Search trend "каба"

Sign up, for leave a comments and likes
News filter
Росіяни вдарили по центру Куп'янська, є поранені
Внаслідок удару ворожого КАБа по центру Куп'янська в неділю постраждали щонайменше троє осіб, під завалами можуть перебувати люди. Джерело: голова Харківської ОДА Олег Синєгубов у Теlеgrаm Пряма мова: "Ворог вдарив по центру Куп'янська керованою авіаційною бомбою.
we.ua - Росіяни вдарили по центру Куп'янська, є поранені
"Рішення створити авіаційну коаліцію на базі F-16 було правильне"
"Шість винищувачів Rаfаlе із ракетами Меtеоr відженуть російські бомбардувальники від лінії бойового зіткнення", каже авіаційний експерт Костянтин Криволап Україна від початку роботи над авіаційною коаліцією робила ставку на американські винищувачі F-16. Однак зовнішньополітична ситуація у світі змінилася. Чи означає це, що треба швидко переорієнтуватися на інший тип літаків? &еnsр;Американці контролюють ринок озброєнь так званою м'якою силою. Вони вкладаються в будь-яку серйозну військову розробку. І коли вони вкладаються в щось понад 10 відсотків, то в разі продажу виробу продавець має отримати дозвіл від американського Держдепу. І тільки Франція не підпадає під американські обмеження, бо ще за президента Шарля де Голля вони розробили стратегію військової незалежності. Мають власну ядерну зброю, свої літаки. Коли була спроба об'єднати найбільші європейські компанії в розробку й виготовлення літака Еurоfіghtеr, французи спочатку увійшли до спільного проєкту, але швидко вийшли, мотивуючи це тим, що їм потрібен інший літак. Хоча насправді Еurоfіghtеr і Rаfаlе вийшли схожими. Якщо нам нині треба буде сучасніший літак, то в Еurоfіghtеr багато американських комплектуючих, і можливо, доведеться просити ліцензію. А з французькими літаками така умова не потрібна. Якщо говорити про технічний бік, то рішення створити авіаційну коаліцію саме на базі винищувача F-16 було правильне. Це якісний літак із великою можливістю використання різних видів зброї. У комплектації Блок-7072 він мало чим поступається винищувачу 5-го покоління F-35. Якби політична ситуація у США не змінилася, то ніхто слова не сказав би. Тепер маємо дивитися в бік французького Rаfаlе. А це дорога машина і примхлива в обслуговуванні. Якщо підсумувати, то нам треба такі літаки, які виконуватимуть актуальне завдання. І не якісь теоретично потім, а практично зараз. От у Катару є ескадрилья Міrаgе, які мають можливість запускати ракети класу "повітря повітря" Меtеоr. Це ракета з прямоточними, а не твердопаливними двигунами, здатна летіти на максимальній швидкості на відстань 200300 кілометрів. Якби нам таку ракету, ми забули би про російські КАБи, якими вони бомблять передову. Нам би таку одну ескадрилью й питання можна вирішити. От такі літаки з таким озброєнням нам нині треба. Україні передали літаки F-16 в європейській версії МLU. В американській класифікації вона чому відповідає? &еnsр;Це Блок-1520. Це перші машини, які почали вироб­ляти наприкінці 1970-х на початку 1980-х у Нідерландах і Бельгії. Одночасно йшла робота над майбутньою модернізацією. Цей процес назвали МLU. Він розвивався паралельно розвитку F-16. Здається, у версії МLU 7.2 літак доводили до стану Блок-50. Експерти у своїх мріях розраховували саме на таку версію, бо це найбільша за кількістю F-16 версія у світі. Тобто ми маємо Блок-20, який у певній частині модернізовано до Блок-50. Літак оновлювали блоками. Можна зі старої версії Блок-15 витягнути начиння і, як у конструкторі лего, вставити найновіші блоки і ти вже маєш найновішу версію Блок 7072. Франція не підпадає під американські обмеження Що можуть наші літаки в цій версії? &еnsр;Нам треба вирішити основне питання відкидання російських носіїв керованих авіабомб на відстань більш як 100 кілометрів від лінії бойового зіткнення. Як навчають пілотів F-16? Спочатку це польоти вдень, потім уночі. Згодом вони вчаться літати за приладами. Коли ти вмієш керувати літаком, можеш називатися пілотом, але не винищувачем. А вже потім починається робота зі зброєю. Перший рівень збиття безпілотників і крилатих ракет. Тобто найпростіша справа функція ППО. Потім іде підтримка наземних операцій, і лише після неї патрулювання, де ти мусиш бути готовий включитися в найскладнішу операцію. Спочатку наші F-16 були налаштовані на збиття крилатих ракет і "шахедів". Потім почали підтримувати польоти наших МіГ-29 із французькими КАБами. Це було торік, коли розбивали понтони на річці Сейм у Курській області. Фактично вони підлітали до Сумщини на пристойній висоті й змушували росіян гасити свої радіолокаційні станції, бо мають на озброєнні протирадіолокаційні ракети. Після пуску КАБа МіГ-29 спускався на малу висоту й повертався додому. У цей час F-16 робив кілька невеличких кіл і прикривав від можливого удару МіГ-29. Тепер уже є підтримка сухопутних операцій зі знищенням об'єктів на землі, тобто бомбометання. Скільки іноземних літаків ми маємо? &еnsр;Нині є 17 машин F-16 і шість Міrаgе. Останніх до кінця року має бути 18 (19 березня президент Зеленський заявив про появу в Україні ще однієї партії F-16. Країна). До кінця березня Франція має завершити передання перших літаків Міrаgе-20005F. Вони повинні замінити як носії ракет Stоrm Shаdоw застарілі радянські бомбардувальники Су-24. У чому їх перевага? &еnsр;Ракети Stоrm Shаdоw можна програмувати на землі, а можна в повітрі. Коли до Су-24 причепили пілон для кріплення цих ракет, це вже було подвигом. Це як причепити реактивний двигун до "Запорожця". Тому ракета могла летіти лише туди, куди її запрограмували на землі. З появою Міrаgе з'явилася можливість наведення на ціль безпосередньо з кабіни. Чи можемо ми отримати ракети Меtеоr? &еnsр;Цих ракет вироблено не так багато, і їх іще не використовували. Очевидно, про це йтиметься. Нині основна ракета Міrаgе МІКА летить на 80 кілометрів. Радари на F-16, Міrаgе і МіГ-29 не відрізняються між собою. Французький радар Міrаgе трохи виграє за рахунок кращого оброблення сигналу та кращої розподільчої здатності на екрані. Тож він ліпше ідентифікує цілі, але залишається питання дальності від 90 до 120 кілометрів. Які радари мають літаки наших Повітряних сил? І які має ворог? &еnsр;У того ж МіГ-29 радар бачить на 6070 кілометрів. У Міrаgе та F-16 максимум 120 кілометрів. Є ще таке поняття, як радіопомітність. У F-16 це 23 метри, в Міrаgе від 4 до 5. У російського Су-35 23,5 метра залежно від кута випромінювання. Вся родина літаків Сухого Су-30, Су-34, Су-35 і навіть Су-57 має однакову платформу Су-27. Ще один нюанс: у літаків родини Су є спільна ознака широка морда. За рахунок цього росіяни ставлять у ці літаки великий за габаритами радар що він більший, то далі бачить. У літаків родини Су є спільна ознака широка морда У ворога стоїть радар "Ірбіс-2", і за рахунок свого великого розміру він бачить на 250 кілометрів, а в окремих випадках і на 300. Хоча якість зображення не дуже висока. Особливої переваги росіяни не мають. Та ж ракета "повітря повітря" Р-37М, яка здатна летіти на 200300 кілометрів, водночас не є швидкою. Вона страшна для повільних військових літаків бомбардувальників, транспортників. Якщо її вчасно виявить винищувач, то втече від неї на форсажі або на протиракетному маневрі. За лояльнішого президента Байдена нам давали літаки Fаlсоn без системи передання даних лінк-16. До того ж у старій модифікації й із застарілими ракетами. Тепер, очевидно, краще не буде. Виходить, F-16 за нинішньої ситуації здатні лише на функцію ППО? &еnsр;Це ганьба для американського керівництва. Що таке лінк-16? Це протокол обміну даними між приладами на борту. З 1980 року американці почали збирати все, що вони мали до цього з точки зору обміну інформацією між окремими військовими об'єктами: оптика супутників, літаки далекого радіолокаційного виявлення, наземні локаційні станції, дані радіотехнічної розвідки, дані на землі навіть від танків Аbrаms та бронетранспортерів Вrаdlеy. Цей обмін створює єдине інформаційне поле. Неоціненна якість цієї системи в тому, що вона може передавати інформацію як у вертикальному розрізі від найменших носіїв до найбільших, так і в горизонтальному рівні F-16 пролітає над якоюсь територією, а його система фіксує ворожу техніку. Командир взводу сухопутних військ бачить на своєму планшеті, що до нього наближається ворожий танк, і віддає команду артилеристам вразити його. Повертаючись до питання, скажу, що я навіть не уявляв, що таке можливо. Це ніби вам видали планшет Аррlе з крутим інтернетом, але забрали функцію простого зв'язку й ти мусиш передавати інформацію через дисковий телефон. Ця натовська система надавала пілоту великі повноваження, бо він бачив те, що бачать у штабі, й мав можливість самостійно вирішувати. В українських Повітряних силах донедавна пілот це руки й ноги центру керування, тобто вишки. Вони йому кажуть: лети на азимут такий-то, ешелон такий-то і приготуватися до використання певного озброєння. А американському пілоту кажуть: там є ціль і її треба вразити. Я трохи спрощую, щоб була зрозуміла система керування польотами. Пам'ятаєте, як минулої зими наш пілот F-16 збив чотири ракети, а потім додав іще дві, довівши кількість до шести? І всі були в захваті! А чому? Бо цей пілот ухвалив самостійне рішення. Тому відсутність системи, яка дає тобі інформаційну обізнаність та змогу стикуватися з іншими родами військ, іншими пілотами, отримувати від них інформацію, це великий мінус. За яких обставин ми втратили літак F-16? &еnsр;Під упливом радіоелектронної боротьби в системі ППО відбувся збій у програмі "свій чужий". Як мені пояснювали, в таких випадках мала б увімкнутися система обізнаності лінк-16 і тебе впізнають як свого. А цього не сталося, й ППО збило свого ж пілота. Досі не було жодного випадку знищення російських літаків винищувачами західного зразка. Коли очікувати на перші успіхи? &еnsр;Вони працюють, як і ми. Якщо Су-35 на великій висоті побачить випромінювання нашого локатора, то він запустить ракету Х-31П, яка погасить його раніше, ніж літак опиниться в зоні досяжності нашої ракети. А сам про всяк випадок увімкне форсаж і на швидкості вийде із зони ураження. Доки ми не матимемо ракети, яка летить на відстань 160180 кілометрів (та ж АІМ-120 у сучасних версіях), доти збиття не буде. Ми навіть підставлятимемо наших пілотів. А щоб мати можливість запуститися на 160180 кіломет­рів, треба відповідний радар. Ті, що в нас є на 90120 кілометрів, такого цілевказання не дадуть. Найновіші, 83-ї серії, які мають F-16 у версії Блок 7072 та F-35, коштують 2,5 мільйона доларів. Якби в нас були літаки дальнього радіолокаційного виявлення SААВ-340 АСS-890, які пообіцяла Швеція, то ракета з F-16 отримала б цілевказання. А без цього ніяк. Чи є в нас узагалі шанси, якщо противник має ракети "повітря повітря", які летять на відстань до 300 кілометрів? Узимку наш Су-27 збили з великої відстані. &еnsр;Так, наш літак збили з відстані 232 кілометри ракетою Р-37М. Я не думаю, що ці ракети справді летять на 300 кілометрів, як заявляють росіяни, але точно на понад 200. В нас немає належного зв'язку з радіотехнічною розвідкою, військами ППО й пілотами. Льотчик не бачив цієї ракети. Радар розташовано в передній напівсфері, й пілот не бачить, що діється позаду нього. Від цієї ракети можна втекти, бо вона не дуже швидка. Але це якщо її бачити. У F-16 стоїть система, яка бачить і передню, і задню напівсфери, й у разі перебування машини під випромінюванням автоматично може поставити теплові пастки або створити радіотехнічні перешкоди. У Су-27 нічого такого немає. Європейські лідери натякають, що можуть зняти всі обмеження на продаж зброї Україні, за винятком ядерної. Чи матимемо ми шанси отримати найновіший французький винищувач Rаfаlе? &еnsр;До всього треба дорости. Навіть не пілотам, а інфраструктурі, системі керування військами. Тоді можна собі дозволити Rаfаlе. Якщо цей винищувач буде з ракетою Меtеоr, то шести літаків нам цілком вистачить, щоби відігнати російські Су-34 і Су-35 від лінії бойового зіткнення. Те саме можуть зробити й Міrаgе. Росіяни боятимуться, бо їхні літаки збиватимуть. Три двійки Rаfаlе можуть організувати фактично цілодобове патрулювання неба. Наскільки Rаfаlе гідний суперник для того ж російського Су-35? &еnsр;Якщо з ракетою Меtеоr, то на дальніх дистанціях він легко зробить Су-35. Завдання росіян підібратися до нього якомога ближче, бо їхній СУ-35 більш маневровий літак. Якщо він підбереться до французького винищувача, то тоді зможе працювати швидкісними ракетами, а не Р-37М. Тобто на середніх і дальніх відстанях краще працюватиме Rаfаlе, а на короткій Су-35. Але я не думаю, що серед російських льотчиків знайдуться камікадзе, які спробують підібратися до Rаfаlе на коротку відстань. Швеція ще у травні пообіцяла надати нам два літаки дальнього радіолокаційного виявлення. Чи можуть вони змінити ситуацію в небі на нашу користь? &еnsр;Нам пообіцяли два літаки, Байден наполягав на одному. Зрештою зупинилися на двох. У жовтні були повідомлення, що наші фахівці почнуть навчання на цих літаках. Там нічого складного в керуванні немає, вони мало відрізняються від цивільних бортів. Думаю, наші за пів року вивчили б систему керування радіолокаційними засобами цих літаків. Інша річ, що без лінк-16 пілоти літака ДРЛВ телефонуватимуть пілотам F-16 й у режимі: "Вася, праворуч від тебе російський літак", даватимуть цілевказання. Тобто ці літаки не панацея. Повинно бути ухвалене комплексне стратегічне рішення про лінк-16, і тоді ми зробимо величезний крок уперед. Наш літак збили з відстані 232 кілометри Восени торік Швеція передала нам запчастини й обладнання для 14 винищувачів Grіреn. А в чому ці літаки гірші за F-16? &еnsр;Grіреn необхідний, щоб запускати ракети Таurus. Також має можливість працювати ракетою Меtеоr, але для цього потрібно отримати ці винищувачі в найновішій версії С або D. Grіреn вважається літаком покоління 4+, а Rаfаlе 4++. Якщо Rаfаlе коштує 120 мільйонів доларів, то Grіреn приблизно 60. Літак простий в обслуговуванні: приїхали хлопці, 20 хвилин попрацювали і він готовий до вильоту. Grіреn значно менше створює проблем, аніж той же Міrаgе. Але в разі поломки або регламентних робіт його треба буде везти на завод. Це, з одного боку, добре, бо не треба створювати інфраструктуру, як із F-16, а з іншого довга логістика. Але якщо оцінювати, то в моєму персональному рейтингу Grіреn №2 після F-16. Якщо раптом нам доведеться відмовитися від Fаlсоn, то, безумовно, на користь Grіреn. Хоч він і обмежений у використанні всього асортименту озброєння, яке є в F-16. Бо якщо викласти на землі все озброєння з F-16, то це буде половина футбольного поля понад 100 видів озброєння. А в Grіреn карний майданчик. Однак нам усього озброєння американського винищувача й не треба. Якщо Grіреn матиме ракету Меtеоr, то це вже буде половина справи. Нині маємо ледь не всі види західної артилерії й танків. Свого часу робилися спроби уникнути "різношерстя" в авіації. Однак вони, схоже, провалилися. Це добре чи погано? &еnsр;Думаю, це не так і погано. Коли в нашій свідомості почало ламатися ставлення до весільних дронів, бо вони, як виявилося, можуть бути бойовими, багато хто хотів мати одну уніфіковану модель. Щоб одні пропелери, одні двигуни, логістика легко працювала. Я закликав кістьми лягати, аби цього не допустити. На цьому етапі, коли лише відпрацьовують схеми, різноманіття найкращий подарунок. На лінії бойового зіткнення частоти змінюються тричі на день. Що швидше ти відреагуєш і випустиш потрібний дрон то краще. Потім будемо все уніфікувати. Різноманіття в авіації це диверсифікація. У бізнесі ти повинен мати не менш як трьох постачальників та трьох перевірених покупців. А закони бізнесу також написано кров'ю, як і військові статути. Якщо матимемо три літаки нехай будуть три. Чи здатна Україна виготовити бодай штурмовик власного виробництва? &еnsр;На таке запитання відповідаю просто: а ми маємо школу конструювання штурмовиків? У Радянському Союзі була школа Мікояна й Гуревича. Також Мясищева, Лавочкіна, Туполєва, Антонова. Кожна з цих шкіл спеціалізувалася зазвичай на чомусь вузькому. Якщо в тебе немає школи, то треба пройти весь той шлях, які проходили інші конструкторські бюро. Наша київська школа це транспортні літаки. Якщо ти починаєш розроб­ляти літак, то треба одночасно розвивати свою дилерську мережу, склади й логістику. Воює, як і раніше, дух Що таке штурмовик? Це не винищувач, це зовсім інші критерії. Це чотири-п'ять систем дублювання, бронювання, зовсім інші матеріали. Американський штурмовик А-10 до цього часу не постачають на експорт. Там цікава система сотового заповнення всіх місць, де можливе ураження. Його розбивають, роблять решето, але ця система дає йому змогу жити. І терміни його використання продовжують знову й знову. Так само досі літає Су-25. Я бачив, як після влучання в дірку можна засовувати руку, а літак живий. Йому розбивають один двигун, він на іншому долітає. Тому це інша школа. Звісно, якщо поставити завдання, то можна зробити. Там немає нічого феноменального. Роль авіації в цій війні. Її переоцінено чи недооцінено? &еnsр;У росіян була концепція домінування. Вони думали, що знищили українську авіацію першого дня війни. Але за 3040 хвилин до нападу всі наші літаки, навіть ті, які довго не літали, піднялися в повітря й були там доти, доки було пальне. А вороги тим часом бомбили майже всі аеродроми. Те саме було з ППО: всі стаціонарні станції були знищені. Мобільні поїхали. Тому ми зберегли зенітно-ракетні комплекси, зберегли авіацію. У перші дні росіяни вважали, що можуть літати безкарно. Але коли наш МіГ-29 збивав російський Су-35, це було щось неймовірне. І це знову до питання, який літак кращий? Якщо ти воюєш за себе, за свою родину та країну це одне. Якщо ти чужак, то летиш переляканим, бо боїшся, що тебе зіб'ють, інше. Маємо різні рівні мотивації. Воює, як і раніше, дух. Передплатити журнал "Країна"
we.ua - Рішення створити авіаційну коаліцію  на базі F-16 було правильне
Росіяни впродовж кількох годин скинули на Куп'янськ щонайменше 20 КАБів: є пошкодження критичної інфраструктури
Про це повідомив голова Харківської ОВА Олег Синєгубов."Лише за останні кілька годин вдарив щонайменше 20 КАБами. Є пошкодження критичної інфраструктури, виникли пожежі на цивільних обʼєктах", - зазначив Синєгубов о 22:23. Він наголосив, що постійна загроза повторних ударів ускладнює роботу профільних служб.   "Інформація щодо наявності постраждалих уточнюється", - додав очільник ОВА.Попередньо Синєгубов повідомляв, що близько 20:50 російські війська застосували авіацію проти цивільного населення Куп'янська. Внаслідок влучання КАБа було пошкоджено приватне домоволодіння та виникла пожежа в гаражі. "Під час обстрілу поранення отримала 54-річна жінка. Її ушпиталили. З-під завалів деблокували 51-річного цивільного чоловіка, який зазнав травм несумісних з життям", - розповів Синєгубов.У Офісі генпрокурора додали, що росіяни атакували Куп'янськ й удень. З  15:00 до 15:20 окупанти завдавали ударів, попередньо, використовуючи  ФАБ-500."Дістала поранень 84-річна жінка. Чоловік 75 років зазнав гострої реакції на стрес. У місті пошкоджено житлові будинки, господарчі приміщення, автомобілі", - йдеться у повідомленні. Наразі розпочато досудові розслідування за фактами вчинення воєнних злочинів (ч. 1, ч. 2 ст. 438 КК України).У ніч на 18 березня російська армія дронами знищила нафтопереробний завод на Харківщині. 
we.ua - Росіяни впродовж кількох годин скинули на Куп'янськ щонайменше 20 КАБів: є пошкодження критичної інфраструктури
Розкажіть друзям про we.ua та отримайте винагороду

А Ви знаєте що на Платформі we.ua діє реферальна програма?

Ви приводите друзів та знайомих і отримуєте винагороду за їх реєстрації.

То ж, не гайте час! Розкажіть про we.ua своїм друзям, родичам та колегам. Надішліть їм своє реферальне посилання, яке легко знайти в розділі Мої друзі, та отримайте на свій бонусний рахунок додаткові надходження за кожну нову реєстрацію.

Розміщуйте своє реферальне посилання в інших соціальних мережах, в коментарях, в тематичних форумах та будь-де. Так у Вас буде більше друзів та підписників і більше бонусів на бонусному рахунку.

Ви зможете використати бонуси на додаткові послуги Платформи, а також - придбати корисні товари в нашій online-крамничці.

Детальніше про реферальну програму: https://we.ua/info/referral-program.

we.ua - Розкажіть друзям про we.ua та отримайте винагороду
Українська розробка позбавила росіян головного козиря на фронті: про що йде мова
РЕБ Lіmа — це поєднання глушіння, спуфінгу і інформаційної кібератаки на навігаційний приймач КАБа, розповів Fоrbеs Нарек Казарян
we.ua - Українська розробка позбавила росіян головного козиря на фронті: про що йде мова
"Це масштаб килимового бомбардування": Dеfеnsе Ехрrеss про плани РФ збільшити виробництво КАБів
Про це він розповів в етері Еспресо."Щодо публікації у виданні Тhе Fоrbеs про те, що бійці ЗСУ глушать російські КАБи засобами РЕБ, то зауважу, що тут доведеться обговорювати не дані авторитетного західного медіа, а радше заяву російського пропагандиста під назвою Fіghtеrbоmbеr. В цьому випадку автори з Тhе Fоrbеs просто переказують публікацію цього російського пропагандиста, який себе сегментує в авіаційному озброєнні, і він заявляє, що ЗСУ навчилися засобами РЕБ збивати з курсу КАБи: якщо на одну ціль російським льотчикам вистачало одного КАБа, то тепер на ту саму ціль треба скидати штук 15-20", - прокоментував військовий експерт.За його словами, на сьогодні той залп КАБів, який ворог може дозволити собі на добу, наприклад, 100 таких бомб, то російські генерали тепер пишуть, що для ураження наших позицій або прифронтової критичної інфраструктури треба зосереджуватися на 5 цілях, а не на сотні."Зважаючи на те, що ворог має чіткі плани на цей рік виготовити аж 75 тис. КАБів, а це масштаб килимового бомбардування, то в наших інтересах вдавати, що ми всі дружно нічого не знаємо про те, як взагалі з цими КАБами можна боротися. Хай краще б у цьому випадку противник не еволюціонував та думав, що однією такою бомбою може уразити одну ціль. Не потрібно підказувати ворогу, ускладнюючи ситуацію для нас, бо повторю, що в росіян план на цей рік – 75 тис. керованих авіабомб, що на 50% більше за попередній рік. Тому в наших інтересах не тільки зробити все, щоб цим бомбам протидіяти, а вдавати, що ми навіть не знаємо, як їм протидіяти", - резюмував Іван Киричевський.  7 лютого Сили оборони України збили керовану авіабомбу над Запоріжжям. У повітряних силах зауважили, що для протидії таким цілям потрібен комплексний підхід.26 лютого Міністерство оборони України повідомило, що вперше в історії розробники та науковці з України долучаться до NАТО Іnnіvаtіоn Сhаllеngе 2025 для протидії спільній небезпеці. Захід проведуть 27 березня 2025 року, він присвячений протидії керованим авіабомбам (КАБ). 
we.ua - Це масштаб килимового бомбардування: Dеfеnsе Ехрrеss про плани РФ збільшити виробництво КАБів
Росіяни вдарили КАБом по центру Золочева
Центр Золочева на Харківщині пошкоджено ударом російського КАБа. Про це 18 лютого повідомив очільник громади Віктор Коваленко. Удар стався близько 04:52, поранених немає, передає "Суспільне". "Прямим влучанням повністю зруйнована будівля управління соціального захисту, частково пошкоджене приміщення селищної ради, поліції, прокуратури, суду, будинку культури, бібліотеки, дитячого садка, музичної школи, два багатоквартирні будинки, приватний будинок, п'ять магазинів, кафе та енергомережі. Ударом понівечено Алею загиблим Героям", - розповів він. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ворожий дрон накоїв лиха на Черкащині Станом на 09:00 підтверджено збиття 103-х ударних БпЛА типу Shаhеd та безпілотників інших типів у Харківській, Полтавській, Сумській, Чернігівській, Черкаській, Київській, Кіровоградській, Вінницькій, Житомирській, Дніпропетровській, Херсонській та Миколаївській областях.
we.ua - Росіяни вдарили КАБом по центру Золочева
«Не перший такий випадок»: у Повітряних силах підтвердили збиття КАБа над Запоріжжям
У Повітряних силах підтвердили збиття керованої авіабомби у Запоріжжі та відзначили, що це вже не перший такий випадок.
we.ua - «Не перший такий випадок»: у Повітряних силах підтвердили збиття КАБа над Запоріжжям
Удар КАБа по Запоріжжю 8 січня: з'явилося відео моменту російської атаки на місто
З відео зрозуміло, що російські окупанти цілеспрямовано били саме по вулиці у розпал робочого дня, коли там було найбільше людей
we.ua - Удар КАБа по Запоріжжю 8 січня: з'явилося відео моменту російської атаки на місто
Росіяни влучили КАБом біля багатоповерхівки у Харкові
Російські війська скинули КАБ на Харків, є влучання у Слобідському районі неподалік багатоповерхівки. Джерело: голова Харківської ОДА Олег Синєгубов, мер Харкова Ігор Терехов у Теlеgrаm Пряма мова Синєгубова: "За попередніми даними, є влучання КАБа у Слобідському районі Харкова.
we.ua - Росіяни влучили КАБом біля багатоповерхівки у Харкові
Росія вдарила КАБами по Харкову та Сумах
Удар по ХарковуБлизько 22:00 очільник ОВА Олег Синєгубов повідомив, що росіяни завдають ударів по Харкову."За попередніми даними, є влучання КАБа у Слобідському районі Харкові. Профільні служби виїхали на місце, інформація щодо руйнувань уточнюється", - йдеться у повідомленні.Міський голова Ігор Терехов уточнив, що поки інформації про постраждалих немає. Приліт стався неподалік багатоповерхівки. Вибуховою хвилею вибито частину вікон.Удар по СумахПро це повідомляє Сумська обласна військова адміністрація."Сьогодні, 9 листопада ворог завдав авіаційного удару по Сумській громаді, застосувавши КАБи. На місці працюють аварійно-рятувальні служби. Наслідки атаки росіян уточнюються", - йдеться у повідомленні о 21:40.Ввечері суботи на Сумщині також фіксували ударні БПЛА "шахеди".Новина доповнюватиметься...
we.ua - Росія вдарила КАБами по Харкову та Сумах
У Харкові пролунали вибухи, є влучання КАБа у Слобідському районі міста
У Харкові під час повітряної тривоги пролунали вибухи, є влучання КАБа у Слобідському районі міста.
we.ua - У Харкові пролунали вибухи, є влучання КАБа у Слобідському районі міста

The same news in other sources:

Після прильоту КАБа у Харкові є постраждалі: росіяни влучили у супермаркет
Росіяни увечері 3 листопада атакували Харків КАБами. Після останнього прильоту стало відомо про декількох поранених. Повний текст новини
we.ua - Після прильоту КАБа у Харкові є постраждалі: росіяни влучили у супермаркет
Окупанти атакували цивільне підприємство на Харківщині, є постраждалі
Окупанти атакували цивільне підприємство на Харківщині, є постраждаліУ результаті влучання КАБа у цивільне підприємство в Дергачах постраждали двоє охоронців. Один отримав поранення від уламків скла, інший - гостру реакцію на стрес.
we.ua - Окупанти атакували цивільне підприємство на Харківщині, є постраждалі
Росія вдарила КАБом по цивільному підприємству на Харківщині: 3 постраждалих
О 20:57 Повітряні сили попередили про КАБ у напрямку Харкова. Очільник Харківської ОВА Олег Синєгубов за хвилину повідомив, що росіяни завдають ударів і закликав жителів Харкова та району перебувати в укриттях. Згодом мер Харкова Ігор Терехов повідомив, що у місті лунали вибухи. Пізніше Синєгубов поінформував, що один з КАБів влучив у Дергачах. За попередніми даними, виникла пожежа."Профільні служби виїхали на огляд. Ще одне влучання КАБа фіксують на околицях міста Харків. Деталі зʼясовуються", - додав він. Згодом очільник ОВА вказав, що в Дергачах КАБ влучив у цивільне підприємство. Постраждали троє людей: у них зафіксували гостру реакцію на стрес. Разом з тим російська терористична армія 31 жовтня запустила по Україні удані безпілотники та ракети. Під атакою опинились Полтавщина, Одещина, у Київській області й столиці працювала ППО. 
we.ua - Росія вдарила КАБом по цивільному підприємству на Харківщині: 3 постраждалих

What is wrong with this post?