У випуску &mdаsh; про те, як працювати з медіаграмотністю на рівні державної політики та чому найкращими вчителями для бабусь і дідусів можуть стати онуки.
У випуску &mdаsh; про телеграм-канали, які під час &lаquо;шахедних&rаquо; атак не просто інформують, а маніпулюють емоціями й перетворюють тривогу на прибутки.
У випуску &mdаsh; про приватність і правду: як показувати біль війни. Що важливіше &mdаsh; гідність жертви чи вплив фото на світову аудиторію, чому суспільство розділилося у своїх оцінках та чи справді емоційні світлини можуть зупинити війну.
The Mission of «Sprava Hromad»is the support of our army. The key to victory at the front is the support of the army in the rear! Now again, as in 2014, the army needs our unity in matters of aid!Starting with basic things like clothing, and ending with high-precision equipment, such as optical-radio-electronic surveillance complexes, our community buys and supplies the troops with everything they need, which forms a new, more advanced army! In this process, we, Public Affairs, take over all the routine processes from "understanding what the military needs to beat the enemy" and ending with handing him the keys to the dream equipment! However, we can overcome this path only under one condition: only together with you!
У випуску &mdаsh; про те, чи готові вчителі самі критично мислити, як боротися з упередженнями в освіті та чи є шанс, що наступне покоління українців буде медіаграмотним настільки, що анонімні телеграм-канали втратять свою популярність.
У випуску &mdаsh; про те, як штучний інтелект створює нову реальність, яка одночасно вражає своїми можливостями та викликає тривогу через потенційні загрози.
Диджитал-директор 24-го каналу &mdаsh; про штучний інтелект, ключові платформи для 24-го каналу, клікбейтні заголовки та російських &lаquо;опозиціонерів&rаquо;.
У випуску про те, чому фейки &mdаsh; це не новий феномен, як виникли перші приклади маніпуляцій ще в Давньому Єгипті та чому критичне мислення &mdаsh; головна зброя проти інформаційних атак.
У випуску &mdаsh; про те, як алгоритми соцмереж підштовхують до емоційних рішень, чому &lаquо;чорна п&rsquо;ятниця&rаquо; може бути пасткою для покупців і що робить нас легкою мішенню для інформаційних атак.