Плацкартні вагони в Україні поступово почнуть оснащувати активними системами охолодження. Укрзалізниця знайшла спосіб встановлювати кондиціонери у плацкартних вагонах, в яких вони не передбачені конструкцією. Про це повідомив голова правління компанії Олександр Перцовський. За його словами, раніше в Укрзалізниці "розводили руками" з приводу вагонів без кондиціонерів, пояснюючи, що вони є такими від "народження" і змінити це можна лише у разі повної модернізації. "Радію, якщо ті, хто приходять після мене, не миряться зі статусом кво: наші винахідливі інженери "Пасажирської компанії" знайшли спосіб встановлювати кондиціонери разом із ремонтами "малою кров'ю" у вагони, які не передбачали такої можливості", - написав Перцовський у Fасеbооk. Перші чотири вагони зі встановленими кондиціонерами вже курсують в експериментальному режимі. Протягом літа їх протестують, проведуть усі необхідні сертифікації та збільшать кількість до кількох десятків одиниць. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Карпатах поновлюють рух пасажирських потягів на перегоні, де сталося просідання ґрунту У перспективі УЗ планує максимально масштабувати цю технологію. Крім того, Укрзалізниця знайшла рішення для проблеми з охолодженням вагонів під час тривалих стоянок поїздів. У 22 міжнародних вагонах встановили акумулятори збільшеної ємності, які дозволяють підтримувати комфортну температуру навіть коли поїзд стоїть - наприклад, під час проходження митного контролю. Найближчим часом такі акумулятори планують встановити ще у 23 вагонах міжнародного сполучення. Укрзалізниця відновлює пошкоджені колії внаслідок атаки РФ на Київщину. У цей час поїзди Трипільського напрямку курсуватимуть резервним маршрутом через Фастів, відповідно без зупинки на станції Видубичі.
Обстрілом пошкоджено колії на Київщині, низка поїздів трипільського напрямку будуть слідувати резервним маршрутом через Фастів (відповідно без зупинки по станції Видубичі).
Майже через 40 років після аварії на Чорнобильській АЕС фермери знову можуть повернутися до роботи на частині покинутих земель. Вчені виявили, що значна частина сільськогосподарських угідь за межами зони відчуження на півночі України нині придатна для вирощування рослин, повідомляє ІFLSсіеnсе. Зазначається, що під час катастрофи 1986 року в атмосферу потрапили великі обсяги радіоактивних речовин, які забруднили ґрунт, воду й рослинність у навколишніх районах. Хоча деякі радіонукліди швидко розпадаються, інші, зокрема стронцій-90, залишаються активними десятиліттями та легко засвоюються рослинами. Після аварії радянська влада створила 30-кілометрову зону відчуження площею 4200 км&suр2;, яка й досі залишається безлюдною. Додатково було запроваджено "зону обов'язкового відселення" розміром 2000 км&suр2;, яка частково населена, але її використання досі обмежене через ризик радіаційного забруднення. У новому дослідженні вчені з України та Великої Британії провели повторну оцінку стану цих територій. Вони відібрали зразки ґрунту, виміряли рівень гамма-випромінювання і виявили, що на більшості ділянок радіаційне навантаження значно нижче не лише за українські норми безпеки, а й за природний фон. Рівень цезію-137 також виявився низьким і безпечним для вирощування більшості культур. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Рятувальники загасили тління в "саркофазі" ЧАЕС Для перевірки гіпотези дослідники облаштували експериментальну ділянку площею 100 гектарів у Житомирській області та розробили просту методику вимірювання радіоактивності в ґрунті. За підсумками дослідження вчені дійшли висновку, що значну частину земель у зоні обов'язкового відселення можна безпечно використовувати для сільського господарства. Лише деякі рослини, зокрема бобові, досі залишаються під питанням через здатність накопичувати шкідливі речовини. Станом на ранок понеділка рівень радіаційного фону в Чорнобилі становить 19 мкР/год, що не перевищує безпечну норму (до 50 мкР/год для цієї зони). Радіаційний фон по станціях міста Києва та Київської області, у мкР/год. (станом на - ред.) 8:00: Чорнобиль - 19, Київ - 11, Вишгород - 10, Пісківка - 8, Фастів - 10, Біла Церква - 12, Миронівка - 14, Бориспіль - 10, Яготин - 12, Баришівка - 10.
На Чернігівщині біля залізничної станції Халимонове на території Ніжинського району 1 січня о 20:04 потяг "Фастів-Конотоп" травмував чоловіка 1979 року народження.
У місті Фастів Київської області успішно завершили проєкт модернізації системи управління відходами, який став першою ініціативою такого типу в Україні під керівництвом НЕФКО (Північної екологічної фінансової корпорації) за підтримки Європейського Союзу. Про це пише Рубрика, посилаючись на пресслужбу НЕФКО. У чому проблема? "Техніка, на якій працювало наше підприємство до російського вторгнення, була сильно зношена, а […] Тhе роst У Фастові реалізували перший в Україні проєкт управління відходами за підтримки НЕФКО арреаrеd fіrst оn Рубрика.
Перший в Україні проєкт модернізації системи управління відходами впроваджено у Фастові на Київщині — за підтримки гранту від Північної екологічної фінансової корпорації (НЕФКО) у розмірі 960 тисяч євро. Про це повідомляє НЕФКО. Місто отримало 600 нових контейнерів, чотири сміттєвози та бульдозер, що вже покращило чистоту, скоротило кількість стихійних звалищ і знизило викиди парникових газів. Читати […] Тhе роst Фастів першим в Україні запровадив європейську модель управління відходами арреаrеd fіrst оn ШоТам.