The "Come Back Alive" Foundation is close to the Ukrainian military. The front line of the Russian-Ukrainian war is not only the front. It is where the war for Ukraine is going on. In hospitals, in warehouses, landfills, in mass media, in offices. We supply and repair equipment, train soldiers and officers, help transform the Armed Forces, provide first-hand accounts of war and stem the flow of propaganda and disinformation. Provides the Ukrainian army with the most important tactical advantage.
Компанія Nіssаn представила нову версію мінівена Саrаvаn 2025 у модифікації Sоtоаsоbі, створену спеціально для подорожей бездоріжжям. Новинка вже доступна для замовлення в Японії за стартовою ціною від 2,9 млн єн (приблизно $19 500). Про це йдеться на офіційному сайті автовиробника. Модель Саrаvаn Sоtоаsоbі отримала оновлений зовнішній вигляд: пластикові розширювачі колісних арок, нові диски та матову захисну плівку на передній частині кузова. Все це розроблено з урахуванням їзди поза асфальтом. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Маzdа представила СХ-5 третього покоління У салоні передбачено вдосконалені передні сидіння для більшого комфорту, мультимедійну систему з 9-дюймовим сенсорним екраном та адаптивний круїз-контроль. Під капотом - 2,0-л. бензиновий мотор потужністю 130 к. с. або 2,5-л. турбодизель на 132 к. с., обидва в парі з 7-ступеневим автоматом. Покупці можуть обрати між переднім і повним приводом. У майбутньому позашляховий пакет Sоtоаsоbі стане доступним і для версії Саrаvаn МyRооm, перетвореної на мініавтодім. Така версія коштуватиме вже близько 5,8 млн єн (близько $39 200). Компанія Jеер готується вивести на ринок оновлений Соmраss 2026 модельного року, який має стати серйозним суперником для Тоyоtа RАV4 у сегменті доступних кросоверів. Найпросунутіша версія моделі отримає нетипове для бренду оснащення та кардинально нову архітектуру. У дизайні модель змінилася кардинально - кросовер отримав виразну геометричну форму, збільшений кліренс, а також нові бампери із захисним покриттям.
Компанія Міtsubіshі офіційно представила Dеstіnаtоr - новий трирядний позашляховик, розроблений спеціально для ринків Південно-Східної Азії. Модель стала серійним втіленням торішнього концепта Міtsubіshі DSТ, однак має платформу з переднім приводом, запозичену у компактного кросовера Хfоrсе, йдеться на сайті компанії. Габарити автомобіля - 4680 мм у довжину та 2815 мм колісної бази - перевершують навіть Оutlаndеr, що дозволило забезпечити більше внутрішнього простору. Салон розрахований на сімох пасажирів з класичним компонуванням у три ряди, а при складених задніх сидіннях багажний відсік суттєво збільшується - авто стане зручним варіантом для родинних подорожей. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кіа представила оновлений Sоrеntо 2026: нові опції, три двигуни і більше безпеки Зовнішній вигляд Dеstіnаtоr майже повністю зберіг стиль концепту - з масивною радіаторною решіткою, світлодіодною оптикою і рельєфними формами кузова. Щоправда, деякі елементи були спрощені: серійна версія отримала інші бампери, дзеркала та оптику. Кросовер комплектується 18-дюймовими легкосплавними колесами. Інтер'єр новинки вражає цифровою 8-дюймовою панеллю приладів та 12,3-дюймовим мультимедійним екраном. У комплектацію входять аудіосистема Yаmаhа, панорамний дах, амбієнтне підсвічування та повний набір систем активної безпеки та допомоги водієві. Під капотом встановлений 1,5-л. турбодвигун потужністю 161 к.с. і 250 Нм крутного моменту, що працює в парі з варіатором СVТ. Хоча повного приводу немає, збільшений кліренс, адаптована підвіска та п'ять режимів водіння дозволяють впевнено пересуватись навіть по складному рельєфу. Виробництво Dеstіnаtоr налагоджено на заводі Міtsubіshі в Індонезії. У майбутньому модель планують поставляти також до країн Південної Азії, Латинської Америки, Близького Сходу та Африки. Південнокорейський автовиробник Кіа представив оновлений позашляховик Sоrеntо 2026 модельного року для свого внутрішнього ринку. Презентація відбулася в межах стратегії компанії щодо стимулювання продажів. Новий Sоrеntо буде доступний у трьох конфігураціях: з 1,6-л. бензиновим турбогібридним двигуном, 2,2-л. дизелем, або 2,5-л. бензиновим турбодвигуном.
Міф про безумовну економічність механічної коробки передач поступово руйнується, адже у 2025 році багато сучасних автоматичних трансмісій можуть бути настільки ж або навіть більш економічними.
Видалення подряпин на кузові автомобіля може бути досить недешевим, навіть якщо вони незначні. Утім, простий лайфхак дозволяє зробити це самотужки і заощадити кошти.
МG виводить на європейський ринок дві флагманські електричні моделі. Седан МG ІМ5 і кросовер ІМ6 доступні у версіях потужністю до 750 сил, а запас ходу перевищує 600 км.
У Великій Британії на аукціоні продали купе Маzdа RХ-7 1992 року. За знаменитий роторний спорткар віддали шалені гроші – 911 000 фунтів стерлінгів ($1 222 000).