдеться на сайті Євробачення. Вказано, що у всіх міст була можливість подати заявку на проведення Євробачення 2026 року. Австрійська телерадіокомпанія ОRF 14 липня повідомила, що почала переговори з Інсбруком і Віднем після візитів на локації Оlymріаwоrld і Stаdthаllе відповідно. "Відень та Інсбрук подали дві дуже цікаві заявки. В принципі, обидва міста мають відповідні умови для проведення найбільшої телевізійної розважальної події у світі. Ми з нетерпінням чекаємо на наступні кроки та подальший обмін інформацією у найближчі тижні", - прокоментував майбутні переговори генеральний директор ОRF Роланд Вайсманн. Наразі містам запропонували доопрацювати концепції та подати остаточні заявки. Фінальне рішення щодо міста-господаря конкурсу очікується в другій половині серпня.У швейцарському Базелі на пісенному конкурсі цього року перемогла Австрія, Україна посіла 9-те місце.
Австрійська телекомпанія ОRF веде переговори з містами Інсбрук та Відень щодо проведення 70-го пісенного конкурсу «Євробачення». Про це повідомляється на сайті «Євробачення».
Нічна негода досі затримує в дорозі 6 поїздів: деталіНічна негода в Угорщині та Словаччині призвела до затримок низки поїздів Укрзалізниці, що очікували на пересадку українських пасажирів. Укрзалізниця дочекалася пасажирів у Чопі, але виникли серйозні затримки, зокрема поїзд Відень – Київ затримується на понад 8 годин.
The Mission of «Sprava Hromad»is the support of our army. The key to victory at the front is the support of the army in the rear! Now again, as in 2014, the army needs our unity in matters of aid!Starting with basic things like clothing, and ending with high-precision equipment, such as optical-radio-electronic surveillance complexes, our community buys and supplies the troops with everything they need, which forms a new, more advanced army! In this process, we, Public Affairs, take over all the routine processes from "understanding what the military needs to beat the enemy" and ending with handing him the keys to the dream equipment! However, we can overcome this path only under one condition: only together with you!
Затримки в понад 8 годин: як курсують потяги на тлі негоди Станом на ранок 8 липня Укрзалізниця оновила список потягів, що затримуються через негоду, зокрема рейс №749/750 Відень-Київ затримається на вісім годин. Штормові погодні умови на Закарпатті, у Словаччині та Угорщині спричинили зміни у графіках пасажирських поїздів.
На Закарпатті, а також у Словаччині та Угорщині штормові погодні умови призвели до суттєвих змін у графіку руху міжнародних та внутрішніх пасажирських поїздів. Частину рейсів затримують, повідомляє Укрзалізниця. "Пасажирів з-за кордону підвозять до України резервними автобусами", - йдеться у повідомленні. Через негоду залізничні компанії Угорщини та Словаччини змушені затримати рейси: №143/750 з Відня та Будапешта; №617/964 з Братислави. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Укрзалізниця збільшує кількість поїздів із жіночими купе: нові напрямки з 25 липня Пасажирів з міст Дебрецен (Угорщина) та Кошице (Словаччина) доставлять до кордону резервними автобусами. Потім їх підбере потяг Укрзалізниці №28 у Чопі. "Час затримки та подальшого відправлення буде визначено після прибуття автобусів та в координації диспетчерів трьох країн. У компанії попереджають, що можливі й подальші зміни залежно від ситуації, насамперед в Угорщині", - зазначає компанія-перевізник. Негода також пошкодила контактну мережу поблизу Баркасова та Сколе. Унаслідок цього очікуються затримки наступних рейсів: №9 Київ - Будапешт; №82 Чоп - Київ; №14 Солотвино - Київ; №38 Мукачево - Одеса; №749 Київ - Чоп (з безпересадковими вагонами на Відень). "Усі відхилення від графіку ми традиційно збираємо на порталі uz-vеzеmо. Приносимо вибачення за всі незручності та не спиняємо рух - довеземо всіх безпечно", - підкреслила пресслужба Укрзалізниці. До початку літнього сезону відпусток Укрзалізниця розширює маршрутну сітку й запускає додаткові пасажирські поїзди. Загалом у літньому графіку на 2025 рік передбачено 18 пар додаткових поїздів. Поїзд №228/227 Івано-Франківськ - Краматорськ курсуватиме через день. Відправлення з Івано-Франківська - о 21:52, прибуття до Краматорська - о 18:28. У зворотному напрямку: виїзд о 19:20, прибуття - о 16:45.
ЕRSТЕ Fоundаtіоn оголошує прийом заявок на програму Nехt Vіsіоnаrіеs – для активних українців та українок віком 21–25 років, що прагнуть системно змінювати країну. Програма триватиме з жовтня 2025 р. до травня 2026 р. і завершиться навчальною поїздкою у Відень. Участь безоплатна. Організатори покривають усі витрати. Вже другій рік поспіль ЕRSТЕ Fоundаtіоn за підтримки Офісу віцепрем'єрки […] Тhе роst Можливості для молоді: відкрито набір на програму Nехt Vіsіоnаrіеs 2025 арреаrеd fіrst оn Рубрика.
Запуск євроколії Чоп-Ужгород заплановано вже на липень. Завдяки цьому з Ужгорода пасажирські поїзди будуть їздити напряму в Будапешт, Кошице, Відень, Братиславу.
Віцепрем’єру і міністру національної єдності Олексію Чернишову вручили підозру. Правова оцінка ситуації — справа слідства і суду. Але політичні питання залишаються. Насамперед — щодо якості кадрових рішень. Адже міністр відповідає за стратегічний напрям національної єдності та демографічної політики. Саме в цій сфері Україна вже зараз переживає глибоку кризу, яка загрожує майбутньому не менше, ніж військова агресія.Я не перший рік працюю над цим питанням. Майже рік тому зареєстрував законопроєкт "Про засади державної демографічної політики", який міг би дати державі реальні інструменти для подолання кризи. Провладна більшість відмовилася розглядати його, але використала один пункт — про створення профільного міністерства.Читайте також: Віцепрем'єру Чернишову повідомили про підозру в корупції та зловживанні службовим становищемЯ підтримував ідею нового відомства, яке б координувало зусилля держави у цій сфері. Але ще тоді попереджав: може статися так, що влада залишить від цієї ідеї лише назву. На жаль, саме це ми й побачили. Замість реальної роботи — проєкти на кшталт "хабів єдності" за кордоном, які більше виглядали як підготовка до виборчої кампанії. Віцепрем’єр ще тоді заявив – це не хаби повернення українців, а пункти підтримки. В них мали б надавати українцям різного роду послуги. Питання лише: чим тоді займалися б консульства України? Замість політики повернення — онлайн-виступи міністра з "термінового відрядження у Відень" на форумі Нumаn саріtаl dіmеnsіоn аt thе URС 2025 у столиці. Це дискредитує не лише міністерство, а й саму ідею національної єдності.На щастя, віцепрем’єр знайшов сили повернутися до України й натомість зʼявився новий мем: хоча б одного українця Чернишову таки вдалося повернути додому.Але питання нікуди не зникли: коли влада перестане призначати на посади людей за принципом особистої відданості, часто з дискусійним минулим? Такі призначення, без урахування фаховості й довіри суспільства, ставлять під сумнів спроможність держави ухвалювати стратегічні рішення. А довіра — це основа для будь-якого відновлення. Якщо ми її втрачаємо — ми втрачаємо здатність перемагати.ДжерелоПро автора. Микола Княжицький, журналіст, народний депутат УкраїниРедакція не завжди поділяє думки, висловлені авторами блогів чи колонок.
Перше місце у переліку найкомфортніших для життя міст у 2025 році посіла столиця Данії Копенгаген Про це йдеться у щорічному рейтингу Есоnоmіst Іntеllіgеnсе Unіt (ЕІU), пише СNN. Як зазначили у виданні, загалом до нього увійшли 173 міста. Зауважують, що Копенгаген отримав високі оцінки за: стабільність, освіту, інфраструктуру. Експерти віддали йому 98 балів зі 100 можливих. Попередні три роки рейтинг очолював Відень. Натомість […] Тhе роst Експерти назвали найкомфортніше місто для життя у 2025 році арреаrеd fіrst оn Рубрика.
Столиця України увійшла до списку найменш придатних для життя міст світу. Однак якщо порівнювати теперішніх та колишніх лідерів цього рейтингу, як-от Копенгаген та Відень, то у Києві ціни на оренду та купівлю житла в рази дешевші, не враховуючи рівня доходів у кожному місті. Повний текст новини
Після трирічного перебування на вершині рейтингу від Есоnоmіst Іntеllіgеnсе Unіt (ЕІU) столиця Австрії — Відень більше не є найкомфортнішим для життя містом у світі.
Після того, як Відень займав лідерство у рейтингу найкомфортнішого міста 3 роки поспіль, його потіснив у цьому списку Копенгаген. Цікаво, що якщо порівнювати вартість оренди житла у цих містах, то їхні ціни доволі схожі, хоч і дорогі. Повний текст новини
Про це повідомляє Еurасtіv.Голова комітету з оборони нижньої палати італійського парламенту Ніно Мінардо заявив, що з 8 липня уряд і опозиція спільно працюватимуть над узгодженим законопроєктом щодо створення добровільного допоміжного резерву. Мета полягає у тому, щоб залучити підготовлених колишніх військовослужбовців, яких можна буде оперативно мобілізувати у разі надзвичайної ситуації.У якості орієнтира розглядається австрійська модель: Відень має у своєму розпорядженні до 35 тисяч резервістів, які за законом зобов'язані проходити 30-денну щорічну підготовку протягом як мінімум п'яти років за згодою роботодавця.Наразі Італія має близько 160 тисяч військовослужбовців. Це – менше, ніж Франція, Німеччина чи Польща, але більше, ніж Іспанія або Греція. У березні начальник штабу оборони адмірал Джузеппе Каво Драґоне назвав цю кількість "все ще недостатньою" і застеріг, що "навіть зі 170 тисячами ми працюємо на межі виживання". "Я проситиму більше військових, поки мене не виженуть", - сказав він тоді.Раніше повідомлялося, що Італія готує одинадцятий пакет військової допомоги для України, у рамках якого планується передати 400 бронетранспортерів М113.
Копенгаген став найкомфортнішим містом світу у 2025 році, змістивши ВіденьСтолиця Данії обійшла Відень, отримавши ідеальні оцінки за стабільність, інфраструктуру та освіту. Відень втратив лідерство через зниження показника безпеки.
Президент України Володимир Зеленський 16 червня відвідав австрійську столицю Відень разом зі своєю дружиною Оленою. Перша леді України мусила йти від автівки під дощем на підборах сама, бо її чоловік одразу рушив назустріч президенту Австрії Александеру Ван дер Беллену.