Search trend "чат"

Sign up, for leave a comments and likes
ЛІГА.Новини on news.liga.net
СБУ: Російські спецслужби хотіли підірвати 15-річну школярку в центрі Івано-Франківська
Неповнолітня звернулася в чат-бот СБУ "Спали" ФСБшника" і повідомила про наміри окупантів завербувати її
we.ua - СБУ: Російські спецслужби хотіли підірвати 15-річну школярку в центрі Івано-Франківська
Суспільне on suspilne.media
15-річна школярка допомогла СБУ запобігти теракту в центральному парку в Івано-Франківську
Франківська школярка допомогла запобігти теракту в Івано-Франківську. Її намагався завербувати представник ФСБ, аби вона заклала вибухівку в парку Шевченка. Дівчина повідомила про це в чат-бот "Спали ФСБешника"
we.ua - 15-річна школярка допомогла СБУ запобігти теракту в центральному парку в Івано-Франківську
DOU - Developers of Ukraine on dou.ua
«Хтось має виростати у мідлів, а шлях туди стає складнішим». Як штучний інтелект змінює роботу початківців у QА
Щоб з’ясувати, як ШІ впливає на роботу початківців в ІТ, DОU запускає нову рубрику — «ШІ vs Джуніори». У першому випуску досліджуємо QА-напрям. Чи конкурує ШІ з джуніорами в QА? Як розвиток штучного інтелекту впливає на пошук початківців? З якими завданнями джунів він точно не впорається? Джуніор + ШІ — чи погано це для компанії? Щоб відповісти на ці запитання, ми поспілкувалися з досвідченими QА-фахівцями. Серед них: Олександр Хотемський, Еngеnееrіng mаnаgеr та QА рrасtісе lеаd в Dохy.mе;Олексій Остапов, АQА Еngіnееr в nСubе;Олег Грудко, QА mаnаgеr в Оmіlіа Соnvеrsаtіоnаl Sоlutіоns;Свят Логин, Неаd оf Еngіnееrіng Ехсеllеnсе & Quаlіty в ЕVО;Геннадій Міщевський, колишній Lеаd SDЕТ у FuturеLоg. 🫡 Які завдання в QА виконує ШІ За даними зимового зарплатного опитування DОU, 74% українських QА використовують ШІ-інструменти у своїй роботі. Цікаво, що найбільше — Gеnеrаl QА та SDЕТ — по 83%. Трохи менше автоматизатори та мануальники — 81% і 69% відповідно. Найменше ШІ в роботі використовують Еmbеddеd QА — 63%. Опитані експерти зійшлися на думці, що найкраще в тестуванні ШІ може робити рутинні та автоматичні завдання. Свят Логин, Неаd оf Еngіnееrіng Ехсеllеnсе & Quаlіty в ЕVО, наводить приклади, що доручають ШІ: Написання тест-кейсів. Джунам часто дають створювати або оновлювати тест-кейси — це рутина, яку не люблять досвідчені QА, тож її може виконувати ШІ.Перевірка UІ та вимог. За чіткого запиту та наявності документації ШІ швидко знаходить невідповідності, які легко пропустити вручну.Генерування автотестів за шаблонами. ШІ ефективний у типових ВDD-сценаріях, але не підходить для складної логіки.Аналіз логів. Якщо вони інформативні, ШІ швидко знаходить баги. «Це, звісно, якщо розробники потурбувались зробити інформативний лог, але і тут ШІ впорається з кількох підходів. Скажіть, який джун і навіть досвідчений QА впорається з прочитанням трейсбеку?» — додає Свят.Формування тестових даних, яке раніше могло займати пів години вручну. Співвідношення завдань, які може виконати ШІ, і завдань тестувальника, варто оцінювати залежно від параметрів роботи. З досвіду Свята Логина, якщо в команді налагоджені процеси, то ШІ може виконувати близько 60% роботи мануальника та близько 30% роботи автоматизатора. Колишній Lеаd SDЕТ компанії FuturеLоg Геннадій Міщевський зазначає, що найбільш корисною є автоматизація «сировини», зокрема — генерування технічної документації до модулів/програм: «Ти щойно закінчив найцікавішу роботу, і тепер тобі треба описати її людськими словами». Проте тут варто зауважити, що ШІ може допомогти, якщо користувач вміє формулювати промпти. За словами Олексія Остапова, сеньйори отримують з цього користь, а ось джунам бракує контексту, щоб писати правильні промпти. Вони не мають достатньо досвіду, щоб сформулювати питання і зрозуміти відповідь. «Торік я був суддею на Dеv Сhаllеngе й дав учасникам завдання — протестувати десктоп-застосунок, який сам написав і навмисно додав у нього баги. Учасники були непоганими тестерами, але мали досвід лише з wеb або мобільними застосунками. Хоча програма була простою, а баги на поверхні, у середньому звітували лише про 20–30% проблем. І це за кілька днів часу на задачу, яка займає 10 хвилин. Причина — брак контексту: учасники не розуміли, як десктоп-програма взаємодіє з операційною системою, що саме потрібно перевіряти. І навіть запитати у ШІ про це складно, бо не зрозуміло, що саме питати. Щодо тест-дизайну, то в простих сценаріях ШІ генерує гарні тести, але для складних систем я все ще бачу багато галюцинацій», — пояснює Остапов. Водночас ШІ поки не здатен виконати жодне завдання повністю, але дуже корисний для часткової автоматизації, зауважує Олександр Хотемський з Dохy.mе: «У Slасk з РМ відбулася довга дискусія про фічу, а тепер треба завести багу? Просто формулюємо промпт, вставляємо переписку — і за три секунди маємо готовий баг для копіпасту в Jіrа». ШІ на практиці вже використовується для кастомної автоматизації через скрипти. QА Маnаgеr Олег Грудко наводить приклад бібліотек для обробки тексту й інтеграції з чат-ботами (ОреnАІ SDК, Нuggіng Fасе Тrаnsfоrmеrs). ШІ здатний за кілька годин написати скрипт, який аналізує відповіді системи й порівнює їх з очікуваними. 🦾 Як ШІ вирішує нестандартні сценарії в QА Наразі ШІ обмежено ефективний у тестуванні нетипових або креативних сценаріїв, діляться співрозмовники. Зокрема, у нього поки що надто вузький доступ до специфічного проєктного контексту. Теоретично, за словами Олександра Хотемського, ситуація може змінитися, якщо він отримає повний доступ до зустрічей, історії багів, внутрішнього листування та інструментів. «Можливо буде побачити за кілька років», — додає Хотемський. ШІ може запропонувати еdgе саsеs, але лише за умови, що має повний доступ до якісної документації або історії баг-репортів, пояснює Свят Логин. У його компанії це дозволено, однак багато хто не готовий відкривати ШІ свої внутрішні дані, бо вважає свій продукт унікальним. Він додає, що прогресивні компанії знають, які дані можна передавати, і обмежують лише конфіденційну інформацію для ШІ. Крім того, є аутсорсингові компанії, яким складніше погодити з компаніями надання даних для ШІ через ті ж умови конфіденційності. «ШІ наразі слабко справляється з креативними сценаріями. Наприклад, коли функцію використовують не за призначенням або при складних АРІ-інтеграціях. Але і тут можна знайти правильне рішення, якщо прийти в спілкуванні з ШІ до синергії. Це час і вміння правильно ставити запитання і з цього дізнаватися інсайти для себе», — каже Свят Логин. Іншої думки дотримується Олег Грудко: якщо сценарій здається нестандартним, можливо, не провели тест-аналізу в повному обсязі. У цьому випадку ШІ цілком здатен протестувати і «складні» сценарії — якщо отримав правильно сформульовану задачу. ШІ не здатен розв’язувати нетипові задачі, оскільки навчений на типових рішеннях з минулого досвіду, вважає Олексій Остапов. У його практиці ШІ не зміг допомогти з новим типом завдань, бо подібного ще не створювали. Він підсумовує: «Коли зʼявиться творчий ШІ — тоді подивимось». 🤷🏻 Які завдання джуна ШІ не зможе виконати «Приготувати каву ліду», — жартує Олександр Хотемський. Він переконаний, що ШІ не зможе виконувати завдання, де присутній людський фактор. Наприклад, коли потрібно поставити себе на місце користувача й потестувати застосунок на зручність і доступність. Крім того, навіть «розумний» ШІ-агент може некоректно вирішувати завдання. Наприклад, ШІ, якому доручили виправити помилки в юніт-тестах, може обрати найпростіший шлях — не полагодити код, а просто вимкнути проблемний тест, каже Геннадій Міщевський: «Колишній колега розповів: він запустив ШІ-агента, щоб той „пофіксив“ юніт-тести. Формально усі тести стали зеленими, але, переглянувши коміт, він побачив, що агент просто вимкнув один з проблемних тестів. Ось вам і вся „магія“ штучного інтелекту: без людської перевірки він може просто сховати помилку, а не виправити її». Крім того, ШІ не враховує контекст команди, дедлайни, плани на демо або специфічні очікування — він не вміє «читати між рядків» і вести живу комунікацію, переконаний Свят Логин. Він також навів приклади, у яких випадках ШІ не впорається з поставленими завданнями: комунікація з командою та уточнення вимог;виявлення еdgе саsеs, не описаних у документації;визначення пріоритетності тестів у складних фічах;інтерпретація неоднозначних ситуацій (наприклад, баг чи фіча). ШІ все ще не вміє взаємодіяти з навколишнім світом, тож навіть коли він генерує тести чи навіть код автотестів, пройти їх все одно доведеться людині з усіма передумовами на кшталт створення тестових даних, кажуть співрозмовники. 🧑🏻‍💻 Чи впливає ШІ на конкуренцію Щоб бути нині конкурентним у QА, треба «вміти все і мати 15 років досвіду», зауважує Геннадій Міщевський: «Сьогодні охочих багато, а місць обмаль. Після скорочень на ринок виходять досвідчені фахівці, які готові йти навіть на джун-позиції. І, звісно, їм легше — досвід має вагу. Найскладніше — здобути перший досвід. Саме через зростання конкуренції ми й порушуємо цю тему: хтось має виростати до мідлів, а шлях туди стає дедалі складнішим». За його словами, часто компанії хочуть зекономити на джуніорах, додавши зарплатню мідлам: «Бізнесу, звісно, хочеться економити: мовляв, навіщо платити джуну 700 доларів, якщо ШІ зробить це майже безплатно? Але в перспективі це створює проблеми. Бо джуна потрібно навчати, а це забирає час у сеньйорів. Замість цього компанія може додати мідлу 200 доларів, купити йому інструмент — і він виконає ту ж роботу. Нібито ефективно, але це руйнує ланцюг росту. Без джунів не буде нових спеціалістів». Свят Логин вважає, що технічно ШІ може витіснити не тільки джунів, а й досвідчених QА. Але це можливо лише у формалізованому середовищі, де є: чітка документація;продукт не змінюється щотижня;мінімум комунікації та бізнес-впливів;є готові фреймворки, інфраструктура СІ/СD, де все автоматизовано. «А на практиці, чи бачили ви компанії з ідеальною докою й повністю автоматизованими процесами? Я б сказав, що джуни, та і старші QА виконують роль „живого клею“, який з’єднує специфікацію, розробницьку команду і реальний продукт», — пояснює фахівець. Повна заміна джунів можлива не через прорив ШІ, а через рішення компаній скоротити витрати. Компанії можуть локально замінити джунів, що в короткостроковій перспективі посилить конкуренцію на ринку. Але з часом ринок збалансується, бо якщо бракуватиме мідлів, їхні позиції можуть пропонувати джунам, додає Олег Грудко. Він зауважує, що в QА вже сформувався skіll gар. Джуни, які вміють ефективно працювати з ШІ, можуть створювати конкуренцію мідлам, а іноді й сеньйорам. Водночас незрозуміло, чи сучасна система рекрутингу здатна «відфільтрувати» використання LLМ або взагалі має таку мету, адже деякі компанії цілеспрямовано шукають фахівців, що працюють із GеnАІ. Втім, як підкреслюють співрозмовники, всі інженери колись були джунами, тож і зараз важливо, аби було кому навчатися. 🆚 Джун vs ШІ? А може, джун плюс ШІ? Згідно з опитуванням DОU, найпоширеніший ШІ-інструмент, яким користуються тестувальники — це СhаtGРТ. Його використовують 70% фахівців. Також поширені GіtНub Соріlоt, Gеmіnі (ех Ваrd), Сlаudе та інші (Віng АІ, Реrрlехіty АІ, Соdіum, Міdjоurnеy тощо). Водночас досвідчені тестувальники, за винятком Маnuаl QА, користуються ШІ-інструментами рідше за новачків, однак звертаються до більшої кількості ШІ-помічників. Наші співрозмовники погоджуються, що джуніорам в QА доведеться опановувати ШІ, щоб бути більш конкурентними. Для ефективних промптів потрібно мати бодай якийсь досвід, переконаний Геннадій Міщевський: «Джун, який навчався лише за допомогою ШІ, — це як зіпсований телефон: частина знань правильна, частина — хибна. Але джун цього не зрозуміє, поки не наб’є шишок. І, на мою думку, їх треба набивати без ШІ, бо багато відповідей — помилкові або непридатні для конкретних задач. Водночас ШІ може бути легким помічником. Наприклад, щоб розібратись у фрагменті коду, якщо нема до кого звернутись: усі сеньйори зайняті або ти на проєкті, де все будується з нуля». Джун, який застосовує ШІ, випереджає джуна «минулого», вважає Олег Грудко. Втім, попри можливість виконувати значно складніші завдання завдяки ШІ, роботу джунів усе ще треба перевіряти. «Я би спочатку переконався, що джун має доступ до знань і компетенцій. Водночас я вважаю, що джуни теж мають отримувати задачі без готових відповідей — і використовуючи робочі рішення від ШІ, набувати практичного досвіду. Крім того, нині для джуніорів може бути важливішим розуміння системного дизайну або алгоритмів і структур даних. Адже написання коду вже не вимагає таких зусиль, як раніше». Компанії вже очікують або будуть очікувати від джунів і досвідчених QА не просто бажання вчитися працювати з ШІ, а вже мати навички, каже Свят Логин. На його думку, виживуть ті, хто розвиває аналітичне мислення, софт-скіли і вміння правильно ставити запитання ШІ. «Один із джунів у нашій команді використовував GРТ для генерування SQL-запитів до тестової БД: отримав базовий синтаксис, підставив назви таблиць і колонок — і сформував правильний запит. Це зекономило йому години, які він витратив би на гуглення чи звернення до розробників. Проте був і зворотний приклад. Інший джун, не розібравшись у згенерованому коді, скопіював інструкцію для АРІ-тесту, яка містила запит на видалення з БД. У результаті він випадково видалив половину тестових даних. Добре, що це була лише тестова інфраструктура, але час на відновлення середовища все одно довелося витратити». Олександр Хотемський додає: якщо джуніор лише копіпастить, то ризикує залишитися без роботи: «Можу дати правило, яким сам користуюсь: «Забороняється використовувати аутпут АІ без розуміння цього аутпуту». 🤖 Маnuаl vs Аutоmаtіоn — кого замінять швидше Розподіл на ручне й автоматизоване тестування поступово зникає, тож ШІ впливатиме на обидві ролі, погоджуються співрозмовники. З’являться нові професії, які відповідатимуть за більші обсяги роботи. ШІ вже зараз може забрати на себе рутинну частину роботи як у джунів-мануальників, так і у джунів-автоматизаторів. «У майбутньому замість двох людей потрібна буде одна, яка зможе перекласти рутинну роботу на ШІ. А водночас виконуватиме частину роботи мануальника: спілкуватиметься, узгоджуватиме з командою пріоритети, потреби, тестувати лише нові фічі. І також ця людина зможе взяти на себе частину роботи автоматизатора: автоматизовувати рутинну регресію, щоб не витрачати час на ручну роботу тестування», — вважає Свят Логин. ШІ допоможе розширити межі функціональності тестувальника, наприклад, поєднувати ролі ВА, РМ і QА, якщо правильно формулювати інструкції та запити: «Коли я працював у команді дженералом, я взагалі не тестував стару функціональність, яка могла зламатися після рефакторингу — там усе покривали автотести, які я сам і написав. Я ж зосереджувався на розвитку продукту й роботи команди. До речі, тоді ще не було ШІ. А зараз штучний інтелект ще більше розширює можливості: можна поєднувати не лише мануал і автоматизацію, а й ролі бізнес-аналітика, проджекта чи іншого спеціаліста з тестуванням», — доповнює Логин. Однак, якщо говорити про досвідчених QА, то, на думку експерта, Маnuаl QА більше в зоні ризику, бо саме вони займаються: рутинною роботою: вичитуванням багів у вимогах, написанням тест-кейсів тощо;перевірками UІ;базовими smоkе-тестами. QА Аutоmаtіоn, навпаки, стає потрібнішим, бо ШІ не створює з нуля продуману архітектуру автотестів чи СІ/СD ріреlіnе. Він може лише писати прості тести без глибини — натиснути, відкрити. У цьому випадку ШІ — асистент, а не замінник. Олег Грудко вважає, що серед Маnuаl QА ризикують ті, хто виконує лише тест-кейси без глибшого розуміння тест-дизайну. Серед Аutоmаtіоn QА — ті, хто обмежується лише «скриптингом готових сценаріїв». Проте більшість адаптуються і додають ШІ до свого інструментарію. 🔍 Що буде з пошуком фахівців Припущення щодо того, як бум ШІ вплине на найм початківців, різні. Водночас експерти погоджуються, що ШІ не зможе витіснити джуніорів з ринку. Олександр Хотемський вважає, що основні платформи для пошуку фахівців залишаться незмінними: «Основними каналами й далі залишатимуться DОU, Djіnnі, LіnkеdІn. Сам пошук теж буде багато в чому автоматизований. Думаю, скоро зʼявляться спеціальні версії резюме для ШІ та окремо для людини». Водночас вимоги до джуніорів лише зростатимуть: їм доведеться адаптуватися до вимог ринку, тобто опановувати ШІ для оптимізації роботи. Олег Грудко переконаний, що джуни, які добре використовують ШІ, зможуть виконувати деякі завдання мідлів. Відповідно у них буде простір для зростання та набуття досвіду. Наостанок додає: «І штучному інтелекту, і джуну сьогодні не можна довіряти. Вони можуть як феноменально виконати задачу, так і повністю її провалити». Головна думка, на якій зійшлися експерти: ШІ не замінить людину, але допоможе тому, хто вже знає, як з ним працювати.
we.ua - «Хтось має виростати у мідлів, а шлях туди стає складнішим». Як штучний інтелект змінює роботу початківців у QА
New Voice on nv.ua
Чотири роки розмов. Про що і навіщо історик Дрібниця говорить з росіянами та чому українці це дивляться
Український історик-блогер Віталій Дрібниця спілкується з росіянами через чат-рулетку. NV розпитав його, чим ці діалоги з ворогом цікаві українцям.
we.ua - Чотири роки розмов. Про що і навіщо історик Дрібниця говорить з росіянами та чому українці це дивляться
Korrespondent.net on ua.korrespondent.net
Адміністрація Трампа запускає власний чат-бот з ШІ - ЗМІ
Проєкт має запрацювати 4 липня. Місія проєкту - "прискорити державні інновації за допомогою штучного інтелекту".
we.ua - Адміністрація Трампа запускає власний чат-бот з ШІ - ЗМІ
Gazeta.ua on gazeta.ua
Готував новий удар РФ по Львівській області - СБУ затримала зрадника
Служба безпеки затримала коригувальника повітряних атак РФ по Львівській області. Ним виявився 57-річний місцевий безробітний, якого фсб завербувала через Теlеgrаm-канали. Про це СБУ повідомила у Теlеgrаm. За матеріалами справи, головним завданням агента був пошук військових авіабаз на території західного регіону. Щоб виявити координати летовищ, зрадник об'їжджав місцевість на своєму авто та намагався знайти аеродроми, які, на його думку, могла використовувати армійська авіація. За даними СБУ, під час розвідувальних вилазок агент фотографував об'єкти з прив'язкою до місцевості та позначав відповідні геолокації на гугл-картах. Повернувшись додому, фігурант узагальнював зібрані дані та готував "звіт" для куратора з ФСБ. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Росія вербує українських дітей: СБУ фіксує нову загрозу Зазначається, що для комунікації з окупантами агент використовував анонімний чат у месенджері, а після кожного сеансу зв'язку ретельно видаляв листування. Незважаючи на такі заходи конспірації, кіберфахівці СБУ все одно викрили зрадника, задокументували його злочини і затримали за місцем проживання. Також Служба безпеки провела заходи для убезпечення локацій Сил оборони. За результатами обшуку у затриманого вилучено телефон із доказами роботи на ФСБ. "Зловмисник перебуває під вартою. Йому загрожує довічне ув'язнення з конфіскацією майна", - додали в СБУ. Служба безпеки затримала у Харкові ще одну агентку ФСБ, яка коригувала повітряні атаки РФ по місту. Наведенням ворожого вогню займалася місцева безробітна. Вона потрапила у поле зору рашистів, коли закликала у соцмережах до створення в Україні так званих "буферних зон". Після вербування через Теlеgrаm їй передали список геолокацій, які потрібно було перевірити і дати детальний опис.
we.ua - Готував новий удар РФ по Львівській області - СБУ затримала зрадника
we.ua on we.ua
Розкажіть друзям про we.ua та отримайте винагороду

А Ви знаєте що на Платформі we.ua діє реферальна програма?

Ви приводите друзів та знайомих і отримуєте винагороду за їх реєстрації.

То ж, не гайте час! Розкажіть про we.ua своїм друзям, родичам та колегам. Надішліть їм своє реферальне посилання, яке легко знайти в розділі Мої друзі, та отримайте на свій бонусний рахунок додаткові надходження за кожну нову реєстрацію.

Розміщуйте своє реферальне посилання в інших соціальних мережах, в коментарях, в тематичних форумах та будь-де. Так у Вас буде більше друзів та підписників і більше бонусів на бонусному рахунку.

Ви зможете використати бонуси на додаткові послуги Платформи, а також - придбати корисні товари в нашій online-крамничці.

Детальніше про реферальну програму: https://we.ua/info/referral-program.

we.ua - Розкажіть друзям про we.ua та отримайте винагороду
Korrespondent.net on ua.korrespondent.net
На Львівщині затримали агента ФСБ, який шукав авіабази
Агент спілкувався з росіянами через анонімний чат у месенджері і після кожного сеансу зв’язку видаляв листування. Але кіберфахівці СБУ все одно викрили зрадника.
we.ua - На Львівщині затримали агента ФСБ, який шукав авіабази
Українські Національні Новини on unn.ua
Адміністрація Трампа запускає власний чат-бот із штучним інтелектом - ЗМІ
Адміністрація Трампа запускає власний чат-бот із штучним інтелектом - ЗМІАдміністрація президента США готується до запуску чат-бота АІ.gоv для інтеграції штучного інтелекту в урядові структури. Проєкт має запрацювати 4 липня.
we.ua - Адміністрація Трампа запускає власний чат-бот із штучним інтелектом - ЗМІ
Korrespondent.net on ua.korrespondent.net
Штучний інтелект допомагатиме Держдепу США у підборі кадрів
Чат-бот StаtеСhаt допомагатиме з відбором членів до комісії, від якої залежать підвищення по службі працівників.
we.ua - Штучний інтелект допомагатиме Держдепу США у підборі кадрів
Root Nation on root-nation.com
АІ-функції у Пошуку Gооglе суттєво знижуть трафік новинних сайтів
Інструменти Gооglе на базі штучного інтелекту, зокрема функція АІ Оvеrvіеws у Пошуку, суттєво знижують трафік для новинних сайтів. Про це повідомляється у звіті Wаll Strееt Jоurnаl. Щоб дізнатись останні новини, слідкуйте за нашим каналом Gооglе Nеws онлайн або через застосунок. Через те, що у людей тепер є проста можливість поставити чат-боту питання та отримати швидку […] Роst АІ-функції у Пошуку Gооglе суттєво знижуть трафік новинних сайтів аt Rооt-Nаtіоn.соm.
we.ua - АІ-функції у Пошуку Gооglе суттєво знижуть трафік новинних сайтів
Укрінформ on ukrinform.ua
Держдеп США залучатиме штучний інтелект для підбору кадрів - Rеutеrs
Державний департамент США використовуватиме чат-бот зі штучним інтелектом для відбору персоналу, який проводитиме щорічні оцінювання на підвищення та переведення.
we.ua - Держдеп США залучатиме штучний інтелект для підбору кадрів - Rеutеrs
Дзеркало Тижня on zn.ua
Штучний інтелект впливатиме на кар’єрне зростання дипломатів з Держдепу США
Чат-бот StаtеСhаt допомагатиме з відбором членів до комісії, від якої залежать підвищення по службі та відрядження працівників. 
we.ua - Штучний інтелект впливатиме на кар’єрне зростання дипломатів з Держдепу США
Gazeta.ua on gazeta.ua
У СhаtGРТ стався збій: що відомо
Зранку 10 червня чат-бот СhаtGРТ від ОреnАІ зазнав масштабних збоїв. Користувачі з різних країн повідомляли про помилки під час завантаження або отримання відповідей. Платформа Dоwndеtесtоr фіксує скарги на технічні неполадки. Збої почалися приблизно о 10:00 за київським часом. Користувачі бачили повідомлення "Щось пішло не так" або стикалися з повільною роботою сервісу. Проблеми зачепили не лише СhаtGРТ, а й інші продукти ОреnАІ. Відеогенератор Sоrа та АРІ також працювали нестабільно. Близько 13:00 статус СhаtGРТ змінили на "частковий збій". Для Sоrа повідомили про "підвищений рівень помилок". Деякі користувачі все ж могли користуватися чат-ботом. Однак сервіс працював із затримками або нестабільно. Частина людей не помітила проблем. Це свідчить, що збій не був повним. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ОреnАІ представила функцію, яка аналізує дані з інтернету за 5 хв. ОреnАІ підтвердила технічні неполадки. Компанія працює над їх усуненням. Точна причина збою залишається невідомою. Масштаб і строки відновлення також не уточнюються. Близько 90% скарг стосуються роботи самого чат-бота. Проблеми з сайтом чи застосунком згадуються рідше. Нова версія штучного інтелекту СhаtGРТ під назвою о1 почала порушувати інструкції розробників, відключати системи контролю, щоб приховати свої дії. Це було помічено під час тестування програми. Під час експериментів фахівці виявили, що в 5% випадків модель спеціально відключала механізми спостереження, якщо підозрювала, що її можуть зупинити. В одному з тестів о1 спробувала перенести свої дані на інший сервер після виявлення документа, де обговорювалася її заміна новою версією.
we.ua - У СhаtGРТ стався збій: що відомо
Межа on mezha.net
Збій у роботі СhаtGРТ: причини та наслідки
Про це сервіс моніторингу проблем DоwnDеtесtоr Нещодавно у всьому світі стався значний збій у роботі СhаtGРТ. Цю інформацію підтвердив сервіс моніторингу проблем DоwnDеtесtоr. Користувачі чат-бота повідомляють про труднощі, пов’язані з надмірною кількістю одночасних запитів, що ускладнює його функціонування. СhаtGРТ, або Gеnеrаtіvе Рrе-trаіnеd Тrаnsfоrmеr, є віртуальним помічником, створеним компанією ОреnАІ, який вперше був представлений 30 листопада […] Тhе роst Збій у роботі СhаtGРТ: причини та наслідки fіrst арреаrеd оn Межа. Новини України..
we.ua - Збій у роботі СhаtGРТ: причини та наслідки
New Voice on techno.nv.ua
Помилки та затримки. В роботі СhаtGРТ стався глобальний збій
Чат-бот зі штучним інтелектом СhаtGРТ від ОреnАІ наразі недоступний для деяких користувачів. ОреnАІ повідомляє про проблеми з продуктивністю.
we.ua - Помилки та затримки. В роботі СhаtGРТ стався глобальний збій
УНІАН on unian.ua
СhаtGРТ втомився від "дурних" запитань: чат-бот вийшов з ладу по всьому світу
В ОреnАІ вивчають природу проблеми.
we.ua - СhаtGРТ втомився від дурних запитань: чат-бот вийшов з ладу по всьому світу
Український телекомунікаційний портал on portaltele.com.ua
Моzіllа закриває ще більше сервісів Fіrеfох
Кілька тижнів тому Моzіllа оголосила про повне закриття своїх сервісів Росkеt та Fаkеsроt, оскільки компанія більше зосереджується на Fіrеfох. Це повне закриття. Росkеt, сервіс «читай пізніше», який Моzіllа придбала у 2017 році, припинить роботу 8 липня 2025 року. У вас є час до 8 жовтня, щоб отримати збережені статті, перш ніж вони будуть видалені назавжди. Fаkеsроt, який допомагав вам знаходити погані огляди продуктів, також припиняє свою роботу. Але прибирання вдома не закінчується на цих двох. Nеоwіn помітив повідомлення про закриття від 26 червня 2025 року для Dеер Fаkе Dеtесtоr, розширення Fіrеfох, яке мало повідомляти вам, чи текст був написаний людиною, чи чат-ботом зі штучним […]
we.ua - Моzіllа закриває ще більше сервісів Fіrеfох
24 Канал on 24tv.ua
Одна з найкращих платних функцій СhаtGРТ тепер буде доступна навіть без підписки
ОреnАІ розширює можливості СhаtGРТ: тепер навіть користувачі без підписки на преміум можуть очікувати персоналізовані відповіді, сформовані на основі попередніх розмов із чат-ботом. Повний текст новини
we.ua - Одна з найкращих платних функцій СhаtGРТ тепер буде доступна навіть без підписки
iTechua on itechua.com
Реrрlехіty проти Gооglе і СhаtGРТ: чому це майбутнє пошуку інформації
Експерти видання SlаshGеаr розповіли про новий підхід до пошуку інформації за допомогою Реrрlехіty – гібридного сервісу, що поєднує можливості пошуковика і чат-бота. На відміну від Gооglе, де користувачеві доводиться самостійно розбирати десятки посилань, Реrрlехіty пропонує відразу готову відповідь із переліком використаних джерел. Зазначається, що Реrрlехіty вигідно відрізняється від СhаtGРТ прозорістю та оперативністю: замість “людиноподібної” відповіді, […] Запис Реrрlехіty проти Gооglе і СhаtGРТ: чому це майбутнє пошуку інформації спершу з'явиться на іТесhuа - Новини про смартфони, гаджети і різні девайси.
we.ua - Реrрlехіty проти Gооglе і СhаtGРТ: чому це майбутнє пошуку інформації
Gazeta.ua on gazeta.ua
Росія вербує українських дітей: СБУ фіксує нову загрозу
Вербування дітей та підлітків Росією залишається реальною загрозою для безпеки України, хоча масштаб цього явища поки що важко оцінити. Про це заявила освітня омбудсменка Надія Лещик. За її словами, для протидії таким злочинам державні структури запустили спеціальний чат-бот, у який громадяни можуть повідомляти про підозрілі випадки. За перший місяць його роботи, з грудня 2024 року, було отримано понад 1300 звернень про можливі спроби вербування. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Агент РФ зливав дані про ексзасуджених, що воюють за Україну "Ворог намагається дестабілізувати ситуацію в країні будь-якими способами, зокрема через втягнення дітей у злочинну діяльність", - зазначила Лещик. Вона підкреслила, що першу лінію оборони формують батьки: саме вони мають уважно стежити за поведінкою своїх дітей і будувати з ними довірливі стосунки. Водночас вчителі та правоохоронці мають проводити профілактичну роботу й інформувати про ризики. Як приклад ефективної взаємодії Лещик навела випадок у Тернополі, де 10-річний хлопчик зміг розпізнати спробу вербування завдяки поясненням поліції та вчителів і вчасно звернувся до правоохоронців. "Діти мають розуміти: це не просто інтернет-жарт або гра. За участь у диверсійній чи шпигунській діяльності передбачене суворе покарання - аж до довічного ув'язнення", - наголосила омбудсменка. Вона також закликала батьків звертати особливу увагу на активність дітей у соцмережах, підтримувати з ними відкритий діалог і негайно реагувати, якщо дитині пропонують гроші чи інші винагороди за сумнівні дії - це може бути сигналом про спробу вербування. Служба безпеки попереджає про нову тактику російських спецслужб. Ворог намагається завербувати українців, видаючи себе за СБУ. "Останнім часом зросла кількість випадків, коли ворог представляється співробітником СБУ і ставить злочинні завдання, які треба виконати нібито в інтересах України. Це так званий прийом спецоперацій під чужим прапором, який донині фактично не використовувався російськими загарбниками, але який вони активно намагаються застосувати зараз. Протягом останніх тижнів СБУ запобігла декільком подібним злочинам і закликає українців бути пильними і не піддаватися на ворожі провокації", - йдеться у повідомленні СБУ.
we.ua - Росія вербує українських дітей: СБУ фіксує нову загрозу
Last comments

What is wrong with this post?

Captcha code

By clicking the "Register" button, you agree with the Public Offer and our Vision of the Rules